Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ringte meg på lørdag og spurte om lager til denne bilen, jeg ga dem ganske nøyaktig svar jeg:P

    Du må ha 12 eller 14 stk. 5x11mm lager, og 2 stk. 5x8mm.
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • Razer: Er lov å sette på skru dempere på M-chasssien, og eventuelt hvor får en tak i det. har du en sånn m3r søppel
      Hilsen Morten L.

      Comment


      • Alle option deler er lov, bortsett fra deler som endrer bilens orginale hjulopphengsgeometri.
        Team Smallsize

        Comment


        • Originally posted by Morten Løhre View Post
          Razer: Er lov å sette på skru dempere på M-chasssien, og eventuelt hvor får en tak i det. har du en sånn m3r søppel
          Sånt er helt lov vøtt Har bare standard ushimsa M03 jeg, slærkete som ei gammal ei...
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • Originally posted by Mr. Kyosho View Post
            1. Trykk på den store knappen(select) til det står "REV ch2" øverst i skjermen, hvis det står "NOR" sett denne til REV ved å trykke til høyre på DT1(knapp over hjulet).

            Mr. Kyosho

            Will try! Thx.

            Originally posted by Razer View Post
            De ringte meg på lørdag og spurte om lager til denne bilen, jeg ga dem ganske nøyaktig svar jeg:P

            Du må ha 12 eller 14 stk. 5x11mm lager, og 2 stk. 5x8mm.
            Martin, takk for at du tok deg tid til å svare, jeg stod rett siden av da han ringte. Men de var fremdeles ikke helt sikre på hvilke det var, og hadde heller ikke så mange som jeg trengte uansett sort. No biggie.

            Hadde du vært behjelpelig å svare på et par av de andre noob spørsmålene mine?

            haz

            Comment


            • Noen som shimser diffen på fwd bilene?
              Team Smallsize

              Comment


              • Originally posted by Mr. Kyosho View Post
                1. Trykk på den store knappen(select) til det står "REV ch2" øverst i skjermen, hvis det står "NOR" sett denne til REV ved å trykke til høyre på DT1(knapp over hjulet).

                Mr. Kyosho
                har gjort dette nå, men nå står altså både REV ch2 OG REV ch1 på REV. Må jeg nå også bytte REV ch1 til NOR også? Tenkte dette var logisk siden begge kanalene nå står på REV..

                haz

                Comment


                • Originally posted by haz View Post
                  har gjort dette nå, men nå står altså både REV ch2 OG REV ch1 på REV. Må jeg nå også bytte REV ch1 til NOR også? Tenkte dette var logisk siden begge kanalene nå står på REV..

                  haz
                  Ch1 er styring og Ch2 er motor.
                  RC Drift Club Norway | LMBK

                  Comment


                  • Originally posted by Hurrle View Post
                    Ch1 er styring og Ch2 er motor.
                    ok, så da er det korrekte settings slik jeg har de nå? Hva kan man justere på kanalen til motor, nå som du først nevner det?

                    haz

                    Comment


                    • Originally posted by sabben View Post
                      Alle option deler er lov, bortsett fra deler som endrer bilens orginale hjulopphengsgeometri.
                      Nei, bare hop-ups fra Tamiya.
                      I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                      Team Associated B44.1
                      Team Associated B4

                      Comment


                      • Viktig å huske at de reglene som er skrevet kun er et regelverk som er sent ut til klubbene som en anbefaling, det er altså ikke et offisielt regelverk.
                        Martin Sørlie - 1985
                        TLR - Absima - Spektrum
                        Darkspeed Racing
                        www.teamsmallsize.com

                        Comment


                        • Originally posted by Morten Løhre View Post
                          Sitter demperne godt skrudd inntil både oppe å nede uten noe slark, å vidre har du lagt på noe shims på akslene så ikke hjula glir ut og inn
                          Jeg kjører med TRF-dempere festet med kuler og universalaksler, så jeg har ikkeno slark.:smile:

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Originally posted by sabben View Post
                            Noen som shimser diffen på fwd bilene?
                            Nei. Det er ikke vits på M03R ihvertfall, for der er diffen stram som fy.

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • Originally posted by Fabiz View Post
                              Nei. Det er ikke vits på M03R ihvertfall, for der er diffen stram som fy.

                              Fabiz
                              Pysh, m03R du liksom, overlegne unge!

                              "Stram som fy"? Er ikke så inne på Touring diffene, så om noen som kan forklare, hvor stram da?
                              Team Smallsize

                              Comment


                              • Originally posted by Fabiz View Post
                                Jeg kjører med TRF-dempere festet med kuler og universalaksler, så jeg har ikkeno slark.:smile:

                                Fabiz
                                hei, hvor fikk du tak i de demperne, men en annen ting hvor feste du kulene til styrehendlen foran hen, på de yttertse eller dem innen for. for når jeg svinger til den ene siden står det ene hjulet i sving, men det andre er rett fram
                                Hilsen Morten L.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X