Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har brukt Bräkleen på mine slicks, og de blir stadig mykere og gir knallfeste! Men, så smører jeg de og da........

    Comment


    • Det var et spennende tips, og dette må jeg teste ut Har sjekket litt, og tror det er å få kjøpt på felleskjøpet.... JEG LØPER OG KJØPER.....
      Tommy Hansen 71 mod / VMBK
      XRAY T4 / Tamiya TRF 416X
      Ko Propo EX-10 Eurus

      Comment


      • Jeg renser mine dekk med WD40. Syns det funker enda bedre fordi den ikke dunster bort så fort som bremserensen. Dekkene blir også myke og fine.
        Roger Solmyr '67
        Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

        Comment


        • Takk Roger,

          Det blir mange produkter å teste ut, og det er bra. Kjøpte Turtle sin dekkrens på bensinstasjonen i går ( spray ) Den gjorde også jobben. Kjørte i går, og de slicksa jeg slet med i Spydeberg ble som nye med en god rens. Sitter som en kule Klar for duell i Skien Roger??? Meld deg på.....
          Tommy Hansen 71 mod / VMBK
          XRAY T4 / Tamiya TRF 416X
          Ko Propo EX-10 Eurus

          Comment


          • Originally posted by valdresguten View Post
            Takk Roger,

            Det blir mange produkter å teste ut, og det er bra. Kjøpte Turtle sin dekkrens på bensinstasjonen i går ( spray ) Den gjorde også jobben. Kjørte i går, og de slicksa jeg slet med i Spydeberg ble som nye med en god rens. Sitter som en kule Klar for duell i Skien Roger??? Meld deg på.....
            Må nesten vurdere å melde meg på i Skien i mars (går ut fra det var under NM du mente). Må bare få igang bilen (og meg selv) igjen etter jula.
            Roger Solmyr '67
            Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

            Comment


            • Originally posted by rs View Post
              Jeg renser mine dekk med WD40. Syns det funker enda bedre fordi den ikke dunster bort så fort som bremserensen. Dekkene blir også myke og fine.
              Eneste som er litt negativt med WD40 er at det er ett oljeprodukt, jeg foretrekker ett rent reneprodukt. Har bremserensen på papir jeg, da holder det lenger.

              Comment


              • Originally posted by Tom71 View Post
                Har brukt Bräkleen på mine slicks
                Hvor kjøper du det Tom?
                [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                -----------------------------------------------------

                Comment


                • Clasern foreksempel.

                  Comment


                  • Hei M-chassi folk!

                    Er det ikke noen av dere som har lyst til å kjøre race med bilene deres?
                    Mange ledige plasser i startgridden den 3. februar i Sarpsborg.
                    Hyper 8,5 Pro.RB WS7II og S7II, Futaba. M-Chassi

                    Lars H Berg 73Mod

                    Comment


                    • Skal vi prøve å kjøre m-chassi på buggybane til sommeren???
                      Tamiya minis offroad! Who says that they're onroad only, Grab a look at this and see how much fun an offroad Mini can be


                      Ser kjempegøy ut, kansje vi kunne kjørt som supportklasse
                      på elekrobuggyløpene?
                      Frank Lyder Clementz Kodal RC
                      HARM SX-3, og masse annet...
                      www.tktrading.no
                      www.radiostyrt.no

                      Comment


                      • Det så vanvittig moro ut!

                        Men det var vel ikke standard 540?
                        Minicar rc team
                        http://minicar.no
                        www.rga.no

                        Comment


                        • Originally posted by Frank L Clementz View Post
                          Skal vi prøve å kjøre m-chassi på buggybane til sommeren???
                          Tamiya minis offroad! Who says that they're onroad only, Grab a look at this and see how much fun an offroad Mini can be


                          Ser kjempegøy ut, kansje vi kunne kjørt som supportklasse
                          på elekrobuggyløpene?
                          dette var et morsomt forslag blir med på dette jeg, artig og prøve noe nytt
                          Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                          x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                          Comment


                          • Originally posted by nokian View Post
                            Det så vanvittig moro ut!

                            Men det var vel ikke standard 540?
                            Standard 540 går utrolig godt i M-chassi, så skal ikke se bort ifra det

                            Comment


                            • Kjørte på buggybanen på bukta i fjor....mye mer moro enn på asfalt.
                              Jeg er med
                              Mine biler: http://i256.photobucket.com/albums/h...2/IMG_3634.jpg
                              + div. som wild one, selv bygd scalebil/crawler++
                              http://www.norcc.com/forum/index.php http://rcdcn.no/

                              Comment


                              • Originally posted by morti92 View Post
                                Kjørte på buggybanen på bukta i fjor....mye mer moro enn på asfalt.
                                Jeg er med
                                Kjørte du med større hjul for å øke bakkeklaringen??
                                Frank Lyder Clementz Kodal RC
                                HARM SX-3, og masse annet...
                                www.tktrading.no
                                www.radiostyrt.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X