Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da er min lille blå Swift ferdig
    Bortsett fra litt trimming av karosseripinner.
    Attached Files
    Xray T2 009, Shepherd, Team C TC02, Futaba
    www.adamsracing.co.uk
    sigpic

    Comment


    • Strøken liten tass det der ja
      Sunnfjord RC Klubb
      ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

      Comment


      • Det står sikkert en million plasser her inne, men går det an å få en liten oppsumering på hvilke m-chassi typer som er aktuelle? Har skjønt det slik at noen er framhjulstrekk og noen bakhjulstrekk, er alle brukt om hverandre ved løp og sånn? Er det en offisiell klasse for m-chassi i det hele? Jeg er litt fascinert av desse små, og ikke minst billige bilene, så jeg tenkte å fyre av en liten bestilling hos stella kanskje. Men utifra om jeg velger alfa romeoen, bobla, mini'en, swift'en eller mx5 så er det jo forskjellige chassi..
        Sunnfjord RC Klubb
        ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

        Comment


        • Originally posted by djupevik View Post
          Det står sikkert en million plasser her inne, men går det an å få en liten oppsumering på hvilke m-chassi typer som er aktuelle? Har skjønt det slik at noen er framhjulstrekk og noen bakhjulstrekk, er alle brukt om hverandre ved løp og sånn? Er det en offisiell klasse for m-chassi i det hele? Jeg er litt fascinert av desse små, og ikke minst billige bilene, så jeg tenkte å fyre av en liten bestilling hos stella kanskje. Men utifra om jeg velger alfa romeoen, bobla, mini'en, swift'en eller mx5 så er det jo forskjellige chassi..
          De aktuelle nå er M03 serien (M03 = kort, M03M = medium, M03L = lang) med FWD og M04 med RWD. Skal du kjøre noe konkurranser så sier de uoffisielle reglene at det skal være FWD biler.

          M03 = Mini Cooper
          M03M = Swift
          M03L = BMW Mini
          M04 = MX5, Boxter, Boble
          RC Drift Club Norway | LMBK

          Comment


          • Kjempegreier! Tror nok en mini Cooper er tingen da ja
            Sunnfjord RC Klubb
            ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

            Comment


            • Kan jeg f.eks kjøre løp med min HPI RS4 Mini sammen med tamiya m-chassis typene?
              Terje Olsen 87-modell
              HPI RS4 Mini,,,Kyosho Pure Ten Alpha

              Comment


              • Beklager, det er kun M03, M03M, M03L og M03R (dvs. bare forhjulstrekk) som er tillatt i løpssammenheng...
                Last edited by Balder; 11 October 2007, 20:20.
                Mvh. Johan Kjenstad - http://johan.kjenstad.no

                Comment


                • Jeg kan ta av det ene beltet så det blir fwd da
                  Terje Olsen 87-modell
                  HPI RS4 Mini,,,Kyosho Pure Ten Alpha

                  Comment


                  • Det funker nok desverre dårlig. Mini'n til HPI er nok en helt annen type bil.:wink: Det er vel mer touring enn m-chassis
                    Mvh. Johan Kjenstad - http://johan.kjenstad.no

                    Comment


                    • En smule annerledes type ja.. får vel bare bruke den til morro da..
                      Terje Olsen 87-modell
                      HPI RS4 Mini,,,Kyosho Pure Ten Alpha

                      Comment


                      • Vil det si at jeg må rygge med bobla for å kunne delta på løp det da?

                        Comment


                        • Det gjør nok det desverre...
                          Du kunne jo reversere både regulator og styring og snu bobla, så kanskje det ville gå ganske så greitt?
                          Mvh. Johan Kjenstad - http://johan.kjenstad.no

                          Comment


                          • Da har jeg fått prøvd Swift`n min Var på innebanen i Spydeberg. Alt gikk kjempefint helt til nabo`n skulle få prøve. Gikk rett i veggen og knakk spindelen :-( Ble også litt overrasket over dekkslitasjen. Kjørte nesten 4 batteripakker også er forhjula nesten helt nedslitt. Får vel gå til storinnkjøp av hjul
                            Xray T2 009, Shepherd, Team C TC02, Futaba
                            www.adamsracing.co.uk
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by Jarlen View Post
                              Da har jeg fått prøvd Swift`n min Var på innebanen i Spydeberg. Alt gikk kjempefint helt til nabo`n skulle få prøve. Gikk rett i veggen og knakk spindelen :-( Ble også litt overrasket over dekkslitasjen. Kjørte nesten 4 batteripakker også er forhjula nesten helt nedslitt. Får vel gå til storinnkjøp av hjul
                              Bare å fortsette med de forhjula... Mønsteret blir borte, men du får aldri slitt i filler de hjula innendørs...
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • Morro med M-chassis

                                En liten film fra vår lille test av den lille onroadbanen på Starmoen i Elverum.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X