Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor har det blitt av alle M-chassiene som var på Furuset i fjor? Har ikke sett noen av de faste som kjørte i fjor i hele tatt i år. Kjøpte meg M-chassi fordi det så så morsomt ut og det er det jo virkelig, men savner flere å kjøre mot.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • Originally posted by Hurrle
      Hvor har det blitt av alle M-chassiene som var på Furuset i fjor? Har ikke sett noen av de faste som kjørte i fjor i hele tatt i år. Kjøpte meg M-chassi fordi det så så morsomt ut og det er det jo virkelig, men savner flere å kjøre mot.
      Jeg har jo og syns det er dødsrått å kjøre minien. Men har litt transport problemer av og til og fra furuset. Men jeg er med som regel når det passer seg=) Bare at din swift går litt fortere enn minien min. urettferdig!!!!:P hehe.

      Nikko=)
      YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

      Comment


      • Jeg kan sikkert teipe en 90 graders papplate på frontruta mi, så går den like fort som din Mini...

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • Originally posted by Fabiz
          Jeg kan sikkert teipe en 90 graders papplate på frontruta mi, så går den like fort som din Mini...

          Fabiz
          Ellers så kjøper jeg bare HPI Honda Civic karosseri. Kanskje det blir fart på sakene da
          YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

          Comment


          • Originally posted by nikko
            Originally posted by Fabiz
            Jeg kan sikkert teipe en 90 graders papplate på frontruta mi, så går den like fort som din Mini...

            Fabiz
            Ellers så kjøper jeg bare HPI Honda Civic karosseri. Kanskje det blir fart på sakene da
            Eller Swift?

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • Originally posted by Fabiz
              Originally posted by nikko
              Originally posted by Fabiz
              Jeg kan sikkert teipe en 90 graders papplate på frontruta mi, så går den like fort som din Mini...

              Fabiz
              Ellers så kjøper jeg bare HPI Honda Civic karosseri. Kanskje det blir fart på sakene da
              Eller Swift?

              Fabiz
              Passer vel ikke på M-03`en min kanskje?
              YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

              Comment


              • Originally posted by nikko
                Originally posted by Fabiz
                Originally posted by nikko
                Originally posted by Fabiz
                Jeg kan sikkert teipe en 90 graders papplate på frontruta mi, så går den like fort som din Mini...

                Fabiz
                Ellers så kjøper jeg bare HPI Honda Civic karosseri. Kanskje det blir fart på sakene da
                Eller Swift?

                Fabiz
                Passer vel ikke på M-03`en min kanskje?
                Bare å snu de bakre armene... Se på www.rc-mini.net
                Martin Sørlie - 1985
                TLR - Absima - Spektrum
                Darkspeed Racing
                www.teamsmallsize.com

                Comment


                • Eller så har jeg mellomstykket liggende.

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • Razer: Visste om det men var litt i tvil om karosseriet swift passet selv om man snudde bakre armer. Men karosseri er jeg nødt til å bestille uansett. Minien min er litt fåkked gitt.

                    Nikko=)
                    YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                    Comment


                    • Originally posted by nikko
                      Razer: Visste om det men var litt i tvil om karosseriet swift passet selv om man snudde bakre armer. Men karosseri er jeg nødt til å bestille uansett. Minien min er litt fåkked gitt.

                      Nikko=)
                      Nå er vel ikke det noe problem lenger?
                      Men du skal fortsatt kjøre brite...

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Jepps heia britene! Hehe.. NY rover er i hus nå og vet ikke hvordan lakken blir ennå. Tenker på no skikkelig heftig grafiske elementer eller plain. Får se ann gitt.

                        Nikko=)
                        YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                        Comment


                        • Hoi folkens!!!

                          Her var det da altfor dødt? En liten update her igården, har bestilt to nye mini karosserier, og litt forskjellige felger. M04-M'en min restaureres med Alfa kaross, og straks Bobla kommer, skal jeg ha den også

                          M-chassis freak/entusiast(stryk det du synes ikke passer) her ja....
                          Martin Sørlie - 1985
                          TLR - Absima - Spektrum
                          Darkspeed Racing
                          www.teamsmallsize.com

                          Comment


                          • Får man alfakaross for seg til M04-M, eller må man kjøpe "komplett" bil? Lei av den sure Miata'n...
                            Lars T. Hansen '81
                            HoBao Hyper 7 TQ Pro - HPI Sprint 2 - Tamiya M03 - Tamiya M04M - Tamiya Frog - Tamiya Porsche 934 Turbo RSR - Kyosho Pure Ten Alpha-3 EP - Kyosho .049 Mini Cooper

                            Comment


                            • Originally posted by LarsMcQueen
                              Får man alfakaross for seg til M04-M, eller må man kjøpe "komplett" bil? Lei av den sure Miata'n...
                              Fikk det løst før i tiden ihvertfall...

                              Som oftest er det få som har løse av de relanserte, men det er bare å finne delenr hos f.eks. Tamiyausa.com, så er det meste mulig å få tak i....
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • Da blir det snart bestilling av m-chassie fra Rcmart.

                                Blir vel et sett med kulelagre også. Så at det fantes en annen type batteri holder på rcmart, er det noe poeng i å ha denne?
                                Team Smallsize

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X