Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • *vifter med armene* jeg vil være med :grin:

    Fortell meg om motorene dere prater om? I helgen har jeg faktisk brukt på å kjøre mye radiostyrt, mest fly faktisk (må innrømme at det var gøy)

    haz

    Comment


    • Originally posted by haz View Post
      *vifter med armene* jeg vil være med :grin:

      Fortell meg om motorene dere prater om? I helgen har jeg faktisk brukt på å kjøre mye radiostyrt, mest fly faktisk (må innrømme at det var gøy)

      haz
      Vi kjørte noen Trinity Speed Gems Amber 17 turns motorer til 495,-, i Nikko sin kjørte vi tilogmed original regulator

      Av options har vi kulelagre, oljedempere og andre dekk, da funker det som bare rakkern:mrgreen: :mrgreen:

      Sitter med hånda på bestillingsknappen om dagen, skal jeg ha M04 MX5 igjen mon tro?
      Martin Sørlie - 1985
      TLR - Absima - Spektrum
      Darkspeed Racing
      www.teamsmallsize.com

      Comment


      • Når vi snakker om motor, en fyr som har laget Twin motor i m-chassien sin. Fikk en mail igår om saken. Se bildene:






        Nikko=)
        YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

        Comment


        • Originally posted by Razer View Post
          Vi kjørte noen Trinity Speed Gems Amber 17 turns motorer til 495,-, i Nikko sin kjørte vi tilogmed original regulator

          Av options har vi kulelagre, oljedempere og andre dekk, da funker det som bare rakkern:mrgreen: :mrgreen:

          Sitter med hånda på bestillingsknappen om dagen, skal jeg ha M04 MX5 igjen mon tro?
          Ai ai ai....ikke gå for en "frisør Porsche" av et chassis da kompis, du må ha noe mer maskulent (som f.eks en boble..heheheheheheh....)
          Men at du skal ha M chassis bil er vel ikke tvil om?

          Skal ikke se bort i fra at jeg kjøper motor ++ om et par uker!

          haz

          Comment


          • Originally posted by haz View Post
            Ai ai ai....ikke gå for en "frisør Porsche" av et chassis da kompis, du må ha noe mer maskulent (som f.eks en boble..heheheheheheh....)
            Men at du skal ha M chassis bil er vel ikke tvil om?

            Skal ikke se bort i fra at jeg kjøper motor ++ om et par uker!

            haz

            Ja kjøp deg motor så kan du kjøre med oss, fy så mye moro du kommer til å få da Haz se bilder på forrige side

            Nikko=)
            YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

            Comment


            • Tror du ikke jeg er keen eller? Så bildene. Meget bra.

              Apropos chassis, fant en Splitt buss på ebay (for de som vet hva de ekte går for sp vet man at dette er sjelden var, også i rc har jeg skjønt..)



              Det som gjøre at jeg aldri ville lagt inn bud på denne (sett bort ifra at det er for dyrt) er at kaross/body'en ikke er accurate nok, ser ikke ekte ut rett og slett.

              haz

              Comment


              • Originally posted by Razer View Post
                Vi kjørte noen Trinity Speed Gems Amber 17 turns motorer til 495,-, i Nikko sin kjørte vi tilogmed original regulator
                Hvordan holder driverket med disse motorene. Magnus prøvde med 12 turn motor i Spydeberg og det holdt ikke lenge....
                Roger Solmyr '67
                Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

                Comment


                • Originally posted by rs View Post
                  Hvordan holder driverket med disse motorene. Magnus prøvde med 12 turn motor i Spydeberg og det holdt ikke lenge....
                  Fungerte smertefritt igår, Martin nevnte at de har kjørt 14 t i de bila før så 17 kan jo umulig være så ille 12 t virker nok litt for mye. Det er en M-Chassi vi snakker Hehe.

                  Nikko=)
                  YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                  Comment


                  • Porsche 959 til $1600.........herregud.........



                    haz

                    Comment


                    • Originally posted by haz View Post
                      Ai ai ai....ikke gå for en "frisør Porsche" av et chassis da kompis, du må ha noe mer maskulent (som f.eks en boble..heheheheheheh....)
                      Men at du skal ha M chassis bil er vel ikke tvil om?

                      Skal ikke se bort i fra at jeg kjøper motor ++ om et par uker!

                      haz

                      Joda, men bobla er det jo ingen som har virker det som...:s

                      Også har jeg en kompis med en graphitegrå '92 MX5 med gromt bur, stoler, understell, bremser og over 400 gamp. Har begynt å like bilen litt, må si det.

                      Men vi får vel se. Problemet med bobla er at jeg ikke vil kjøre et slikt karosseri i filler, regner ikke med at Tamiya produserer så altfor mange. De er ofte litt vanskelige med slikt. Vi får se, synes MX5 kan få et veldig kult racestuk
                      Martin Sørlie - 1985
                      TLR - Absima - Spektrum
                      Darkspeed Racing
                      www.teamsmallsize.com

                      Comment


                      • ja ærru gærn, mx5'n er feit, og det er den i virkeligheten og. Masse kjøreegenskaper for nesten ikke noe penger. Men synes bilen er for vanlig for å kjøpes som chassis, men det er bra alle har ulike og egne meninger, ellers ville alle kjørt rundt i en kjedele audi A4 :mrgreen:


                        haz

                        Comment


                        • Originally posted by nikko View Post
                          Fungerte smertefritt igår, Martin nevnte at de har kjørt 14 t i de bila før så 17 kan jo umulig være så ille 12 t virker nok litt for mye. Det er en M-Chassi vi snakker Hehe.

                          Nikko=)
                          vis meg det batteriet som lar en kjøre i 14 t og fortell meg hvor mye det koster

                          haz

                          Comment


                          • Originally posted by haz View Post
                            vis meg det batteriet som lar en kjøre i 14 t og fortell meg hvor mye det koster

                            haz
                            14 turn, ikke timer Har med hvor rå motoren er
                            Martin Sørlie - 1985
                            TLR - Absima - Spektrum
                            Darkspeed Racing
                            www.teamsmallsize.com

                            Comment


                            • Originally posted by haz View Post
                              ja ærru gærn, mx5'n er feit, og det er den i virkeligheten og. Masse kjøreegenskaper for nesten ikke noe penger. Men synes bilen er for vanlig for å kjøpes som chassis, men det er bra alle har ulike og egne meninger, ellers ville alle kjørt rundt i en kjedele audi A4 :mrgreen:


                              haz
                              MX5'en er en litt ettertraktet M-chassis, og veldig få som har, er derfor jeg vil ha den Også er den billig da.. Og kompisen min har samme bil, så da blir det litt fighting.
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • Originally posted by haz View Post
                                Tror du ikke jeg er keen eller? Så bildene. Meget bra.

                                Apropos chassis, fant en Splitt buss på ebay (for de som vet hva de ekte går for sp vet man at dette er sjelden var, også i rc har jeg skjønt..)



                                Det som gjøre at jeg aldri ville lagt inn bud på denne (sett bort ifra at det er for dyrt) er at kaross/body'en ikke er accurate nok, ser ikke ekte ut rett og slett.

                                haz
                                Tamiya M-02M, karosseriet er fra HPI, fantes også som pickup med surfbrett på
                                Martin Sørlie - 1985
                                TLR - Absima - Spektrum
                                Darkspeed Racing
                                www.teamsmallsize.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X