Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dårlig av Nmf!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dårlig av Nmf!

    Hvorfor har det enda ikke blitt lagt ut noe resultater i 1:10 offroad på Nmf's hjemmeside?`

    Det eneste som er der er fra løpet i Radøy. Skulle gjerne sett resultater fra Oslo runden og nordisk. Aller helst fra Em også. Greit nok at det ikke er fra Trondheim siden løpet var i helgen.

    Skjerpings!
    Team Smallsize

  • #2
    Wow, har NMF "glemt" noe igjen? Bombe...

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #3
      Det har en veldig enkel grunn til at det ikke er lagt ut enda......

      Løpsfilene fra løpet i Oslo er ikke sendt inn til resultat@nrcbf.no ( der alle resultat skal sendes inn) slik at jeg ikke kan oppdatere listene.

      Har undersøkt litt og fått vite at løpsfilene er sent til Bent og han får ikke jeg tak i så de kommer nok.

      så vis noen vet hvor løpsfilene fra løpet i Oslo er så hadde det vært fint om de kunne sendes til resultat@nrcbf.no

      Her er det fktisk ikke NMF feilen ligger hos men at OMK ikke har sendt inn løpsfilene til rett mailadresse. Men men de kommer vel snart.

      løpsfilene til løpet i Trondheim har heller ikke blitt sendt inn.
      Bjørn Tore Helland (1980)
      Radøy RC

      Comment


      • #4
        Monica Knutsen (som sitter i seksjonsstyret hos NMF) var stevneleder og tok med seg resultatene på en USB stick. De skal være sendt til Bent, men hun har dem ikke selv lenger.

        Ja skyld på OMK...
        Last edited by SHY; 6 August 2008, 11:14.
        Life's too short to go slow! www.ymr.no

        Besøk mitt showroom

        Comment


        • #5
          Jeg har sendt disse filene over til NMF og ikke til Bent, hvorfor dette ikke er opptatert og lagt ut, grunnen er at det er Bent som oppdaterer resultater og han er borte, men jeg skal skjekke ut om det går an for andre og gjøre dette da situasjonen er som den er.

          Jeg beklager for dette.

          Monica
          Monica mekken til Per-Tore

          Comment


          • #6
            No problemo! Takk for innsatsen på NM-runden på Bukta!
            Life's too short to go slow! www.ymr.no

            Besøk mitt showroom

            Comment


            • #7
              Det er ikke Bent som har med oppdatering av resultater for 1:10 offroad, den jobben har jeg hatt i ca 3 år og hadde resultatene blitt sent inn til mailadressa resultat@nrcbf.no som heg har tilgang til så hadde resultatene blitt oppdatert.

              Men om det skulle være noen som har resultatene for løpet i Oslo så skal jeg oppdatere så fort som mulig.

              De kan sendes til bjorntore@radoyrc.net.
              Bjørn Tore Helland (1980)
              Radøy RC

              Comment


              • #8
                Og hva med resultater fra 1:8 offroad i Tromsø? Kan ikke se noe derfra heller.
                TEAM ELEFUN

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bjørn Tore View Post
                  Det er ikke Bent som har med oppdatering av resultater for 1:10 offroad, den jobben har jeg hatt i ca 3 år og hadde resultatene blitt sent inn til mailadressa resultat@nrcbf.no som heg har tilgang til så hadde resultatene blitt oppdatert.

                  Men om det skulle være noen som har resultatene for løpet i Oslo så skal jeg oppdatere så fort som mulig.

                  De kan sendes til bjorntore@radoyrc.net.
                  Jeg har fått beskjed om å sende resultater inn til NMF og gjør da dette, hvis det er andre som skal ha de så må Bent som har gitt meg beskjed om å sende de til nmf gi meg en annen beskjed, det har ikke blitt gjort, derfor blir de sent til nmf. er det noe mere dere lurer på send meg en mail så skal jeg svare på den.

                  monica@nrcbf.no
                  Monica mekken til Per-Tore

                  Comment


                  • #10
                    Det er vel til resultat{at}nrcbf.no som er vanlig procedyre om jeg ikke hugser feil. Dette ordner seg nok raskt skal du se.
                    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by geir™ View Post
                      Det er vel til resultat{at}nrcbf.no som er vanlig procedyre om jeg ikke hugser feil. Dette ordner seg nok raskt skal du se.
                      tror neppe noe ordner seg raskt da det gjelder nmf ..jeg da
                      Have no Fear FAT man is here
                      (57modell)

                      Comment


                      • #12
                        Får jo bakoversveis av tempoet deres i Nmf. Hallo! Dere er fornbundet! Da skal dere søren meg klare å legge ut resultater etter løpene! Ikke at det er så sinnsykt viktig å kunne se resultatene, men det er så utrolig irriterende!
                        Spesielt når dere sier at dere skal fikse det snart, men har dere gjort det?

                        NEI!
                        Team Smallsize

                        Comment


                        • #13
                          Førere betaler lisenser. Klubbene betaler i dyre dommer for pålagte kurs for å få "godkjente folk" til å arrangere løp + tusenvis i året for å stå som medlem av NMF, som krever at resultater skal være inne til kl12 Mandag etter løp, og da må man vel kunne forvente at forbundet gjør jobben sin ikke minst på dette punktet synes jeg. Oslo hadde NM2 den 28/6 og Trondheim den 2/8 Og jeg vet at sistnevnte løp er innlevert for lenge siden med resultater og rapporter.Ingenting er oppdatert ennå. Må få si at i det siste har jeg fått et meget dårlig intrykk av NMF. Slik det ser ut nå, blir det ikke noen løp her oppe i Trondheim neste år. Skal bli interesant å se terminlisten for 2009
                          Last edited by stian s; 26 August 2008, 21:20.
                          Stian Skogstad TRCBK
                          Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

                          Comment


                          • #14
                            Heisann.

                            De fleste som er på løp å snakker med folk, vet om problemene vi som arbeider HELT gratis, og bruker MYE av vår egen fritid, for at dere skal kunne ha det morro på banen, sliter med for tiden.

                            Ha litt tolmodighet, etter 5 år med oppdateringer på minuttet, har vi havnet i en sutuasjon der dette ikke lar seg gjøre.

                            Vi må gjennom en prosess, så blir nok ting bra igjen skal du se.
                            XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
                            Xray T3, LRP, Tekin
                            Grenland Modellbil Klubb

                            Comment


                            • #15
                              Jeg fortalte deg hvorfor på banen i helgen, denne situasjonen kjenner "alle " i miljøet nå.

                              Når det er sagt, så håper jeg at andre nå kan ta over stafettpinnen, og stille seg til disposisjon i styre og stell i NMF. Det er mange meninger her, om hva og hvordan ting bør gjøres, og det beste stedet å være da, er der ting bestemmes.

                              Det er selvsagt mye jobbing, gratis,men belønningen er mye ros fra alle de som kjører modellbil, lol hehe

                              En gyllen regel er, hvis man kristiserer noen som driver frivillig ulønnet arbeid, må man være villig til å gå inn å gjøre en bedre jobb. Ellers bør man tie stille.
                              XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
                              Xray T3, LRP, Tekin
                              Grenland Modellbil Klubb

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X