Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfie View Post
    Revo'en ja....... Så den på Klepp en gang og den oxo går sykt med 22.2!
    gleder meg til å få den imorgen! går og vurdere om jeg skal kjøpe ombygningskit til savagen også her borte slik at jeg har muligheten til å bygge den om til flux en gang om losien er kul så holder det med den som nitro bil har forresten fått den! har dog ikke pakka den opp enda, den står nedpakket hjemme hehe.. hentet den rett før jeg reiste.
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      gleder meg til å få den imorgen! går og vurdere om jeg skal kjøpe ombygningskit til savagen også her borte slik at jeg har muligheten til å bygge den om til flux en gang om losien er kul så holder det med den som nitro bil har forresten fått den! har dog ikke pakka den opp enda, den står nedpakket hjemme hehe.. hentet den rett før jeg reiste.
      Hvis ikke jeg tar helt feil så tror jeg det er samme motor og ESC i Revoen som i Savage Flux..... Mamba-combo....
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

      Comment


      • Originally posted by Golfie View Post
        Hvis ikke jeg tar helt feil så tror jeg det er samme motor og ESC i Revoen som i Savage Flux..... Mamba-combo....
        Jepp det stemmer det er den nyestes, men man kan få den med samme oppsett som rustleren også men da med dobble motorer
        Det er også dobbelt opp med styreservoer i den.

        Jeg venter selvsagt på den med mamba combo
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Ehm, Ikke glem at Savage Flux er litt lettere enn Savage X... ville holdt meg til 8 dempere av flux typen... redd det blir for mykt ellers og du bunner dem for fort.
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Jeg henger meg også på med medlemskap mailen min er robinan84@hotmail.com

            Gleder meg ENORMT til å hente e-revoen i dag
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

            Comment


            • Originally posted by xillianto View Post
              Ehm, Ikke glem at Savage Flux er litt lettere enn Savage X... ville holdt meg til 8 dempere av flux typen... redd det blir for mykt ellers og du bunner dem for fort.
              Derfor vi har titan vet du
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • joda, men tenker også litt på effekten av 4 dempere mot 8 dempere.... Kjører du 4 savage flux dempere og dem er i samme effekt som Savage X sine er, Så blir du og ryke dem fort, selv om dem er i titan... ville kjørt 8 jeg iallefall... du ryker dem ikke... men veigrepet vil bli likt, og fordelingen lik...

                Nytter ikke om dem er sterkere vist du bunner dem hver gang du skal kjøre... dessuten vil bilen bli verre og kjøre pga det blir for mykt vist dem har samme effekt pr demper som dem du kjører nå.
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • Originally posted by xillianto View Post
                  joda, men tenker også litt på effekten av 4 dempere mot 8 dempere.... Kjører du 4 savage flux dempere og dem er i samme effekt som Savage X sine er, Så blir du og ryke dem fort, selv om dem er i titan... ville kjørt 8 jeg iallefall... du ryker dem ikke... men veigrepet vil bli likt, og fordelingen lik...

                  Nytter ikke om dem er sterkere vist du bunner dem hver gang du skal kjøre... dessuten vil bilen bli verre og kjøre pga det blir for mykt vist dem har samme effekt pr demper som dem du kjører nå.
                  Bare slenger inn her at Flux'en har BigBore-dempere.....Samme som vel XL'en har??!! Har funket fint med 4 av de på X SS tidligere Vil det d uansett blir overkill med 8 BigBore Aner ikke om det er plass en gang..
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Nei ikke aner jeg heller, Men XL kjører med 8 stk.

                    Men mens vi er på tråden, Noen som har funnet en Hobbyking lader ? Svart... Finner ikke min igjen noen sted...
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • XL kjører på samme demperene som savage 4.6 bare med alu oppgradering se link:


                      kan opplyse om at det er de oppgraderte demperene jeg har kjørt min savage på OG JA som jeg har knust,knekt,bøyd og revet sont den siste mnd hehe...
                      Det er grunnen til at jeg vil oppgradere til samme demperene som flux har! og tror nok 4 av de er mer enn nok som Rune sier.
                      8 stk vil passe Rune men det vil se BØSE og TRANGT ut hehehehe

                      Nå står E-revoen på bordet her sammen med meg! gud for en rå bil! gleder meg som en unge til å teste den
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Her er noen bilder av gliset, den blå er min og den sorte Robin sin.

                        La med bilde av penge bunken vi måtte handle med hehe... i og med at vi fikk niceprice og han slo av tax måtte vi betale cash UTORLIG hyggelig kar! skal få tatt bilde med han når jeg skal dit å hente resten av delene mine på fredag
                        Attached Files
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Her er noen bilder av gliset, den blå er min og den sorte Robin sin.

                          La med bilde av penge bunken vi måtte handle med hehe... i og med at vi fikk niceprice og han slo av tax måtte vi betale cash UTORLIG hyggelig kar! skal få tatt bilde med han når jeg skal dit å hente resten av delene mine på fredag
                          Helt rått, gleder meg til noen heftige dueller... he he... Gutta med penga... Hva sier konene nå.... Regner ikke med de vet noen ting.. he he
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Originally posted by Golfie View Post
                            Helt rått, gleder meg til noen heftige dueller... he he... Gutta med penga... Hva sier konene nå.... Regner ikke med de vet noen ting.. he he
                            hehe jeg også! skal bli spennende å se hvilken bil som går best, regner med flux har høyere toppfart men revoen kommer nok fortere opp i fart da den ikke går rundt like lett. blir spennende å prøve

                            haha tuller du? vi bestilte jo bilene uten å drøfte det med damene en gang og det i seg selv var lite populært det har vært små sure miner i 2 dager nå! Det første damene gjorde når vi kom hjem fra rc butikken var å kjøre RETT ut for å handle!!! hehe... og ikke hvor som helst, men i en eller annen kjent shoping gate i beverly hills
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Her er "rollcage" til bilen også! dette skal nok tåle VÅR TYPE kjøring hehe...

                              Har bestilt til rustleren også, vurderer om jeg skal skaffe til savagen også!
                              Attached Files
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                hehe jeg også! skal bli spennende å se hvilken bil som går best, regner med flux har høyere toppfart men revoen kommer nok fortere opp i fart da den ikke går rundt like lett. blir spennende å prøve

                                haha tuller du? vi bestilte jo bilene uten å drøfte det med damene en gang og det i seg selv var lite populært det har vært små sure miner i 2 dager nå! Det første damene gjorde når vi kom hjem fra rc butikken var å kjøre RETT ut for å handle!!! hehe... og ikke hvor som helst, men i en eller annen kjent shoping gate i beverly hills
                                Ender vel med at vi alle har for spreke biler hele gjengen, og ikke får utnyttet de

                                Tøft gjort med damene.... Svir nok på pungen på flere måter tenker jeg MEN jeg har jo Vorza'en oxo da
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X