Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• håpe der komme masse med buggyer.. tar heilt av nå der er skikkelig battle der. hehe.
    Grunnen t at eg hinter litt til dokke om å bli medlemmer er for dere virker ivrige, og det er godt og ha når der skal være årsmøte
    greit med flere medlemmer som faktisk kan litt. drar mye av lasset alene nå.
    € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
    € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by K-man View Post
      håpe der komme masse med buggyer.. tar heilt av nå der er skikkelig battle der. hehe.
      Grunnen t at eg hinter litt til dokke om å bli medlemmer er for dere virker ivrige, og det er godt og ha når der skal være årsmøte
      greit med flere medlemmer som faktisk kan litt. drar mye av lasset alene nå.
      Ingen tvil om at jeg skal melde meg inn, men som Kjetil sier så er jo sesongen snart slutt... Gjerne en ide med halv kontigent etter f.eks 1.8 eller 1.9......Og gjerne inkl året etter ved betaling etter f.eks 1.11, da vet dere litt mer hva som er medlemsmassen neste år Beløpet var uansett ikke avskrekkende på NOEN måte .... Har dere noen nettside e.l.?

Jeg liker best bane, da det er mer utfordrende enn å bashe i sandtaket... Skal vel kanskje skryte på meg flest runder på banen av byassane
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Eg har vurdert det rune.
        Eg ska ta en drøs me klubb formann og høre ka han syns.

pr idag så har me ei heimasia så ikkje er serlig bra med den er oppe og går. www.smbk.no
        har og gruppe på facebook. Strand modellbilklubb.

Eg starta fyst med en truggy og basha litt men eg blei fort lei av det.. men etter me fekk lagd banen så har ikkje eg vert i tvil ka så e mest gøy.
        € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Da har jeg tatt min første filmsnutt med GoPro'en festa på Bullet'en Knallbra bilder, men må stille litt på lyd....

MEN HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere som har redigert før, DET har ikke jeg.... Hva skal jeg bruke og åssen... Ser både Martin og Kjetil har redigert film..... Hjelp en gammel mann da!!!
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• dette høres da supert ut! vi har småsnakket om det litt inne i byen også og det å få etablert noe større er jeg gladelig med på! tenk på sikt kan vi kanskje få etablert en bane i byen også
            Jeg betaler gledelig 400kr for å få min røstige stemme inn i møter som omhandler banen osv, hehe...
            Men som Rune og Kjetil allerede nevner er det kanskje litt drøyt å trekke oss for 400 nå som året snart er over?
            600,- kunne jeg betalt nå og har da en kontigent som varer ut 2011 feks?
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
              Da har jeg tatt min første filmsnutt med GoPro'en festa på Bullet'en Knallbra bilder, men må stille litt på lyd....

MEN HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere som har redigert før, DET har ikke jeg.... Hva skal jeg bruke og åssen... Ser både Martin og Kjetil har redigert film..... Hjelp en gammel mann da!!!
              Programmet jeg bruker koster en del... Men ring meg så kan vi avtale noe der Tar ikke det her.
              Men det er lett og bruke, Men koster like mye som en bil egentlig :P
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Eg har vurdert det rune.
                Eg ska ta en drøs me klubb formann og høre ka han syns.

pr idag så har me ei heimasia så ikkje er serlig bra med den er oppe og går. www.smbk.no
                har og gruppe på facebook. Strand modellbilklubb.

Eg starta fyst med en truggy og basha litt men eg blei fort lei av det.. men etter me fekk lagd banen så har ikkje eg vert i tvil ka så e mest gøy.
                Ang web, Så kan mulig jeg hjelpe til der Både med plass og lage siden/design
                | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                  Programmet jeg bruker koster en del... Men ring meg så kan vi avtale noe der Tar ikke det her.
                  Men det er lett og bruke, Men koster like mye som en bil egentlig :P
                  Lastet ned moviemaker jeg, så får jeg se hva jeg får til Må jeg lagre det som noe spes for å legge ut her eller på youtube?

Comment

• Neida Men om jeg kan fikse det programmet til deg på laptoppen, MYE bedre enn movie maker.. Movie maker er for barnehagen i sammenligning... Og enda til så er det programmet jeg bruker enklere :P
                    | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      dette høres da supert ut! vi har småsnakket om det litt inne i byen også og det å få etablert noe større er jeg gladelig med på! tenk på sikt kan vi kanskje få etablert en bane i byen også
                      Jeg betaler gledelig 400kr for å få min røstige stemme inn i møter som omhandler banen osv, hehe...
                      Men som Rune og Kjetil allerede nevner er det kanskje litt drøyt å trekke oss for 400 nå som året snart er over?
                      600,- kunne jeg betalt nå og har da en kontigent som varer ut 2011 feks?
                      ja, dokke kan kan betale inn 600 og så tar me med 2011 og, det går heilt greit det.
                      hvis dokke sende øve mail adr. t meg på PM så kan eg maila øve kontigent t dokke.
                      € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                        Ang web, Så kan mulig jeg hjelpe til der Både med plass og lage siden/design
                        dridfett.. hvis du va innom siå vårs så såg du at d va sje så mye å skriva heim om.. hehe.
                        € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• fikk et bilde av banen.. er ikke ferdig enda da..

[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
                          € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

ja, dokke kan kan betale inn 600 og så tar me med 2011 og, det går heilt greit det.
                            hvis dokke sende øve mail adr. t meg på PM så kan eg maila øve kontigent t dokke.
                            min mail adresse er eivind_lie@hotmail.com

nå er det legge tid her i USA! klokken er snart 2400! imorgen skal jeg hente E-revoen! gleder meg som en unge har bestilt en HAUG av deler til E-revoen, begge rustlerene og savagen og Rune, nå blir det flux dempere med titan på savagen min
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

Comment

• kjenne den følelsen.. håba du får såva.. hehe
                              € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                min mail adresse er eivind_lie@hotmail.com

nå er det legge tid her i USA! klokken er snart 2400! imorgen skal jeg hente E-revoen! gleder meg som en unge har bestilt en HAUG av deler til E-revoen, begge rustlerene og savagen og Rune, nå blir det flux dempere med titan på savagen min
                                Hmmmm... Med justerbare aluhus på demperne eller? Hadde vært interessant

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X