Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har selv vurdert en Vorza nå... Men får jo mest sannsynlig tak i en Team Associated RC8e da Med Mamba Monster i

Må jo ha noe til Tau banen
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
      Har selv vurdert en Vorza nå... Men får jo mest sannsynlig tak i en Team Associated RC8e da Med Mamba Monster i

Må jo ha noe til Tau banen
      Ja jeg kan iallefall ikke få skryti nok av Vorza'en Vanvittig holdbar og går som et uvær Medlemskap på deg og da eller Kjetil?
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Ja, men drøyer den litt pga pengemangel :P hehe... går tomt her i hus også til slutt :P
        | Spektrum DX8|

Comment

• Ja du sier noe der Rune!!! Vorzaen er meget undervurdert i reviews osv jeg har lest! en UTROLIG kul bil de fleste ikke kan ane hvor sprek er en gang Helt rått å se den i aksjon, som sagt er den vurdert som en bil i min egen samling! må bare bli kvitt noen biler først, dama lurer på hva jeg skal med alle hehe... og TO rustlere også nå, ikke helt nødvendig kjøper en del oppgraderinger til rustleren nå og satser på at jeg kan selge den ene for noen gode kroner
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• Når skaffet du deg ENDA en rustler ??
            | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
              Når skaffet du deg ENDA en rustler ??
              Som du sikkert husker kjøpte jeg en først med deffekt esc for så å kjøpe Rune sin som var hel og pen

Jeg ga han med den første rustleren ett ganske ok bud og han gikk med på det,vips to rustlere hehe
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

Comment

• Ahhh :P Mye måtte du ut for den da ?
                | Spektrum DX8|

Comment

• 750,-

3 sett med dekk, en god pose med deler, komplett bil med rpm deler men da deffekt esc.

Vil kalle det røverkjøp egentlig
                  Futaba 4pk

Comment

• Hehe, Ja det vil jeg også Kan rustler bruke Jato deler... så har jeg faktiskt rpm sett til den liggende her også :P Men jeg gikk og la meg... snakkes i morgen
                    | Spektrum DX8|

Comment

• Og så lang tid tok det før E-Revo'en ble oppgradert

VG-Racing veltebur og RPM frontfanger

Click image for larger version

Name:	DSC00308.jpg
Views:	1
Size:	60.7 KB
ID:	769960Click image for larger version

Name:	DSC00307.jpg
Size:	60.7 KB
ID:	769961Click image for larger version

Name:	DSC00309.jpg
Size:	51.7 KB
ID:	769962Click image for larger version

Name:	DSC00302.jpg
Size:	55.1 KB
ID:	769963Click image for larger version

Name:	DSC00303.jpg
Size:	55.7 KB
ID:	769964Click image for larger version

Name:	DSC00305.jpg
Size:	35.4 KB
ID:	769965Click image for larger version

Name:	DSC00306.jpg
Size:	59.1 KB
ID:	769966
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Click image for larger version

Name:	IMG_0290.jpg
Size:	47.7 KB
ID:	769971Click image for larger version

Name:	IMG_0293.jpg
Size:	42.6 KB
ID:	769968Click image for larger version

Name:	IMG_0291.jpg
Size:	46.6 KB
ID:	769969Click image for larger version

Name:	IMG_0292.jpg
Size:	47.8 KB
ID:	769967Click image for larger version

Name:	IMG_0289.jpg
Size:	43.0 KB
ID:	769970

Tok noen bilder igår. Merk at banen er ikkje ferdige ennå.
                        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                        € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by K-man View Post
                          [ATTACH=CONFIG]38189[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38186[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38187[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38185[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38188[/ATTACH]

På bilde nr 3, ville jeg flyttet bort det dekket helt ytterst, eller flyttet det litt tilbake slik at du får litt mer slark i svingen.. Ligger litt i veien egentlig :P ellers var og blir sikkert banen nice
                          | Spektrum DX8|

Comment

• Planen er at me skal kjøre mot det opphøyde partiet og lage 3 180gr etter hverandre.. dekkå ska hivas t helvette nå me får skikkelige vandt.. har fått 150m med 2,5"brannslange.. bare fylle di og skøyta d samen.
                            € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                            € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

[ATTACH=CONFIG]38189[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38186[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38187[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38185[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38188[/ATTACH]

Dette ser veldig nice ut!!! Frykter at man kommer til å kjøre ut en del i den nye svingen etter storhoppet, men man lærer vel
                              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Planen er at me skal kjøre mot det opphøyde partiet og lage 3 180gr etter hverandre.. dekkå ska hivas t helvette nå me får skikkelige vandt.. har fått 150m med 2,5"brannslange.. bare fylle di og skøyta d samen.
                                Supert å bli kvitt dekkene... De spiser servosavere, sarvoer, armer osv.... Har vel lempet bort 100 dekk på Klepp oxo

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X