Originally posted by GrEmLiNgS
View Post
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
greit for meg det
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
-
BILENE HAR KOMMET
henter de på posten på vei til deg Martin. Får vi kjøre NITRO innendørs hos deg ?
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
kult!Originally posted by GrEmLiNgS View PostBILENE HAR KOMMET
henter de på posten på vei til deg Martin. Får vi kjøre NITRO innendørs hos deg ?
jada, har lov til det, men pas ørene dine
det bråker noe forferdelig inne der :P men vi kan jo også kjøre ute om det blir for gale, ser ut som været skall holde seg greit!
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Ja det gjør faktisk det, men vi tar ingen sjanser da det er meldt ganske så drit:Originally posted by martin1996 View Postkult!
jada, har lov til det, men pas ørene dine
det bråker noe forferdelig inne der :P men vi kan jo også kjøre ute om det blir for gale, ser ut som været skall holde seg greit!
Vi kan evt kjøre utenfor hos deg
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
så ikkje så forferdelig bra ut nei, men er jo stor plass og kjøre på her. og jeg har satt opp en passe stor rampe i bak hagen vårOriginally posted by GrEmLiNgS View PostJa det gjør faktisk det, men vi tar ingen sjanser da det er meldt ganske så drit:
hopper en 10m med 4cell på losien der....
Comment
-
Vi kan jo skru og starte i garage delen... og så kjøre litt på plassen med nitro, da står og starter vi tørt iallefallOriginally posted by GrEmLiNgS View PostJa det gjør faktisk det, men vi tar ingen sjanser da det er meldt ganske så drit:

Men jeg er der borte rett over 14:00 jeg
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Hørtes ikke dumt utOriginally posted by xillianto View PostVi kan jo skru og starte i garage delen... og så kjøre litt på plassen med nitro, da står og starter vi tørt iallefall
Men jeg er der borte rett over 14:00 jeg

Jeg kjører hjemmefra nå men må nedom sandnes en kjapp tur!HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Noen som vil bytte 4 stk ubrukte Savage Flux hjul mot 4 stk Truggy-hjul (som bruker 17mm hex), feks stock hjul fra en 8ight?
Har også et ubrukt Savage Flux karosseri hvis noen trenger det.Last edited by Kristobal; 26 February 2011, 17:57.Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
-
Det blir kjøring i dag også folkens! samme plass
idag snør det også så da kan det kjøres litt ute i snøen også! weee
Futaba 4pk
Comment
-
Når blir det i dag? Lader batterier så volten spruterOriginally posted by GrEmLiNgS View PostDet blir kjøring i dag også folkens! samme plass
idag snør det også så da kan det kjøres litt ute i snøen også! weee 
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
spruter faktisk! hehe...Originally posted by Golfie View PostNår blir det i dag? Lader batterier så volten spruter
Jeg er nok der borte ca halv 1 vil jeg troHB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Vert ute og testet bilene mine litt nå. Traxxasen kom etter bytte av bensin og litt justeringer, bajaen funke som aldri før men den nyeste av bilene e der någe tull med. Mener det er bcd merke heter? Noe sånn billig kina greier. Den vil ikke gå i revers. Børsteløst. Den bremser, men vil ikke rygge. Er det regulatoren som tuller da?Stian Egelandsdal
1982 modell
HPI Baja 5B
Comment
-
Bsd du snakker om ? isåfall, så hender det at esc`en tuller på noen batteri pakker. hender med meg også.. men reversen kommer seg igjen neste gang du skall kjøre.Originally posted by Mr_Stian View PostVert ute og testet bilene mine litt nå. Traxxasen kom etter bytte av bensin og litt justeringer, bajaen funke som aldri før men den nyeste av bilene e der någe tull med. Mener det er bcd merke heter? Noe sånn billig kina greier. Den vil ikke gå i revers. Børsteløst. Den bremser, men vil ikke rygge. Er det regulatoren som tuller da?løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment