Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfie View Post
    he he... d e jo d jeg har sagt hele tiden numero uno!
    hehe, jepp har vist ikkje helt fatta det før jeg fikk kjøre ut hele MaxAmps pakka
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • Originally posted by Golfie View Post
      he he... d e jo d jeg har sagt hele tiden numero uno!
      og foresten, Numero Uno ? :S
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • Originally posted by martin1996 View Post
        og foresten, Numero Uno ? :S
        nummer 1


        HEHE.. har du kjøpt din egen eller fått testa Rune eller robin sin?

        Jeg angrer ikke en dag på at jeg kjøpte min men må si jeg faktisk enda liker savage nitroen best enda, er noe eget med lyden
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
          nummer 1


          HEHE.. har du kjøpt din egen eller fått testa Rune eller robin sin?

          Jeg angrer ikke en dag på at jeg kjøpte min men må si jeg faktisk enda liker savage nitroen best enda, er noe eget med lyden
          piniongen på min bil falt av i toppfart på 6s, så den ser jeg aldrig igjen.. så jeg fikk låne Robin sin, og satan jeg fikk lov og kjøre hard dere får sikkert snart se film som Robin mekker sammen
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • Originally posted by martin1996 View Post
            piniongen på min bil falt av i toppfart på 6s, så den ser jeg aldrig igjen.. så jeg fikk låne Robin sin, og satan jeg fikk lov og kjøre hard dere får sikkert snart se film som Robin mekker sammen
            hehe fett!

            Hvor kjørte dere? bare dere to eller?
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              hehe fett!

              Hvor kjørte dere? bare dere to eller?
              på Forus, der hvor vi kjørte i sommer. ja, bare meg og Robin.
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Originally posted by martin1996 View Post
                på Forus, der hvor vi kjørte i sommer. ja, bare meg og Robin.
                ahh fett! synd jeg ikke kunne bli med
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Robin: R32 eller R20 ( http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=25812119 )? Koffor?
                  Last edited by Golfie; 30 January 2011, 20:23.
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Originally posted by Golfie View Post
                    Golf MK6 R20 (eller Golf R som det egentlig heter nå) er erstatteren til tidligere Golf MK4 og MK5 R32.

                    Jeg har prøvd begge bilene og det er absolutt mye glede i 2.0TFSI motoren til Golf R og ikke minst DSG gearkassen som skifter gir på 0.02sek (du hører faktisk at den mellomgasser når du skifter nedover i girene)

                    MEN... det er faktisk enda mer glede i R32! Denne har en 3,2L V6 maskin uten turbo på ca 250hk og lyden i denne er bare syyyyk! (jeg får ståpels av den)
                    Se filmsnutten: http://www.awol.tv/episodes/1?episode=69
                    Golf R har ikke denne fantastiske lyden og det ødelegger litt av gleden med den bilen.
                    R32 fås også med DSG kassen

                    Jeg hadde UTEN TVIL valgt R32 fremfor R20! Nettopp pga lyden
                    Man skulle gjerne tro at å kjøre rundt med den lyden til daglig vil gi deg øresus, men dette styres av et spjeld i eksossytemet som bare åpner når du gir skikkelig på og kun gir deg en behagelig brummelyd når du kjører "normalt"
                    De fleste modifiserer dette spjeldet slik at det alltid står åpent for å ha godlyden hele tiden, hehe

                    (VW Passat har også en "R-modell" som heter R36. Denne har 3,6L V6 uten turbo med 300hk og fås som både sedan og stasjonsvogn og har samme rå lyden som Golf R32)


                    Skal du ha deg skikkelig bil siden du spør?
                    Last edited by Zenox; 31 January 2011, 09:58.
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                    Comment


                    • Originally posted by martin1996 View Post
                      piniongen på min bil falt av i toppfart på 6s, så den ser jeg aldrig igjen.. så jeg fikk låne Robin sin, og satan jeg fikk lov og kjøre hard dere får sikkert snart se film som Robin mekker sammen
                      Legger ut filmen senere i dag Synd at de opptakene du gjorde av Vorzaen ikke funka!
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • Originally posted by Zenox View Post
                        Golf MK6 R20 (eller Golf R som det egentlig heter nå) er erstatteren til tidligere Golf MK4 og MK5 R32.

                        Jeg har prøvd begge bilene og det er absolutt mye glede i 2.0TFSI motoren til Golf R og ikke minst DSG gearkassen som skifter gir på 0.02sek (du hører faktisk at den mellomgasser når du skifter nedover i girene)

                        MEN... det er faktisk enda mer glede i R32! Denne har en 3,2L V6 maskin uten turbo på ca 250hk og lyden i denne er bare syyyyk! (jeg får ståpels av den)
                        Se filmsnutten: http://www.awol.tv/episodes/1?episode=69
                        Golf R har ikke denne fantastiske lyden og det ødelegger litt av gleden med den bilen.
                        R32 fås også med DSG kassen

                        Jeg hadde UTEN TVIL valgt R32 fremfor R20! Nettopp pga lyden
                        Man skulle gjerne tro at å kjøre rundt med den lyden til daglig vil gi deg øresus, men dette styres av et spjeld i eksossytemet som bare åpner når du gir skikkelig på og kun gir deg en behagelig brummelyd når du kjører "normalt"
                        De fleste modifiserer dette spjeldet slik at det alltid står åpent for å ha godlyden hele tiden, hehe

                        (VW Passat har også en "R-modell" som heter R36. Denne har 3,6L V6 uten turbo med 300hk og fås som både sedan og stasjonsvogn og har samme rå lyden som Golf R32)


                        Skal du ha deg skikkelig bil siden du spør?
                        OKI... Hørtes jo ut som grumlyd på R'em oxošpå de filmer jeg har sett

                        Er nok noe frem i tid for en slik bil, men så jo noen filmer på kontoret ditt en gang i tiden... D va nice!!! Har jo kjøpt en vanlig Golf til kona nå, og hadde vært nice med en skikkelig manneutgave av den ja Time will show!!
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                        Comment


                        • Ja, lyden er OK i Golf R, men til med den 4syl maskinen i min bil har kjekkere lyd, hehe


                          Uansett, ingen av lydene kan sammenlignes med R32

                          Fordelen med R20 er jo selvfølgelig at den har 21hk og 30Nm mer som gir den 0,8sek raskere 0-100tid og generelt er en nyere bil, men igjen... lett valgt MK5 R32


                          EDIT: Husk også at ved kjøp av en R32 MK5 så kan du lett skrelle av 200.000kr på den prisen som var på Golf R'en du linka til!!!

                          EDIT2: Her har du jo ein R32 til salgs på finn
                          Last edited by Zenox; 31 January 2011, 17:52.
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • Her er Martins kjøring med min Savage Flux

                            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                            Comment


                            • Var og handlet i går og undrer veldig på hva tomatene egentlig koster...
                              Noen som ser feilen?
                              Attached Files
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • mangler betegnelsen på kg :P regner med det er 13.50 pr kg :P
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X