Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke alle som setter like stor pris på prutinga mi ser det ut som hahaha...
    fyren har lagt ut annonsen for 3 gang eller noe, så da pruter vi enda hardere hehehe

    sakset ut fra mailen min:

    Malvin Bjørke
    Add to contacts
    To eivind_lie@hotmail.com

    SELGER IKKE TIL DEG!!





    Fra: noreply@finn.no [mailto:noreply@finn.no]
    Sendt: 19. desember 2010 11:17
    Til: mabjoerk@online.no
    Emne: BILLIGE DELERTIL LST2 LOSI (eivind_lie@hotmail.com)












    Hei!
    FINN.no har sendt deg en melding på vegne av eivind_lie@hotmail.com

    IGJEN så

    byr jeg deg 800.

    Ser frem til å høre fra deg
    Hilsen
    Eivind Lie
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      Ikke alle som setter like stor pris på prutinga mi ser det ut som hahaha...
      fyren har lagt ut annonsen for 3 gang eller noe, så da pruter vi enda hardere hehehe

      sakset ut fra mailen min:

      Malvin Bjørke
      Add to contacts
      To eivind_lie@hotmail.com

      SELGER IKKE TIL DEG!!





      Fra: noreply@finn.no [mailto:noreply@finn.no]
      Sendt: 19. desember 2010 11:17
      Til: mabjoerk@online.no
      Emne: BILLIGE DELERTIL LST2 LOSI (eivind_lie@hotmail.com)












      Hei!
      FINN.no har sendt deg en melding på vegne av eivind_lie@hotmail.com

      IGJEN så

      byr jeg deg 800.

      Ser frem til å høre fra deg
      Hilsen
      Eivind Lie

      Gi beskjed om jeg skal by noe for deg
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Originally posted by xillianto View Post
        Gi beskjed om jeg skal by noe for deg
        lurt og si om han plutselig stikker innom forums tråden
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Originally posted by xillianto View Post
          Gi beskjed om jeg skal by noe for deg
          hehe! det var jo en ide, by 900,-
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • eller når jeg tenker meg om kan jo DU OGSÅ by 800 da skjønner han jo til slutt at han ikke kan få så mye for delene!

            JADA for all del han har jo gått ned en GOD del allerede men man vil jo alltid ha det billigst mulig :P
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              eller når jeg tenker meg om kan jo DU OGSÅ by 800 da skjønner han jo til slutt at han ikke kan få så mye for delene!

              JADA for all del han har jo gått ned en GOD del allerede men man vil jo alltid ha det billigst mulig :P
              Tror faktiskt 900 er en god Idè jeg... blir ikke helt samme beløp, og enda er det billig
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Skal jeg gå inn og by 850 da? hehehe
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                Comment


                • jeg kan ta og by 900kr for deg
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • bud sendt
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                    Comment


                    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      Ikke alle som setter like stor pris på prutinga mi ser det ut som hahaha...
                      fyren har lagt ut annonsen for 3 gang eller noe, så da pruter vi enda hardere hehehe

                      sakset ut fra mailen min:

                      Malvin Bjørke
                      Add to contacts
                      To eivind_lie@hotmail.com

                      SELGER IKKE TIL DEG!!





                      Fra: noreply@finn.no [mailto:noreply@finn.no]
                      Sendt: 19. desember 2010 11:17
                      Til: mabjoerk@online.no
                      Emne: BILLIGE DELERTIL LST2 LOSI (eivind_lie@hotmail.com)












                      Hei!
                      FINN.no har sendt deg en melding på vegne av eivind_lie@hotmail.com

                      IGJEN så

                      byr jeg deg 800.

                      Ser frem til å høre fra deg
                      Hilsen
                      Eivind Lie
                      He he den var skambra! Snakker om å irritere på seg karen
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                      Comment


                      • Et lite aber, og for å trekke opp igjen diskusjonen om lokale butikker, kontra handle på nettet; her er en av grunnene til at alle bør handle mer på nettet, ikke bare rc-deler men også vanlig "hverdags"-elektronikk:



                        Kjedene trenger å få skikkelig konkuranse.... Nytter ikke å klage på dyre mellomledd eller noe slikt tull når man holder på slik. Tror heller ikke elkjøp/lefdal er de eneste som gjør slikt, selv om de er litt spesielle da de har samme eiere, og "konkurerer" med seg selv.
                        HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

                        Comment


                        • Originally posted by Polardegos View Post
                          Et lite aber, og for å trekke opp igjen diskusjonen om lokale butikker, kontra handle på nettet; her er en av grunnene til at alle bør handle mer på nettet, ikke bare rc-deler men også vanlig "hverdags"-elektronikk:



                          Kjedene trenger å få skikkelig konkuranse.... Nytter ikke å klage på dyre mellomledd eller noe slikt tull når man holder på slik. Tror heller ikke elkjøp/lefdal er de eneste som gjør slikt, selv om de er litt spesielle da de har samme eiere, og "konkurerer" med seg selv.

                          Det gjaldt også expert sto det... Og helt garantert de aller fleste som selger ting man gir i julegave... Jeg syns faktisk det er merkelig at det kommer som en "aha-opplevelse" nå... Det spekuleres jo i priser året rundt og i de ukene vi handler mest så er ting selvfølgelig dyrere også... nettopp fordi at vi kjøper uansett

                          Det er jo slik man driver butikk. Er etterspørselen stor nok så kan prisen være høy, men er etterspørselen lav så kan du ikke ha høye priser, for da er det i alle fall ingen som kjøper

                          Disse prisendringene blir jo størst hos billigkjedene hvor konkurransen er stor og prisene generelt er lave. Å ligge på en snittmargin på 10-12% på et år (om de i det hele tatt har så mye) blir det ikke mye penger igjen av etter utgiftene er betalt. De må jo gjøre slike tiltak når kundene likevel kjøper slik at de faktisk tjener noen kr.
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • eller komme til oss å handle som er seriøse året rundt?

                            Det som provoserer meg med dette er at dem kommer med utsagn som at dem bare følger markedet! LOL sier jeg da, disse kjedene ER markedet og alle vi andre følger de og deres priser hehe... LATTERLIG!!! jammen på tide det kommer frem i lyset
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Det spekuleres i pris året rundt. Men rundt juletider så blir det veldig ekstremt for da har ikke folk tid til og gå rundt og lete. Dette skjer hos alle større el-kjeder. Der hvor det blir gjort mest er på småvarer. Her er konkuransen minst og folk flest vett ikkje ka det koste normalt.
                              Stian Egelandsdal
                              1982 modell
                              HPI Baja 5B

                              Comment


                              • Originally posted by Mr_Stian View Post
                                Det spekuleres i pris året rundt. Men rundt juletider så blir det veldig ekstremt for da har ikke folk tid til og gå rundt og lete. Dette skjer hos alle større el-kjeder. Der hvor det blir gjort mest er på småvarer. Her er konkuransen minst og folk flest vett ikkje ka det koste normalt.
                                Ja det var vell akkurat det som sto i den artikkelen og det var vell akkurat det vi snakket om her fint oppsumert hehe
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X