Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • Fred fløy extra 330`en sin idag faen så fet lyd! er vell akkurat i grenseland for hva som godtas som DB der ute hehehehe...

    fra 1.05 i filmen! sattan for et bråk
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment




    • Ser ganske fett ut med buggy på asfalt! tror vi må ut på klepp å teste en gang
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post


        Ser ganske fett ut med buggy på asfalt! tror vi må ut på klepp å teste en gang
        har testa mye forskjellig der jeg, og må si det funker drit bra med off-road biler! holdt nesten samme rundetid med min Traxxas Rustler VXL på 3s Lipo, og Stampede dekk (!) den gikk som støpt rundt banen.
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Da var jeg på Bore. Martin, se om du ikke klarer å få haiket med Kjetil? Jeg måtte utom en kunde på klepp først, så kjørte jeg rett hit etterpå.

          Får du foreldrene dine til å kjøre deg hit så kan du evt sitte på med meg hjem igjen
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • jeg kommer meg ikke ut med det første... mulig jeg kommer ut i ettermiddag.
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • ingen som kan kjøre meg her i dag nei.. når hadde du tenkt deg ut da Kjetil ?
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • Det ble så mye vind der ute nå at jeg stakk. Må inn til Globy å ha 1stk nytt rotor blad til 450en også! var jammen meg ikke lett å lande i den vinden hehehehe...
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  Det ble så mye vind der ute nå at jeg stakk. Må inn til Globy å ha 1stk nytt rotor blad til 450en også! var jammen meg ikke lett å lande i den vinden hehehehe...
                  Ikke glem og skift begge da dem er balanserte i par
                  Ser at det tyder til greit vær i morgen... noen andre som vil ta noe kjøring på forus eller flyving ?
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Jeg har nå byttet fremre torque tube overgang, mainshaft, maingear og satt opp gyroen 100% etter at det var litt kast i halen i dag når jeg fløy. Var jo såpass mye vind at jeg klarte ikke å se om det var gyroen eller vinden, men etter noen batteri pakker i gata her så ser jeg at det var gyroen.

                    Jeg har observert at værmeldinga virker lovende jeg også både på vær og vind imorgen, så jeg blir å se på bore fra 10 av i morgen tidlig. Søndag tror jeg det blir en tur til tau med både bil og heli. Hans blir nok også med inn for å teste litt bilkjøring hehe...

                    Kult om flere kommer utover imorgen, samt og/eller blir med på søndag
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      Jeg har nå byttet fremre torque tube overgang, mainshaft, maingear og satt opp gyroen 100% etter at det var litt kast i halen i dag når jeg fløy. Var jo såpass mye vind at jeg klarte ikke å se om det var gyroen eller vinden, men etter noen batteri pakker i gata her så ser jeg at det var gyroen.

                      Jeg har observert at værmeldinga virker lovende jeg også både på vær og vind imorgen, så jeg blir å se på bore fra 10 av i morgen tidlig. Søndag tror jeg det blir en tur til tau med både bil og heli. Hans blir nok også med inn for å teste litt bilkjøring hehe...

                      Kult om flere kommer utover imorgen, samt og/eller blir med på søndag
                      Ja tenkte det samme, 4-5m/s virker jo lovende
                      Har også 2 batterier til cessnaen nå... så da er det mulig for mer flyging for min del også spess med tanke på at det er hyperion slipper 1 time venting mellom ladingen.

                      tror ikke jeg kommer utover SÅ tidlig... men får se hva brodern sier til og bli med ut Evnt får han komme og hente meg igjen i verste fall.
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Husk at på Bore blir det alltid noe mer vind fra 12-13 av, så det er nok en fordel å være tidlig ute om du vil fly i lite vind

                        Ser ut som jeg får klar både 700 trexen og p47 thunderbolten til imorgen


                        Noen som vil kjøpe cessnaen av meg? det er et lite byggeprosjekt, det vil si, alt er klart, men man må nok gjøre litt fin mekking for å få det 100% fin fint.
                        Jeg hadde det oppe i lufta idag, men motoren jeg har montert på er litt for liten, så vil anbefale å bytte den. ESC er helt ny og det er montert på større hjul for å kunne lande på gress.
                        Den som vil kan få det slik det står for 800,- ( da er det i teorien RTF, men vil som sagt anbefale større motor )
                        Motoren som står på nå er like stor som den som fulgte med originalt, men nå var den som sto på originalt også for liten etter min mening
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Litt for mye vind og regn til at jeg gidder å dra ut allerede klokken 10, men ser at det uvanlig nok skal roe seg litt utpå dagen i dag.
                          Krysser fingrene for at det stemmer
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • Stikker ut på bore ca halv 12
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • d va en 3DHS 33"EPP Extra 330SC bestilt me xpress så satse på at d ikje tar så lange ti
                              her e en video av d
                              Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                              +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                              Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                              Comment


                              • hehe

                                Det er nesten helt likt det jeg har. Noe større vingeflate ( for å ligne 330 extra da selvsagt ) tror du blir glad i det flyet der gitt! kanon kjekt leketøy som man overhodet ikke er redd for hehe...
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X