Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kristobal View Post
    Det finnes ikke dårlig vær, bare batterier som ikke er vanntette. "Sesong" er bare en unskyldning for folk med vannskrekk?
    Eller kulden! det er helt jævlig utrivelig å kjøre bil i kulden... er jo ikke akkurat en aktiv hobby dette her, så man kan kle seg så godt man bare vil, kald blir man uansett.
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by Polardegos View Post
      Joda, men dette blir ikke helt det samme, det blir mer som å gå til Audi å klage på at tanken din blir tom når du kjører . Batterier i en rc bil får jo faktisk litt juling, Audien din gjør jo normalt ikke det. Det vil jo faktisk ikke være rart om et lipo batteri blir litt ødelagt, det er derfor jeg mener den garantien fra maxamps er fint lite verdt for en basher. Kan godt skjønne at den er god for en som kjører onroad racing, eller på gode, rene offroadbaner.

      http://maxamps.com/policies.php Dette er forresten teksten i garantien. Vi har snakket før om det å lade batteriene for langt ut, og her kan man jo se hva de syns om det

      Er forsåvidt enig med deg der at garantien blir "mindre verdt" for en basher. Det er jo bare en garanti mot fabrikkfeil (som stort sett alle andre garantier), bruker du det feil og ødelegger det så får du jo ikke noe igjen. Om den fabrikkgarantien er er verdt pengene kan som sagt tidligere diskuteres (som vi forøvrig har gjort nå, bokstavlig talt, hehe)
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

      Comment


      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        Eller kulden! det er helt jævlig utrivelig å kjøre bil i kulden... er jo ikke akkurat en aktiv hobby dette her, så man kan kle seg så godt man bare vil, kald blir man uansett.
        enig med deg der Eivind! vanligvis kjører jeg bilene så ofte som mulig her hjemme, men nå gidder jeg rett og slett ikkje..
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • rune ? har ikkje du en del film ifra i sommer når vi kjørte på forus av Go Pro kamera ditt ? Kjetil har sendt over masse film nå, så skall lage film. kult om det kunne vert med også!
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • enjoy!

            nå har jeg vert i samme forbanna rommet siden kl 11. i gård kveld til kl 08.30 i dag morges bare for og få redigert sammen kjøringa i sommer, og har enda ikkje sovt..


            Se i HD!
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Ang batterier og garanti.. Jeg vet flere har vært nødt til å sende batteriene sine tilbake til maxamps direkte, da butikken de kjøpte de i ikke vil stå for dette.. Tenk da på ansvaret på denne forsendelsen... Jeg vil ikke være ansvarlig for å sende inn et defekt lipo i posten.
              Om den eventuelle butikken i norge ordner opp med maxamps, og du får nytt på stedet, så er jo det gull..

              Jeg har forøvrig sett flere eksempler på DOA`s fra HK, der de kun forlanger bilde av batteripakken + av displayet til balansereren/laderen for å lese celle spenning, og vips får du a-konto på nytt (minus frakt).

              Maxamp`s er vel forøvrig det merket som får aller mest kritikk verden over, for overrating av sine batterier. De virker utrolig lite seriøse for meg..

              Comment


              • Originally posted by Ola View Post
                Ang batterier og garanti.. Jeg vet flere har vært nødt til å sende batteriene sine tilbake til maxamps direkte, da butikken de kjøpte de i ikke vil stå for dette.. Tenk da på ansvaret på denne forsendelsen... Jeg vil ikke være ansvarlig for å sende inn et defekt lipo i posten.
                Om den eventuelle butikken i norge ordner opp med maxamps, og du får nytt på stedet, så er jo det gull..

                Jeg har forøvrig sett flere eksempler på DOA`s fra HK, der de kun forlanger bilde av batteripakken + av displayet til balansereren/laderen for å lese celle spenning, og vips får du a-konto på nytt (minus frakt).

                Maxamp`s er vel forøvrig det merket som får aller mest kritikk verden over, for overrating av sine batterier. De virker utrolig lite seriøse for meg..
                du sier noe der, ville heller ikkje sendt et defekt lipo batteri i posten, plutselig så smelder det... eller brener...
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • Hva slags bil er den gul-grønne boblen?
                  Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                  Comment


                  • Har rydda, vaske og gjort furtebua 100% strøken GUUUUUUUUUUUUU D KLØR I KJØREFINGER'N!!!!!!!!!!!! Måtte jo prøve Castern en tur i nabolaget

                    Lurer litt på å selge Savagen og holde meg til buggy og truggy.... Noe som er interessert?
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • Originally posted by Kristobal View Post
                      Hva slags bil er den gul-grønne boblen?
                      Har ikke sett filmen enda, men kan tenke meg det er min HPI Bullet ST
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                      Comment


                      • Skikkelig kul filming av vannleken der

                        D MÅ GJENTAS SNART!!!!!!!!!!!!
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                        Comment


                        • Og det er med standard rebranda ez-run motor i? I så fall er jeg litt skuffet over at det ikke er mer liv i mini-revoen min etter at jeg satt inn tenbol 540-size motormount og ezrun motor.
                          Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                          Comment


                          • He he..... niks... har byttet ut til VXL fra Traxxas Går som et uvær da, iallefall etter jeg fikk oppgradert akslingene VELLI NAIS!!
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                            Comment


                            • Originally posted by Golfie View Post
                              Har rydda, vaske og gjort furtebua 100% strøken GUUUUUUUUUUUUU D KLØR I KJØREFINGER'N!!!!!!!!!!!! Måtte jo prøve Castern en tur i nabolaget

                              Lurer litt på å selge Savagen og holde meg til buggy og truggy.... Noe som er interessert?
                              Seff er man intr... men hva lommeboka sier er noe helt annet :P hehe
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by Golfie View Post
                                Skikkelig kul filming av vannleken der

                                D MÅ GJENTAS SNART!!!!!!!!!!!!
                                Martin som brukte mitt cam i sommer til filming av vannleken blandt anna...
                                Skal se om jeg ikke får noe annet unik filming i sommer.... From the air Filme fra heli
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X