Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 700,- for en xl motor! skal jeg slå til? den er to mnd gammel... har prutet i 3 uker nå haha :P
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      700,- for en xl motor! skal jeg slå til? den er to mnd gammel... har prutet i 3 uker nå haha :P
      Er jo ikke galen pris nei, Men sikker på at du får den på 4.6'en din ? Muligens du må ha XL motor festet
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Originally posted by xillianto View Post
        Er jo ikke galen pris nei, Men sikker på at du får den på 4.6'en din ? Muligens du må ha XL motor festet
        Må bytte motor feste ja, men det er da ikke store operasjonen
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
          Må bytte motor feste ja, men det er da ikke store operasjonen
          5.9'en skal gå rett iden... om ikke jeg har glemt alt fra nitrotiden Hadde selv 5.9 i min X
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • Originally posted by Golfie View Post
            5.9'en skal gå rett iden... om ikke jeg har glemt alt fra nitrotiden Hadde selv 5.9 i min X
            ahh da er det jo ekstra nice

            700,- er en søt pris det? eller bør jeg legge noe ekstra i for en os eller picco? du nevnte noe om at jeg ikke ville få SÅ mye mer utav det iforhold til den som står i originalt.
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment




            • hahaha nå må de rulle inn!!! ja de selger vell dobbelt så mye også... DUMB ASS
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                ahh da er det jo ekstra nice

                700,- er en søt pris det? eller bør jeg legge noe ekstra i for en os eller picco? du nevnte noe om at jeg ikke ville få SÅ mye mer utav det iforhold til den som står i originalt.
                Det er riktig at det ikke er såååå smye å hente fra 4.6 til 5.9..... sjekk ut Robin sin OS... Er det syk forskjell, så gå for en OS..... Hvis ikke det er særlig forskjell heller, så bestemmer kronene hva du velger
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  ahh da er det jo ekstra nice

                  700,- er en søt pris det? eller bør jeg legge noe ekstra i for en os eller picco? du nevnte noe om at jeg ikke ville få SÅ mye mer utav det iforhold til den som står i originalt.
                  Er enig der, 5.9 motoren til HPI er langt ifra så sprek som andre 5.9CC motorer av OS osv, Faktiskt er OS sin 30 blokk (5.9 blokka er 32 blokk) mye sprekere
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Det er jo bare å kjøpe den Eivind, du kan jo bare selge den med litt avanse etterpå Så bruker du de pengene på en OS eller Picco

                    Må snart få ut fingen og kjøre inn den nye OS motoren min jeg... Det er bare så jækla kaldt ute til å stå og dille med det :P
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                    Comment


                    • Jeg er i grunn ganske gira på å kjøre jeg (hint, hint, noen som er med en av dagene fremover?)
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • Originally posted by Zenox View Post
                        Jeg er i grunn ganske gira på å kjøre jeg (hint, hint, noen som er med en av dagene fremover?)
                        ja sikkert mange som er med en av dagene fremover kan jo ta det på fredag kanskje!

                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Eg har fri heile neste uke så eg e me. Har fri i morgen og for så vidt. Kommer kanskje en tur innom hifi klubben hvis du e på jobb eivind. Så kan eg få treffe deg!
                          Stian Egelandsdal
                          1982 modell
                          HPI Baja 5B

                          Comment


                          • Originally posted by Mr_Stian View Post
                            Eg har fri heile neste uke så eg e me. Har fri i morgen og for så vidt. Kommer kanskje en tur innom hifi klubben hvis du e på jobb eivind. Så kan eg få treffe deg!
                            nå klarte jeg selvsagt og bli syk :/ jeg som aldri er syk, og så bli syk de travleste dagene i året!!!! forbanna dritt... jaja godt jeg har en fin gjeng på jobb som styrer skuta

                            Jeg har også tatt meg fri hele neste uke så er nok garantert med å kjører litt da! hadde vært hyggelig å hilse på ja
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • nå er det jule ferie for meg så blir med jeg om det blir kjøring men er ikkje så forferdelig gøy og kjøre i snøen uten vanntet elektronik, men om tiden strekker til så stikker jeg kansje til Globy og kjøper Liquate tape
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                              Comment


                              • Originally posted by martin1996 View Post
                                nå er det jule ferie for meg så blir med jeg om det blir kjøring men er ikkje så forferdelig gøy og kjøre i snøen uten vanntet elektronik, men om tiden strekker til så stikker jeg kansje til globy og kjøper liquate tape (Liquid tape)
                                do it!!!
                                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X