Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts




  • dere MÅ se de i HD
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • ser foresten at du ikkje hadde store plassen og kjøre på Rune ^^ neste gang vi skall ha noe kjøre greier så skall jeg filme MASSE
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • Originally posted by martin1996 View Post



        dere MÅ se de i HD
        kule videoar, mn techno å rcbashing passe sje så godt samen då.. mn d e mi meining
        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
        € Team Sjølsponsa2012 €

        Comment


        • sjekk ut Slashen min som tar strømkablene :P hehe
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by K-man View Post
            kule videoar, mn techno å rcbashing passe sje så godt samen då.. mn d e mi meining
            hehe i know einaste sangen eg fant... :P
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Originally posted by martin1996 View Post
              hehe i know einaste sangen eg fant... :P
              spør neste gang så har eg masse tips t deg.
              € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
              € Team Sjølsponsa2012 €

              Comment


              • Originally posted by martin1996 View Post
                ser foresten at du ikkje hadde store plassen og kjøre på Rune ^^ neste gang vi skall ha noe kjøre greier så skall jeg filme MASSE
                Stemmer d!!! God plass i boligfelt på øynå skal du lete lenge etter!!
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • Har fått spur gearet ditt nå Rune Ebay.com
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Har fått spur gearet ditt nå Rune Ebay.com
                    Supert Ikke no stress, vi tar det neste gang vi møtes...... Og det er FOR LENGE siden vi har kjørt nå, kjenner jeg begynner å bli ustabil!!
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • Hehehehe, Venter nå på Summit'en og en bil til om litt, Så er jeg maks kjøreklar Og summit'en blir utstyrt med Mamba Monster også :P Skal være crawler/monster med liv i
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Hvordan går det med banen på TAU? nye oppdateringer?
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • er garantert klar for noe kjøring jeg om noen andre skall
                          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                          Comment


                          • Originally posted by martin1996 View Post
                            er garantert klar for noe kjøring jeg om noen andre skall
                            Må først komme hjem fra USA så er jeg steinklar for kjøring jeg

                            Hvorfor oppe så tidlig Martin?
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Spørs nå heller om sent :P Men men... Er klar jeg også vil jeg tro Mamba Monster esc'en er klar for litt pytter nå. Servoene klarer seg allerede
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                Må først komme hjem fra USA så er jeg steinklar for kjøring jeg

                                Hvorfor oppe så tidlig Martin?
                                hehe, var nok heller sent som Kjetil sier.... fikk kjøpt meg ny Losi 14t mod 1 piniong i går til 8ight... kjørte før bare på 12t :P god del forskjeld nå er det bare og få Mamba Monster på den så er den et beist
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X