Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Komt hjem nå Eivind ?
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

    Comment


    • tror han er hjemme 25 sept synes jeg og huske...
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        Hvordan går det med banen på TAU? nye oppdateringer?
        har ikke fått den ferdig enda.. været toppe jo heile sjiden.. men får se om me får gjort litt denne uka.
        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
        € Team Sjølsponsa2012 €

        Comment


        • Me kom hjem i dag Eivind komme hjem litt seinare enn oss i dag tror eg... Di hadde et aent fly enn oss...
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • hekkan eg glede meg t å få laderen i hus så eg kan få gang på e-revoen og
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

            Comment


            • Her har dåkk VG Racing kor meg og Eivind brukte x antall tusen i LA, hehe

              Nest siste bilde e av ein pimpa Savage X som han har stående i butikken sin, den er dritrå, hehe!
              Siste bilde e av Dan "the man" sjøl... D e han så drive sjappå, knallkoselige fyr og meget service minded
              Click image for larger version

Name:	DSC00638.jpg
Views:	1
Size:	77.9 KB
ID:	770054Click image for larger version

Name:	DSC00637.jpg
Views:	1
Size:	81.3 KB
ID:	770052Click image for larger version

Name:	DSC00641.jpg
Views:	1
Size:	75.5 KB
ID:	770050Click image for larger version

Name:	DSC00639.jpg
Views:	1
Size:	88.0 KB
ID:	770051Click image for larger version

Name:	DSC00642.jpg
Views:	1
Size:	65.1 KB
ID:	770053
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • Originally posted by Zenox View Post
                Her har dåkk VG Racing kor meg og Eivind brukte x antall tusen i LA, hehe

                Nest siste bilde e av ein pimpa Savage X som han har stående i butikken sin, den er dritrå, hehe!
                Siste bilde e av Dan "the man" sjøl... D e han så drive sjappå, knallkoselige fyr og meget service minded
                [ATTACH=CONFIG]38519[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38517[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38515[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38516[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38518[/ATTACH]
                Som skrur ut ESC til meg hehe...

                Da var jeg hjemme og har sovet 14 hele timer! det er fae... mange år siden sist jeg sov sååå lenge! men jeg får ikke sove på fly og lignende så da blir det vell bare sånn etter XXX antall timer reis hehe...

                før jeg la meg ble selvsagt E-revoen testet en liten runde og den var bare helt RÅ!!! nå skal det byttes akslinger, dekk, og hubber på den samt fanger og roll cage skal monteres.
                Har også fått med meg en del deler til savagen, så den skal også få en del kule oppgrades

                Pakket også opp losien ( lst2 ) igår og den gleder meg jeg virkelig til å teste! faen for et beist av en bil svæææær med helt råe dempere, dekk osv osv osv
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Ja, Er meldt fint vær i helgen... Herje litt ? Forreløpigt har jeg Savagen og Summit :P Begge med Mamba Monster
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Ja, Er meldt fint vær i helgen... Herje litt ? Forreløpigt har jeg Savagen og Summit :P Begge med Mamba Monster
                    Jeg jobber på lørdagen frem til kl 15 men alt etter 15 og evt søndagen er mulig for meg og jeg kommer nok til å kjøre da uansett

                    Skal få skrudd litt på savagen også å få den klar, og kanskje også LST2 E-revoen oppgraderes i dag så den bør være klar i ettermiddag
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Glemte å si det, men aldri dra dempere med dere i handbagasjen! haha... MAKAN til stress jeg fikk igår gjennom alle sikkerhetskontrollene grunnet big bore demperene jeg dro på

                      ja ikke sant? makan til drapvåpen skal man lete lenge etter
                      Jeg ser for meg overskriften " MAN KAPRET FLY MED HPI BIG BORE DEMPERE " haha...
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • haha, stoppe i kontrolen for noen dempere. hahaha noen som vil kome og kjøre hos meg ? kjetil komer i 5 tiden...
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                        Comment


                        • hm... ja kanskje jeg skulle komt bortom en tur om jeg blir ferdig med å lodde dean pluggene

                          Jeg venter på 4x 40c 3s batterier som enda ikke har kommet, så er litt batteri løs nå som bilene mine trenger LITT strøm hehe....
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • hehe, stemmer Kjetil har noen som han ikkje kan bruke i noen av hans biler, 3s 5000mah lipoer.. også vis du ikkje blir ferdig med lodinga så kan du jo alltids lodde her.. Foresten, SATAN FOR EN RÅ BUTIK!!!!
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • Jada, Er garage og plass og lodde der borte eivind

                              btw, Har også plugger du kan låne.. Gi meg ett pip om jeg skal drasse med meg noen

                              Men ta også med lader til batteriene, Bruker 220v der borte... og da har vi litt mindre ladeplass om gangen.
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • ahh.... ja da kommer jeg nok bort en tur! mulig jeg ikke har nok lodde tinn liggende så frøkna må en tur på biltema på vei hjem hehe....

                                Ja helt rå plass! forøvrig var det ikke noe butikk lenger, man kom kun inn på avtale. han får såpass mye nettbestillinger at han vil satse på det. Og det helt herlige nabolaget butikken lå i var også mye av grunnen. Synd vi glemte å ta bilde av inngangspartiet som besto av dobbel dør hvor man først gikk inn i ett lite inngangsparti med skuddsirke vinduer før en ny dør ble låst opp til å komme inn i selve lokalet hehe...
                                Som han sa selv " det er ikke noe farlig her kun en "drive by" en gang i blandt og de skyter kun på seg selv(gjengene) så det er kun farlig om du havner i cross fire " hahaha...
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X