Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja, det var normalt her hjemme, men på jobb pc'en var postene helt på tryne
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • bilder av NY bane på Tau....

      SATAN dette frister.... Ser rimelig kjekk ut ja...Flere som er klar for en tur inn snart eller..
      Attached Files
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

      Comment


      • dette så ikke dumt ut! jeg må bare få orden på bilene mine så er jeg med med en gang

        Skal få betalt over medlemskontigenten også i løpet av helgen.
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • dette tror jeg må bli den beste banen i mils avstand gleder meg til og prøve når jeg får motorfeestet mitt
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

          Comment


          • Ikke medlemmer har ikke lov og kjøre i det heletatt lengre ?
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • åå ? ikkje lov ? hmm... vis det er slik så må jeg nesten bare melde meg på snart...
              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

              Comment


              • jeg melder meg på etter nyttår... Da blir det nok en del ferdsel til sommeren.
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • hvorfor vente til nyttår? vi fikk jo en fin pris som innkluderte resten av dette året samt hele neste år! er jo ikke noe å tenke på det

                  For banens vedlikehold og fremtid håper jeg at det blir begrenset for medlemmer og da evt folk som blir med som "gjester/testkjøre" med mulighet for medlemskap
                  det er snakk om et så lite beløp fordelt ut på 15mnd at det burde vi alle klare å få til
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • blir jo seff ikke noe mer enn test/gjestekjøring... Regner ikke med mer enn kanskje en tur eller to til før vinteren slår inn...

                    btw, fått noe pris på den esc'en ?
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • men hvorfor ikke innvestere i noe allerede som du skal bruke mye neste år uansett??? Når noe er i start fasen gjelder hver en krone for at vi i det hele tatt skal få overlevd og da ikke minst for å bygge opp noe stødig som vi kan ha glede av i flere år fremover!!

                      Nei, sendte mailen avgårde idag, så får nok svar i natt tenker jeg.
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • er vell på tide jeg får meg en 2,4 som jeg kan gjøre litt med jeg også

                        jeg har etter at jeg var i statene vært litt sugen på en jeg ble anbefalt der

                        hva tror dere om denne:

                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Jeg mener jo at de som har planer om å kjøre på Tau bør betale medlemskapet... Er en liten gjeng, og vasser ikke i kroner.. Har stort sett en ildsjel, og den illen kan jo slokne fort om andre ikke stiller opp både med innsats og de få kronene det her er snakk om..

                          Jeg sendte ut en sms, men kan jo legge ut infoen her... Forstod det slik at brakke og aggregat er så godt som skaffet.. Og lys, samt kompressor står som neste på listen... Dette for å kunne bruke banen utover høst/vinter... Her er litt info jeg fikk av Kristian:

                          Hei, SMBK trenger penger fort!! Vi skal ha lys på banen snarest.

                          Vi oppfordrer herved alle som ikke har betalt kontingent om å gjøre det snarest, og støtte opp om klubben/miljøet.

                          Vi tilbyr nå alle som ikke har betalt kontingenten for 2010, å få årets kontinget for halv pris hvis en også betaler kontingenten for neste år.

                          Vi tilbyr/oppfordrer og både nye og gamle medlemmer om om å betale kontingent for 2011 og 2012 nå (gjerne enda flere år og) og da få kontingenten til 2010 pris.

                          Kontingenten vil gå opp 1. januar 2011, så tilbudet gjelder kun ut året. Banen på Tau begynner å bli veldig bra, og med alt det nye utstyret som skal på plass, forsvarer det å sette opp kontingenten.

                          Pengene skal brukes til å kjøpe inne:

                          Strømaggregat
                          Kompressor
                          Brakke
                          Lys med tilbehør
                          Utstyr til banen


                          STØTT KLUBBEN OG BIDRA TIL Å FÅ EN SKIKKELIG BANE MED LYS I VINTER.

                          BETAL KONTINGENTEN SNAREST, SÅ FÅR VI GANG PÅ TING!

                          LØP OG KJØP!!!

                          ______________________

                          Banen er blitt en del lengre og en del nye "hindringer" er lagt inn i layouten. Banen begynner vel å nærme seg noe alla det som brukes til konkuransekjøring.

                          Underlaget er og blitt veldig bra, da vi har gått over til en annen type masse enn det som ble brukt i starten.

                          Så her er det bare å melde seg inn i klubben, og støtte opp, så får vi et bra anlegg!!
                          _________________

                          I forrige uke fikk vi tak i en billig brakke, så det er på plass. Har og et bra aggregat for hånden, men trenger penger til å kunne kjøpe det.

                          __________________________
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • ALLE jeg har pratet med de årene jeg har kjørt offroad har hatt et sterkt ønske om å ha et tilbud om offroad-bane... Greit denne ligger en ferjetur unna, men det er ikke veldig stress vel (ikke i det hele tatt for meg iallefall)....
                            '
                            Det blir for dumt å ikke støtte opp nå som faktisk tilbudet står der....

                            Synes nå jeg da
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                            Comment


                            • Bra innlegg Rune!!! støtter det opp 100% og vil legge til at vi bør alle oppfordre venner og kjente til å delta i denne ekstremt morsomme hobbyen! De fleste vennene "dine" har som oftest en slitt RC bil liggende i kjelleren eller garasjen dem ikke får brukt for dem skjønner ikke bæret av hvorfor den ikke starter osv. Jeg skal vedde penger på at hver og en av disse med biler i kjelleren savner å kjøre, og her kommer vi inn i bildet som etterhvert begynner og bli flinke på dette området og kan hjelpe dem med å få gang på bilene! dette fører så videre til rekrutering i klubben da disse menneskene også vil ha en FET plass å kjøre
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Originally posted by Golfie View Post
                                ALLE jeg har pratet med de årene jeg har kjørt offroad har hatt et sterkt ønske om å ha et tilbud om offroad-bane... Greit denne ligger en ferjetur unna, men det er ikke veldig stress vel (ikke i det hele tatt for meg iallefall)....
                                '
                                Det blir for dumt å ikke støtte opp nå som faktisk tilbudet står der....

                                Synes nå jeg da
                                JEPP!!!!! og organiserer vi oss riktig trenger vi ikke å kjøre 456 biler over fjorde hver gang heller! vi har alle meget god plass i bilene våre og da kan man i mange tilfeller reise inn med kun EN bil å heller kjøre noen ekstra turer frem og tilbake til kaien

                                Jeg kjører for det meste varebilen og der kan vi plassere MANGE RC biler og da kan turene over fjorden fort bli billige
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X