Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Få fingen å legg alt for salg da så jeg kan kjøpe Vorzaen din for 2 kroner og FEMTI øre
    Jeg byr en snickers og en cola
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
      synd og høre Rune! er desverre litt her også nå, er ikkje ofte jeg er ute og kjører lengre. må få skaffa meg en helt ny bil, og mange batterier ++ vis jeg virkelig skall få komme meg opp igjen i denne hobbyen.. er desverre falt for hi-fi livet, siden det er så mye lettere, og ikkje så ofte noe som må byttes....
      Hva med og selge noe og skaffe seg en bil ? Du har jo en lang liste :P
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
        synd og høre Rune! er desverre litt her også nå, er ikkje ofte jeg er ute og kjører lengre. må få skaffa meg en helt ny bil, og mange batterier ++ vis jeg virkelig skall få komme meg opp igjen i denne hobbyen.. er desverre falt for hi-fi livet, siden det er så mye lettere, og ikkje så ofte noe som må byttes....
        Rc og hifi blir jo to ganske så forskjellige ting da HIFI står lixom bare der, og bruker man som oftest penger på en gang før det går lenge til neste gang man bruker på det
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

• eg e vertfall klar for kjøring nå så d e bare å skriga ud om nogen vil ud å kjøra litt
          Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
          +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
          Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
            Få fingen å legg alt for salg da så jeg kan kjøpe Vorzaen din for 2 kroner og FEMTI øre
            Gidder ikke lage annonsen. . . Ga Hara'n til Geir, nabo, her om dagen. . . Får se om jeg bare legger ut et sykt tilbud på d8t og vorza. . .
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• vis du ska sella vorzaen så tar eg an!

Comment

• Eg sa det fyst!!!
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

Comment

• nahai!

Comment

• joooooooooooooooooooooooooooooooooHO
                    Futaba 4pk

Comment

• javel då kjøbe bare nye

Comment

• Jeg har et mentalt bilde av en gjeng/flokk/haug med gribber som sirkler over Rune og bare venter på at han skal slutte å bevege på seg.
                        Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• Originally posted by Kristobal View Post
                          Jeg har et mentalt bilde av en gjeng/flokk/haug med gribber som sirkler over Rune og bare venter på at han skal slutte å bevege på seg.
                          JA!!!! Fy for gjeng!!! Ingen hjelpende hånd opp av gjørma her nei......
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                            ikke før du sier hvilken gjørme det er snakk om!
                            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                              Hva med og selge noe og skaffe seg en bil ? Du har jo en lang liste :P
                              kjøper kansje en ny bil etter jeg har fått anlegget. har jobba på sæland i dag, og fikk prøve noen biler ute på gata, og var en Kyosho DMT VE som jeg tror jeg likte best... 1/10 børsteløs Monstertruck med centerdiff ++ VELDIG lett bil, til og vere med alu chassis.
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                                krysser fingrene for at du kommer deg igjen med hobbyen
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X