Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da har jeg bestilt ny Savage Flux
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Originally posted by Zenox View Post
      Da har jeg bestilt ny Savage Flux
      du fikk den for den prisen også?
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • gralla Robin

        Nå har jeg vert i John Deeren ganske så lenge for og skrape rent gulvet i Kyllinghuset, og har Dritas vondt i nakken av og se bakover
        Det vil si at det ble skrapt for rc kjøring og flyving, så det er bare og komme men gir beskjed når det er klart.
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Siden det er offtopic, Noen har vert morsomme og prøvd og hacke seg inn på min private FTP server... liten goldfarmer fra en by i kina...
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Siden det er offtopic, Noen har vert morsomme og prøvd og hacke seg inn på min private FTP server... liten goldfarmer fra en by i kina...
            og hvordan fant du ut det da ?
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Originally posted by martin1996 View Post
              og hvordan fant du ut det da ?
              fant ut hacking forsøket på loggene mine, Han har satt senest i 06:30 tiden
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                fant ut hacking forsøket på loggene mine, Han har satt senest i 06:30 tiden
                ikkje mulig og gi beskjed til en moderator på en eller måte ?
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  du fikk den for den prisen også?
                  Jepp Så nå selger jeg e-revoen
                  |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                  Comment


                  • Tror jeg også skal bestille meg en da, kanskje to om jeg får den prisen
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Jeg tok det på postoppkrav (59kr ekstra), så jeg har jo ikke betalt enda. Han skulle sende på mandag sa han. Så får vi jo se hvilken pris han har puttet på Men han har bekreftet prisen på mail så...
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • Jeg fikk samme pris på email igår, så den stemmer nok 100%

                        Skal prøve å holde meg dog... haha

                        Comment


                        • Kjetil: Nå ligger E-Revoen på finn dersom du eller andre er interessert
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • Savage Flux'en ble sendt i går kveld og havnet på omlastingssentralen i Stavanger allerede for 1time siden, det liker vi

                            Gleder meg som en liten unge til å få den
                            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                            Comment


                            • det blir kjøring og flyvning hos meg i 6 tida i kveld! Kjetil kommer. noen andre ?
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                              Comment


                              • Originally posted by martin1996 View Post
                                det blir kjøring og flyvning hos meg i 6 tida i kveld! Kjetil kommer. noen andre ?
                                du må sende sms!!!! hadde kommet jeg hadde jeg lest dette tidligere :O)
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X