Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg skal våkne til litt så er jeg klar iallefall
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Kult. Jeg er klar om 1,5-2 timer, så sånn i 13 tiden.
      Atle Dreier, Sandnes, 1974
      Tamiya TT-01 RX-7
      Traxxas Slash 4x4

      Comment


      • skall vi si i 13 tiden da ? passer for meg.
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

        Comment


        • Det kan vi Nå balanserer jeg batteriet til atle for 2 gang :P Nye turnigy batterier tar lang tid (sist gikk den på timeout på 2 timer)

          Men, Vi snakker om 1 tiden i nåtid ?? Klokka er jo stilt i natt :P
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Det kan vi Nå balanserer jeg batteriet til atle for 2 gang :P Nye turnigy batterier tar lang tid (sist gikk den på timeout på 2 timer)

            Men, Vi snakker om 1 tiden i nåtid ?? Klokka er jo stilt i natt :P
            hehe, skulle akuratt til og spøre om dere har stilt klokka :P
            men ikkje glem padle dekka da Kjetil
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Originally posted by martin1996 View Post
              hehe, skulle akuratt til og spøre om dere har stilt klokka :P
              men ikkje glem padle dekka da Kjetil
              De ligger i bilen allerede klare til og missbrukes

              Eivind ? Robin ? Når har dere sjangs ?

              Skal vi envt møtes hos deg da martin ? Tror du bor nermest sola stranden
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                De ligger i bilen allerede klare til og missbrukes

                Eivind ? Robin ? Når har dere sjangs ?

                Skal vi envt møtes hos deg da martin ? Tror du bor nermest sola stranden
                ja, det kan vi jo gjøre.. skall du bare kjøre meg bort da ?
                er dekka limte foresten ? :P
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • Tror ikke jeg trenger og lime paddlesene ?

                  Men jeg har med 2 typer lim, ta med akseleratoren du

                  Og ja, klart du kan sitte på med meg

                  Skal jeg bare komme bort i halv 1 tiden ? Får vi sjekket alt og vite at alt er i orden
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • Originally posted by xillianto View Post
                    Tror ikke jeg trenger og lime paddlesene ?

                    Men jeg har med 2 typer lim, ta med akseleratoren du

                    Og ja, klart du kan sitte på med meg

                    Skal jeg bare komme bort i halv 1 tiden ? Får vi sjekket alt og vite at alt er i orden
                    jada, bare til og komme bort du kan komme når du vill... :P
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                    Comment


                    • jeg har som Robin ikke tid før i ettermiddag etter 16 NULL NULL en gang så 13 NULL NULL blir for tidlig for meg dessverre dette er første helga jeg har fri på mange uker og de andre helgene jeg har hatt søndagen til rådighet har det blitt bilkjøring, dvs at denne helgen må det byttes dekk på bil, ryddes litt hjemme,ta en treningsøkt, og ikke minst spise litt skikkelig søndagsmiddag
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • blir jo mørkt i 6 tiden nå ettersom klokka er stilt da...
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • Originally posted by xillianto View Post
                          blir jo mørkt i 6 tiden nå ettersom klokka er stilt da...
                          iknow! men har kjørt eller hvert borte hver søndag både før og etter usa turen så nå må det prioriteres litt hjemme enten man vil eller ei
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • ahh... synd dere kan vere med...
                            men vi blir vist noen alikevell, noen som jeg kjenner som skall vere med
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                            Comment


                            • Vi tar siste kaffikoppen nå og så er det på med stilongs og varmedress og legge ut på reise.
                              Atle Dreier, Sandnes, 1974
                              Tamiya TT-01 RX-7
                              Traxxas Slash 4x4

                              Comment


                              • Stemmer at det blir tidligere mørkt nå ja, så da ser det jo mørkt ut med tanke på kjøring i dag... Får se når jeg kjører hjemover igjen hva klokken er blitt...
                                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X