Originally posted by Golfie
View Post
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
HAHA! Kanonfestlig, han der kjøperen ser jo ut til å være totalt dust!! Gjør seg klar til slåsskamp med kompisgjengen og greier, fy flate for en daunakke. Får bare håpe man ikke støter på ham i en handelssituasjon her, da blir det dårlig med betaling....HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |
-
Har et forklarende ord. . . . . . . . Drammen. . Ha ha haOriginally posted by Polardegos View PostHAHA! Kanonfestlig, han der kjøperen ser jo ut til å være totalt dust!! Gjør seg klar til slåsskamp med kompisgjengen og greier, fy flate for en daunakke. Får bare håpe man ikke støter på ham i en handelssituasjon her, da blir det dårlig med betaling....[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
blir det kjøring i helgen eller... ? mora mi ville ikkje at jeg skulle få være med, grunnet voksne menn, som helt sikkert kommer til og drikke om kvelden..
men faren min syntes at det var greit. håper delene mine er kommet til da.
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
For noen år siden begynte debatten om hvorvidt HELVETE skulle tas ut av bibelen, og så var det litt snakk om hva en kunne bruke som substitutt. Jeg påstod at vi allerede hadde et fullgodt alternativ til HELVETE allerede, så det er jo ikke vits å lage nye ord. Ordet som så og si er synonymt med HELVETE er jo selvsagt.....
Drammen.
Det ble bråk.Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
-
Og hva ble så konklusjonen?Originally posted by martin1996 View Postblir det kjøring i helgen eller... ? mora mi ville ikkje at jeg skulle få være med, grunnet voksne menn, som helt sikkert kommer til og drikke om kvelden..
men faren min syntes at det var greit. håper delene mine er kommet til da.
ble det mor eller far som hadde siste ordet?
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
det ble farOriginally posted by GrEmLiNgS View PostOg hva ble så konklusjonen?
ble det mor eller far som hadde siste ordet? 
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
det liker vi!!!Originally posted by martin1996 View Postdet ble far
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Storm.no rikker nå mot sol igjen, og YR tviholder fortsatt på solen! DETTE SER LOVENDE UT GUTTER
Futaba 4pk
Comment
-
men fy faen så nærme lynet er huset mitt nåOriginally posted by GrEmLiNgS View PostStorm.no rikker nå mot sol igjen, og YR tviholder fortsatt på solen! DETTE SER LOVENDE UT GUTTER

satser på at det snur! hele huset rister! (ikkje fra anlegget denne gang faktisk!!)
Comment
-
bare et spørsmål. kan alle her som skall være med, ta med seg både video, og foto kamera ? har tenkt og lage en stor film ifra hele rc-helga
Comment
-
Kult å bo ute på denne toppen her å se utover jæren og ikke minst havet! faen så fett å seOriginally posted by martin1996 View Postmen fy faen så nærme lynet er huset mitt nå
satser på at det snur! hele huset rister! (ikkje fra anlegget denne gang faktisk!!)
var et fly som var på vei inn mot sola nettopp når jeg var ute og lynet bare slo rundt det! drit stilig å se på.
Jeg tar med meg kamera som vanligOriginally posted by martin1996 View Postbare et spørsmål. kan alle her som skall være med, ta med seg både video, og foto kamera ? har tenkt og lage en stor film ifra hele rc-helga
Futaba 4pk
Comment
-
tøft!Originally posted by GrEmLiNgS View PostKult å bo ute på denne toppen her å se utover jæren og ikke minst havet! faen så fett å se
var et fly som var på vei inn mot sola nettopp når jeg var ute og lynet bare slo rundt det! drit stilig å se på.
Jeg tar med meg kamera som vanlig
tar med jeg å
Kjetil, og Robin: ta med Go Pro kamerane ? hadde vert kult med litt on-board
mulig i lufta også Eivind ?
Comment
-
Jeg tar med meg begge flyene jeg, så ja det kan vi sikkert få tilOriginally posted by martin1996 View Posttøft!
tar med jeg å
Kjetil, og Robin: ta med Go Pro kamerane ? hadde vert kult med litt on-board
mulig i lufta også Eivind ? 
Så får vi se hvor lenge vi klarer å holde oss i lufta da
Futaba 4pk
Comment
-
stemmer. må nå ikkje risikere noen kamerarOriginally posted by GrEmLiNgS View PostJeg tar med meg begge flyene jeg, så ja det kan vi sikkert få til
Så får vi se hvor lenge vi klarer å holde oss i lufta da 
alt kan jo for alt vi vet havne i havet!
Comment
-
Jeg skal nok ikke fly over havet med mine fly ihvertfallOriginally posted by martin1996 View Poststemmer. må nå ikkje risikere noen kamerar
alt kan jo for alt vi vet havne i havet!
Futaba 4pk
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment