Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grisebillig 2,4 ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Utsendemessig er den helt lik KoPropo Helios EX10 med untak av meny og valg samt etpar småknapper

    Naboen fikk den her om dagen og hadde den med hit.

    Comment


    • Originally posted by Meco View Post
      Hjelp???
      Når jeg slår av senderen på bilen er det som om jeg skulle gitt full gas bakover????
      Hva kann det komme av a mon tru?
      Du skal ALLTID skru av bilen først og fjernkontroll etterpå for og unngå slikt. Men her høres det ut som om fail safe er feil satt opp.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Originally posted by xillianto View Post
        Du skal ALLTID skru av bilen først og fjernkontroll etterpå for og unngå slikt. Men her høres det ut som om fail safe er feil satt opp.
        Noen som vet hvordan man slår av den fail safen??? Funker dorlig på elktrisk bil me revars se.

        Comment


        • Prøvd å programmere den på nytt, uten å holde inne full brems?
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • Noen som har prøvd denne? http://www.r2hobbies.com/eng/proddet...od=rcps2805004
            Hva er forskjellen på de 2 forskjellig de har?

            Og ser en over her hadde problemer med El. bil og denne radioen.. Men den er full kompatibel med el.bil med revers?

            Comment


            • Den du har linket til der er den nye modellen.. Basic det samme, bare den ser utrolig mye bedre ut. Og selvfølgelig er den bedre, uten at jeg konkret vet hva det er.. Men mindre bugs o.l..
              Kamerat jeg har bruker en i drifting, og det fungerer like godt som min DX3R

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • ja den så veldig fancy ut Går nok for den ja!
                Men noen som har testet de digitale servoene fra r2hobbies? koster rundt 10-15$ så er jo veldig billig!? Men hva som er bra vet jeg ikke..
                Skal bruke de på en Tamiya M04..

                Og hvilken Li-Po batteri som passer i den? (som de har på i nettbutikken)

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X