Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grisebillig 2,4 ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Jan Henry View Post
    Da ser det ut til at det er kommet en versjon av denne, med failsafe...




    JHH
    Sitter ikke failsafe i mottakeren?

    Bestilte meg en sånn til og et par ekstra mottakere. Kjekt å ha.



    Jeg sa vel en gang at jeg skulle sjekke ladepluggen på laderen jeg kjøpte. Det er minus ytterst og pluss i midten.
    HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

    Comment


    • Originally posted by TorMartin View Post
      Sliter med det da sendern gir bånngass hele tia å jeg må først gi bånn gass så ful brems så er den liksom konfa da... men det går jo ikke å bremse -.-
      Er du virkelig 100% sikker på at du har fikset ARC til en helt linjær kurve fra 0 - 100...?

      Jeg hadde nemlig samme problemet, og en fix av ARC til 0 - 25 - 50 - 75 - 100 istedet for 25 - 50 - 75 - 100 - 0 som den var fra fabrikk, løste den saken der...

      Dette er samme settingen som gjør at en servo går helt ut til siden, og så vrenger helt over til andre siden, ved fullt utslag på stikka. Så det du kan gjøre, er å sette på en servo istedet for ESC'en, og se hvordan den oppfører seg.

      Husk også at du må trykke <Enter> når du endrer en ARC verdi, for å lagre den. Dobbeltsjekk gjerne før du går helt tilbake, at verdiene du har satt er blitt lagret.


      JHH
      Last edited by Jan Henry; 22 December 2009, 11:13.
      ...signaturer er oppskrytt...

      Comment


      • noen som vil selge meg en sånn radio???? litt sånn med en gang??
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

        Comment


        • Beemerworld
          jeg har en, med 3 mottakere til salgs. Hva vil du gi? Send meg pM

          FrodeS takk for info....
          Fersk Large Scale kjører.....

          Comment


          • Originally posted by TorMartin View Post
            Fiksa Arc men den kjører fortsatt rettframm på 100000% holder jeg bremsen inne så stopper den men får den heller ikke til å slutte å gass i "naturlig" stilling på gassen!

            ...kom til å tenke på at jeg måtte også reversere TH-kanalen. Da oppførte den seg også lignende...


            JHH
            ...signaturer er oppskrytt...

            Comment


            • litt seint kanskje men jeg må være dum så ett brød:P

              Måtte bare konfe ESC^EN Så takk for all hjelp:P

              TM
              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

              Comment


              • Er det noen som fikk testet denne på en båt før vinteren kom ?
                Hjemmelaget bensinbåt, elektrobåt. Smit nederland, PT-10, Robbe Nordnery og MS Lyngen.
                RC Video Vesterålen modellbåtklubb.

                Comment


                • Noen som vet om denne mottakeren vil funke på Eurgle? ser jo helt lik ut bortsett fra klistremerke....+ at den er bittelitt billigere.
                  Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                  Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                  Comment


                  • Det står

                    Originally posted by SAVAGEry View Post
                    Noen som vet om denne mottakeren vil funke på Eurgle? ser jo helt lik ut bortsett fra klistremerke....+ at den er bittelitt billigere.

                    For use ONLY with HK-GT2
                    Asgeir Kinn 1979
                    RRR - RB - 4PK

                    Comment


                    • Originally posted by SAVAGEry View Post
                      Noen som vet om denne mottakeren vil funke på Eurgle? ser jo helt lik ut bortsett fra klistremerke....+ at den er bittelitt billigere.
                      Ligner veldig på FlySky fabrikat, så jeg vil tro det skal kunne fungere helt utmerket.

                      Advarselen hos Hobbyking om at den kun er funker til HK-GT2 er nok fordi det er den eneste senderen i HK sitt sortiment den mottakeren passer til. HK har ikke EURGLE varianten som R2 selger.

                      Jeg har begge deler liggende. Skal få testet etter jobb idag om den lar seg binde med EURGLE senderen.


                      JHH
                      ...signaturer er oppskrytt...

                      Comment


                      • Originally posted by Jan Henry View Post
                        Jeg har begge deler liggende. Skal få testet etter jobb idag om den lar seg binde med EURGLE senderen.

                        Testet nå med å binde Eurgle senderen med HK mottaker, og det gikk ikke.... Prøvde også andre veien, med å binde HK-GT2 radioen mot Eurgle mottaker, men det funket heller ikke... Litt overrasket... Men men, sånn ble det..

                        Fristende å åpne for å lete etter FlySky merkinga....


                        JHH
                        ...signaturer er oppskrytt...

                        Comment


                        • Originally posted by Jan Henry View Post
                          Testet nå med å binde Eurgle senderen med HK mottaker, og det gikk ikke.... Prøvde også andre veien, med å binde HK-GT2 radioen mot Eurgle mottaker, men det funket heller ikke... Litt overrasket... Men men, sånn ble det..

                          Fristende å åpne for å lete etter FlySky merkinga....


                          JHH


                          Hmmm.... jaja.... sånn kan det gå er ikke særlig forskjell på prisen på HK mottakeren og Eurgle mottakeren, men tenkte jeg skulle kjøpe mottaker samtidig med LiPo-batt....
                          Men de så jo veldig like ut da.... Får bestille fra R2 likevel da...
                          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                          Comment


                          • Det følger med en USB kabel. Noen som vet hva den er til?
                            Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                            Comment


                            • Originally posted by Jan Henry View Post
                              Testet nå med å binde Eurgle senderen med HK mottaker, og det gikk ikke.... Prøvde også andre veien, med å binde HK-GT2 radioen mot Eurgle mottaker, men det funket heller ikke... Litt overrasket... Men men, sånn ble det..

                              Det som er litt merkelig er at det på denne siden står at det skal funke...

                              Og det styrkes vel også av denne annonsen...

                              denne annonsen listes faktisk også både GT2 og GT3 radioene mot samme mottaker...

                              Mulig jeg kan ha gjort noe feil.... Kanskje noen andre må sjekke også...


                              JHH
                              Last edited by Jan Henry; 22 January 2010, 08:16.
                              ...signaturer er oppskrytt...

                              Comment


                              • Originally posted by Droid View Post
                                Det følger med en USB kabel. Noen som vet hva den er til?
                                Jeg fikk ikke med noe USB kabel hverken til GT2 eller GT3 radioene, eller til noen av mottakerne. Hvor så du at det følger med en slik kabel?


                                JHH
                                ...signaturer er oppskrytt...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X