Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grisebillig 2,4 ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by njoy View Post
    Her er enda en "grisebillig" 2.4ghz sender/mottager 25$ er jo latterlig billlig


    Noen som har prøvd denne enda?
    Jeg har prøvd den. Fulgte med en buggy som tremenningen min har. Har så langt ikke noe å utsette på den. Er jo kun reversering av kanalene og trimming, så den er jo ikke på langt nær så avansert som Eurgle-radioen. Klarer man seg med det så er den jo uslåelig på pris da. Binder raskere enn Eurgle-radioen også.

    Hvis ikke noen har tips til en bedre radio for penga, kjøper jeg nok denne snart til bruk sammen med landgangsbåten min.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • Her er en tulling som vil tjene litt på radioen i hvert fall: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20135172

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Originally posted by Fabiz View Post
        Her er en tulling som vil tjene litt på radioen i hvert fall: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20135172

        Fabiz

        Tulling? Hvis han får den prisen, noe han nok fort kan gjøre, så er han jo mer smart enn tullete.
        HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

        Comment


        • Originally posted by FrodeS View Post
          Tulling? Hvis han får den prisen, noe han nok fort kan gjøre, så er han jo mer smart enn tullete.
          Er jo rein svindel.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Originally posted by Fabiz View Post
            Er jo rein svindel.

            Fabiz

            Tja..

            Er alle som selger noe ut til dobbelt pris av inn-pris svindlere? I såfall er det mange svindlere blant oss. Antakelig bare å gå til nærmeste butikk. Det må da være lov å prøve å tjene noen kroner hvis man vil det.
            HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

            Comment


            • Fikk denna sendern idag:P bestilte 2 + et lipo så hadde dem pakka lipoen sammen med den ene sendern så displayet på den ene hadde sprukket-.-


              men jeg får faen ikke bilen til å slutte å kjøre,,,tar jeg å holder inne bremsen på fult stopper den ellers er det 120%gass hvis jeg slipper -.- noen forslag???


              TM
              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

              Comment


              • Fiksa Arc men den kjører fortsatt rettframm på 100000% holder jeg bremsen inne så stopper den men får den heller ikke til å slutte å gass i "naturlig" stilling på gassen!
                Last edited by TorMartin; 7 December 2009, 19:57.
                ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                Comment


                • Har du nullstilt ESC?

                  Comment


                  • det hadde jeg ikke tenkt på...men har en ny motor så veit ikke helt hvordan jeg gjør det men skal sette meg ned å lese all den dritten som kom med motorn:P

                    Takk for svar :P
                    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                    Comment


                    • Dette skjedde med meg i helga også. Men hos meg var clutch fjæra røket av. Ergo blir det inngrep ifra tomgang...
                      Hadde vel hjulpet om du fortalte litt mer om oppsettet ditt også kanskje?
                      Og hva er det med disse prosentene nede i sør norge?



                      Originally posted by TorMartin View Post
                      Fiksa Arc men den kjører fortsatt rettframm på 100000% holder jeg bremsen inne så stopper den men får den heller ikke til å slutte å gass i "naturlig" stilling på gassen!
                      Fersk Large Scale kjører.....

                      Comment


                      • jeg skal ta å legge ut specsa mine etterpå:P


                        TM
                        ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                        Comment


                        • Bil: Hsp Flying Fish
                          Esc/motor: Havock Novak 8.5t Børsteløs Sensorbasert
                          Servo: Standar (men er en ny i posten, 2.5 Kg High Torque Digital Servo0,09sec)


                          Tror det er det assa! Finner ikke ut av sendern men skal se på det i helga!
                          ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                          Comment


                          • Har du programmert ESC'en etter at du bytta radio?
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • Sliter med det da sendern gir bånngass hele tia å jeg må først gi bånn gass så ful brems så er den liksom konfa da... men det går jo ikke å bremse -.-
                              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                              Comment


                              • Da ser det ut til at det er kommet en versjon av denne, med failsafe...




                                JHH
                                ...signaturer er oppskrytt...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X