Jeg har bestilt LiPo til min.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grisebillig 2,4 ghz
Collapse
X
-
Lipo
Hvilket batteri da?Originally posted by tesdal View PostJeg har bestilt LiPo til min.
Jeg kikket litt på det, men det så ikke ut til at batteriboksen var løs...
Lyst til å berike oss med verdifull informasjon?
AleksXray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy
Comment
-
Originally posted by dMon View PostHvilket batteri da?
Aleks
Batteriboksen er bare å plukke ut.HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)
Comment
-
-
Originally posted by tesdal View PostPrøver en E-flt 2500mAh.
Muligens et dumt spørsmål, men hva er fordelen med 2500 mah lipo i forhold til tilsvarende vanlige oppladbare?HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)
Comment
-
Hei!
Nå har jeg hatt min eurgle i en uke, funker som bare det i mini erevoen. Skulle prøve den på slashen i dag... har et lite problem.
Når jeg svinger til venstre, svinger den bittelitt til venstre, for så å få fullt utslag til høyre. om jeg prøver å svinge til høyre svinger bilen litt til høyre.
Please hjelp!
takk
EDIT. BTW. er det noen som vet hvordan å skru av lyden på den?Last edited by SAVAGEry; 27 November 2009, 16:25.Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho
Comment
-
Du har et her som muligens kan passe uten å ta ut batteriboksen.Originally posted by dMon View PostHvilket batteri da?
Aleks
Batteriboksen får du ut ved å skru opp skruene som holder de to hoveddelene av radion sammen.
JHH...signaturer er oppskrytt...
Comment
-
,Har valgt modell nr. 3, satt navn på den, endret exp. arc, End point adjustment. men den har i større eller mindre grad det samme problemet
Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
Comment
-
Denne får jeg også... Har et modellminne som er tilpasset E-revoen, og brukte forsåvidt den samme på 8ight'en. Men for å slippe å justere noe, så brukte jeg heller et nytt modellminne på 8ight'en, og servoen oppførte seg som beskrevet. Jeg har ikke rukket å se noe nærmere på det, men den funker greit på ett modellminne, men ikke et annet, så det er nok bare noen innstillinger.Originally posted by SAVAGEry View PostHei!
Nå har jeg hatt min eurgle i en uke, funker som bare det i mini erevoen. Skulle prøve den på slashen i dag... har et lite problem.
Når jeg svinger til venstre, svinger den bittelitt til venstre, for så å få fullt utslag til høyre. om jeg prøver å svinge til høyre svinger bilen litt til høyre.
JHH...signaturer er oppskrytt...
Comment
-
Originally posted by Jan Henry View PostDenne får jeg også... Har et modellminne som er tilpasset E-revoen, og brukte forsåvidt den samme på 8ight'en. Men for å slippe å justere noe, så brukte jeg heller et nytt modellminne på 8ight'en, og servoen oppførte seg som beskrevet. Jeg har ikke rukket å se noe nærmere på det, men den funker greit på ett modellminne, men ikke et annet, så det er nok bare noen innstillinger.
JHH
Takk!
(LOL)
Det var vissst bare å bytte model ja(modelnavn på senderen altså
)
Comment
-
Originally posted by tesdal View PostHva skjer når dere bytter om høyre/venstre?
Da blir problemet snudd opp-ned (hvis du skjønner
)
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment