Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grisebillig 2,4 ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Den så jeg da jeg åpnet pakka Det er en jackplugg i ene enden som passer inn i senderen og en USB i andre enden. Har prøvd å putte den i pc'n, den finner noen enhetsdrivere men det er alt.
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

    Comment


    • Originally posted by Droid View Post
      Den så jeg da jeg åpnet pakka Det er en jackplugg i ene enden som passer inn i senderen og en USB i andre enden. Har prøvd å putte den i pc'n, den finner noen enhetsdrivere men det er alt.
      Hei, den er til å spille WRC ,hvis dere leser bruksanvisningen det står noe i den om det

      Med den kan du kjøre virtual RC racing,logg in på wrc.com og kjør ivei
      www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
      CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
      +++

      Comment


      • Det har jeg prøvd men det virker ikke. Man må jo ha en overgang som man setter i en mottaker. Det er USB i ene enden og to servokontakter som settes i en vanlig (ekstra) mottaker. Hadde håpa at det bare var å bruke den vedlagte, men jeg får det ikke til i hvertfall.

        Ps. liker senderen. Fint med justerbart ratt.
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

        Comment


        • Ok,har ikke prøvd selv,bare leste det i bruksanvisningen at det gikk ann.
          Men nå mente jeg den GT2 2.4ghz fra hobbyking
          www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
          CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
          +++

          Comment


          • Ja, det leste jeg også. Så jeg kasta meg på PC'n og tenkte: Nå kan jeg kjøre VRC! Men jeg tror det de mener er at senderen er VRC kompatibel. Men da jeg prøvde å kjøre VRC og brukte senderen, så fikk jeg bare styring en vei, ikke gass men brems. Kan være at jeg ikke har stilt senderen riktig. Det var nesten for godt til å være sant at man kunne kjøre VRC uten å kjøpe den duppeditten.

            Men da gjenstår jo spørsmålet: Hva er USB kabelen til? Noen som vet?
            Last edited by Droid; 22 January 2010, 20:07. Reason: Skrivefeil
            Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

            Comment


            • Originally posted by Droid View Post
              Ja, det leste jeg også. Så jeg kasta meg på PC'n og tenkte: Nå kan jeg kjøre VRC! Men jeg tror det de mener er at senderen er VRC kompatibel. Men da jeg prøvde å kjøre VRC og brukte senderen, så fikk jeg bare styring en vei, ikke gass men brems. Kan være at jeg ikke har stilt senderen riktig.
              Calibrerte du radioen på VRC før du kjørte?
              (Ja det gjorde du selvfølgelig...)
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • Som noen her skrev så er den medfølgende USB kabelen til å kjøre VRC med. Men jeg sliter med å få til styringa. Har kjøpt den duppederten fra VRC også. Har problemer med å få kalibrert Eurgelen til den også. Noen som har tips?

                Koblet opp en gammel AM sender til VRC og det gikk kjempefint.
                Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                Comment


                • Hallo, bare lurer på om dere som har kjøpt fra R2hobbies.com har måtte betalt moms/fortolling på pakkene med radio og mottakere?
                  Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                  Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                  Comment


                  • Originally posted by RamboEinar View Post
                    Hallo, bare lurer på om dere som har kjøpt fra R2hobbies.com har måtte betalt moms/fortolling på pakkene med radio og mottakere?
                    Jeg måtte ikke første gangen. Blir spennende å se nå. Har radio + 2 ekstra mottakere på vei.
                    HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

                    Comment


                    • bestilte 2sendere 1ekstra motaker å et lipo da ble det 209kr å betale:P


                      Glemte å få satt ned verdien:P


                      TM
                      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                      Comment


                      • Originally posted by TorMartin View Post
                        bestilte 2sendere 1ekstra motaker å et lipo da ble det 209kr å betale:P


                        Glemte å få satt ned verdien:P


                        TM
                        Selger de ikke denne varen lenger? fordi når jeg går inn på linken i første post her i tråden, står det; Sorry, this product is not currently available

                        Comment


                        • Originally posted by BSS View Post
                          Selger de ikke denne varen lenger? fordi når jeg går inn på linken i første post her i tråden, står det; Sorry, this product is not currently available

                          Det står rev. 3 på den jeg kjøpte. Med failsafe.

                          Bare gå inn på sjappa og bla deg fram til radioutstyr.
                          HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

                          Comment


                          • Det så jeg også. Men så var jeg inne på eBay og der fant jeg en gitt Og den var det R2hobbies som solgte.
                            X-Ray T3 12 Futuba 4PK.
                            https://picasaweb.google.com/
                            http://teamterribles.com/

                            Comment


                            • Originally posted by Inferno Holmer View Post
                              Det så jeg også. Men så var jeg inne på eBay og der fant jeg en gitt Og den var det R2hobbies som solgte.
                              Er ikke dritvanskelig å finne hos r2hobbies.com heller, da.

                              HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

                              Comment


                              • Noen som har en manual å avse, evt en link til nedlasting...
                                Kjøpte to, men fikk ikke bruksanvisning med noen av de... :/

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X