Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grisebillig 2,4 ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Heimelaga View Post
    Eg vil nesten sei at det er 110% sikkert eg! Lodd i vei du.
    Da er det lodda, funker fint kommer til å bli lettere å bruke de 3 lipobatteriene å lade opp de istede for å bytte ut AA batteri hele tiden eller lade opp 8stk oppladbare 1.2v AA batteri ganske så ofte.
    HPI Savage XL 5.9cc | Cessna 182 BL

    Comment


    • Hallo, jeg er ny her, og helt ny på RC og jeg vil kjøpe denna radioen. Vil noen av de som har den måle batteri-kassa, og se hvor stor den er?
      Egentlig så lurer jeg bare på om dette batteriet her får plass: http://r2hobbies.com/eng/proddetail....eba3S1P032000h

      Jeg trenger også hjelp til å velge en lader. Har faktisk aldri hørt om LiPo batterier engang
      Også må jeg vel ha en plugg til å lodde inn i radioen, kan jeg finne en her (http://r2hobbies.com/eng/products.php?cat=34) og klippe av ene enden?

      Hva med denne laderen: http://r2hobbies.com/eng/proddetail.php?prod=rcps61313

      Jeg har flere spørsmål angående bil og sånn, for det har jeg heller ikke. Jeg starter fra scratch, og håper at RC er morro! Men de spørsmålene får vi ta et annet sted.
      God påske!

      Comment


      • Dette EURGLE senderen ser jo bra ut. Men er den til å stole på?? Har lyst på DX3S men prisen på EURGLE...
        Skal ha den til min HPI savage flux Kanskje verd å teste?

        Comment


        • Originally posted by Imhotep View Post
          Dette EURGLE senderen ser jo bra ut. Men er den til å stole på?? Har lyst på DX3S men prisen på EURGLE...
          Skal ha den til min HPI savage flux Kanskje verd å teste?
          Jeg skal sette denne radioen på min Hotbodies Ve8 med Flux system, den ser jo veldig bra ut, designmessig Den er penere "IRL" en på bildet også. >Vil nok tro denne radion funker bra på flux også Men kan komme med tilbakemeldinger, hvordan den oppfører seg på flux systemet i kveld

          Comment


          • Bruker denne radioen på min Savage Flux, og den fungerer bra
            Har DX3S også og må si at jeg liker den bedre, også er den mye mindre.
            Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
            Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

            Comment


            • BBS: Hva fant du ut?
              RamboEinar: Men den er jo 5+ ganger dyrere
              Men får se hva det blir til!

              Comment


              • Ikke nødvendigvis, fikk min for 1500kr levert og da fulgte det med en telemetri og en "vanlig" mottaker.
                Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                Comment


                • joda! men ifølge trådem så er jo eurgle senderen en fin sak! Men den lever neppe så lenge som "vanlige" sendere... må jo tenke litt på dette også

                  Comment


                  • Joda, eurgle radioen er en fin 2 radio
                    Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                    Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                    Comment


                    • Hvis noen her trenger en ekstra motaker har jeg en liggende. Det stod jo ingen steder at tredje generasjon mottakere ikke var bakoverkompatibel, så da har jeg en til overs. Dette er altså tredje generasjon, så sendermodul må være tredje generasjon også.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • Har trøbbel med Eurgle. Styringa er dritt på den, og ARC er justert 000 - 025 - 050 - 075 - 100. Sjekket mange ganger, men uansett så er styringa helt på trynet. Forsinkelser og av og på sving, forstår ingenting. Skulle teste den igår da en annen radio til en kompis sluttet å fungere. Virker nesten som den er innstilt på ABS på styringa, virker av og på.... Noen som har en ide? Servo som brukes er en standard Futaba S3003, og bilen er en M05 Tamiya med ezrun system.

                        Comment


                        • har du en litt bedre servo som du kan teste med da 3003 ikke akkurat er en knall servo for digitale signaler
                          Losi 8ight-B GRP.28/jammin .21rr JR-z9100s+ace 1015super torque
                          Losi 8ight-t tekin rx8/t8 1700kv 14.8v@5000mah
                          losi xxx-4 g+ tekin rs pro/6.5t

                          Comment


                          • Testet nylig med Futaba S9402, akkurat samme sak.

                            Comment


                            • ..... Får teste litt mer selv, ingen som har hatt dette problem?
                              Bilen funker finfint med min andre radio som er en Acoms Technisport 2.4Ghz og akkurat samme servo, regulator og motor.
                              Last edited by McLaren; 17 July 2010, 12:17. Reason: Hvorfor er tiden feil på forumet? Kl.11:16 = 13:16...

                              Comment


                              • Hjelp???
                                Når jeg slår av senderen på bilen er det som om jeg skulle gitt full gas bakover????
                                Hva kann det komme av a mon tru?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X