Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @dMon (Aleks)
    Nå er det vel på tide å samles for å ta i et tak på den nye banen, diskutere layout osv.
    Klør i fingrene etter å få kjørt litt ute så våkn opp alle mann!!
    Me & My Own Wallet Racing Team
    Team Pampers
    TeamAssoTamiYoko

    Comment


    • La oss møtes på banen Lørdag 12.00 for å bli enige om layout osv.


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
      OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
      Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

      Comment


      • jeg kommer mvh kai rønning
        Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
        x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

        Comment


        • Ah, denne så ikke jeg før nå! Men layout kan dere andre best uansett Jeg melder meg til dugnad når det trengs. Er klar som et egg for å kjøre igjen nå!
          -----
          Atle

          Comment


          • Vi kjører ny runde man. 25.
            Meld deg på Oslo Modellbilklubb gruppa på Facebook, så får du lettere oppdateringer.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
            OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
            Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

            Comment


            • Aaahhh...er på ferie og kommer hjem igjen man.25, Facebook? E'kke det sånn jentegreie a?

              Originally posted by dMon View Post
              Vi kjører ny runde man. 25.
              Meld deg på Oslo Modellbilklubb gruppa på Facebook, så får du lettere oppdateringer.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Me & My Own Wallet Racing Team
              Team Pampers
              TeamAssoTamiYoko

              Comment


              • Tilbake fra påskeferie og klar til å hjelpe til.
                Hva ble gjort på lille buggy banen i påske?
                Me & My Own Wallet Racing Team
                Team Pampers
                TeamAssoTamiYoko

                Comment


                • Det som ble gjort igår var at vi fikk kutta til mattene der de overlappet. Så nå er banen flat og fin. Eneste som mangler nå er rør og hopp så er vi forsåvidt i boks.
                  TLR 22

                  Comment


                  • Originally posted by Razer View Post
                    Her har jeg en liten inspirasjonsvideo til hopp. Helt annen banetype, men mange hopp. Ingen direkte vanskelige å komme over, men det er flere rytmiske seksjoner med mye airtime. Det må til

                    Ja dette var bra greier - både skikkelig underlag og 1:8 elektro i tillegg - hear hear!
                    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                    Comment


                    • et forslag til en ny bane hvis ikke den vi har nå ikke funker.

                      mvh kai rønning
                      Attached Files
                      Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                      x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                      Comment


                      • Originally posted by kai-rønning View Post
                        et forslag til en ny bane hvis ikke den vi har nå ikke funker.
                        hey hey - nå begynner det å ligne noe Kai! Sving med variabel kurve og greier!

                        Svinger med variabel kurve og sjikaner er vel noe av de morsomste partiene på OR baner. I tillegg til morsomme hopp og spennende kombinasjoner da. Så en bra sjikane i tillegg kunne vært gull!
                        "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                        Comment


                        • her er også et alternativ til mitt forslag ,som derre kan se er det mange mulgheter til forandring av banen med små grep med dette forslaget. mvh kai rønning
                          Attached Files
                          Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                          x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                          Comment


                          • Originally posted by kai-rønning View Post
                            her er også et alternativ til mitt forslag ,som derre kan se er det mange mulgheter til forandring av banen med små grep med dette forslaget. mvh kai rønning

                            WoW...denne likte jeg, men synes vi bør åpne opp for langstrekke ved kjøreplatformen
                            Når kommer rør og materialer?
                            Husk at vi bygde en liten table/drop-up ved siden av bakken opp til "the cliff" den må vi også prøve å få med i layouten.
                            Click image for larger version

Name:	boogiedownbukta copy.jpg
Views:	1
Size:	40.0 KB
ID:	773420

                            ps. tok meg frihet til å klusse litt på Kai's skisse!
                            Last edited by chokopops; 29 April 2011, 08:41.
                            Me & My Own Wallet Racing Team
                            Team Pampers
                            TeamAssoTamiYoko

                            Comment


                            • Originally posted by kai-rønning View Post
                              her er også et alternativ til mitt forslag ,som derre kan se er det mange mulgheter til forandring av banen med små grep med dette forslaget. mvh kai rønning
                              Bingo!!!!!!
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • Originally posted by kai-rønning View Post
                                her er også et alternativ til mitt forslag ,som derre kan se er det mange mulgheter til forandring av banen med små grep med dette forslaget. mvh kai rønning
                                Bingo twice!!
                                Last edited by Crowe; 29 April 2011, 15:41. Reason: forkortet innhold
                                "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X