Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dette er jo en fin "teaser"for å verve en ny baneansvarlig.. han får faktisk innpass i Tarzan svingen.

    Hmm..
    Jeg tror det handler om at man skal komme over tabletop hoppet, der går man inn i slynger (ti stk for A-final i NM) hvor man blir kastet i bane over mekkebodene og så blir slyngt ned på langsida hvor man da allerede har enormt med fart..
    "The Dagfather" - Dag Mykland
    Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
    XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

    Comment


    • Originally posted by chokopops View Post
      Usikker på hvilken type det er men har vært brukt i mange år så er nok av den gamle typen.
      Har klart å slette mailen jeg mottok men skal få tak i tlf/mailadresse så sender jeg det over
      Gi meg noen dager.........
      yes?...
      Life's too short to go slow! www.ymr.no

      Besøk mitt showroom

      Comment


      • Snipp snapp snute

        www.ymr.no/utvidelse.htm
        Life's too short to go slow! www.ymr.no

        Besøk mitt showroom

        Comment


        • Da fikk jeg endelig testet det selv... dødskult!!!

          Banen var også helt fin å kjøre på ellers nå!
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

          Besøk mitt showroom

          Comment


          • Så... Nå har det vært MSK og det er forhåpentligvis ingen krav til prosentvis andel kunstig underlag lenger?

            Comment


            • Hey!

              Hørte med Idrettsetaten i Oslo i dag om det skulle skiftes ut kunstgress på noen kunstgressbaner i Oslo i nærmeste fremtid, fikk dette svaret:

              "Hei !

              I budsjettforslaget ligger det ikke noe om utskifting av kunstgress, desverre. "


              Har du hørte noe mer ang. kunstgresset på Dælenenga, Dennis?
              Er det den banen som ligger ved skøytehallen der?
              I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
              Team Associated B44.1
              Team Associated B4

              Comment


              • Jeg har fått navn og nummer fra Dennis, har bare ikke rukket å ringe Oslo Kommune enda. Jeg og KG er på ballen her altså!
                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                Besøk mitt showroom

                Comment


                • Keep us updated da!
                  I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                  Team Associated B44.1
                  Team Associated B4

                  Comment


                  • I promise!
                    Life's too short to go slow! www.ymr.no

                    Besøk mitt showroom

                    Comment


                    • Sånn apropos late crawlere, er det for kaldt til å beise WoD nå?

                      Comment


                      • Så lenge det er tørt skulle det nok gå fint. Man får liksom ikke gjort noen skade

                        Om du gidder, slå gjerne ned alle spikerne som stikker ut på baksiden (eller klipp av), og beis der også...
                        Life's too short to go slow! www.ymr.no

                        Besøk mitt showroom

                        Comment


                        • Siden det klør i fingra etter å kjøre på Hverven, så begynner/fortsetter jeg denne tråden litt tidlig...

                          Tenkte..., nå som det er veeldig mye snø og det sikkert kommer til å ta tid før alt smelter og det blir tørt i skyggehjørnet (jepp, 1:10-banen for buggy), er det noe vi kan gjøre der nede for å få banen fortere klar til sesongen?

                          Kommer veldig lite sol til på den banen og det er helt sikkert mye snø der og oppe på toppen av fjellet, så om det var noen som var intr i å sette igang å rydde unna litt snø evt? Jeg er klar for å bidra!

                          Noen som har vært der nede og sett hvordan det ser ut?

                          Når er det vanlig at dere begynner å bruke banen, er den kjørbar i starten av Mai?

                          Hadde ikke tenkt helt enda, men tenkte bare å lufte litt og høre hva folk mener.

                          Comment


                          • blir gjerne med å måke snø.. klør litt etter å få prøvd durango'n ute...
                            " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                            Comment


                            • Jeg vet ikke hvem som er baneansvarlig nå, men om man vil måke snø er det bare å annonsere det og så møter kanskje folk opp, akkurat som på offisielle dugnader. Den kan sikkert kjøres på så snart underlaget er tørt og stabilt. Dersom det skal kunstgress på den blir det sikkert større dugnad i løpet av våren.

                              Comment


                              • Hva med å samles i midten av April og få vekk noe av snøen før det blir bare is, eller er noen for å begynne før og få unna mens snøen er ganske lett?

                                Hvis vi er 3-4-5 mann så vil nok det gjøre susen og gjøre at vi får kjørt noen dager ekstra i våres.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X