Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flott Atle!
    Da har alle dere som har ønsket eget webcam fått viljen deres
    Vi får møtes en dag og få satt det på plass. Skal rote litt her hjemme etter en kontakt og litt PR kabel, så tar vi en tur.
    Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
    OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
    Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

    Comment


    • Kontakt og PR kabel?
      Jeg er forøvrig bortreist fra 6 til 16'ende, så gjerne før eller etter det
      -----
      Atle

      Comment


      • Strøm som vi pratet om Da blir det nok etter det tenker jeg
        Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
        OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
        Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

        Comment


        • Jeg har som sagt strømkabel og det som trengs, ligger klar der ute
          -----
          Atle

          Comment


          • kjempe bra... fint å kunne ta en titt på forholdene før man drar innover.
            " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

            Comment


            • Kanon gutter!!!
              Life's too short to go slow! www.ymr.no

              Besøk mitt showroom

              Comment


              • Click image for larger version

Name:	cam_1.jpg
Views:	1
Size:	10.1 KB
ID:	770384

                he he..ser til og med ut som skrømtene setter pris på kamera
                " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                Comment


                • Hei hå. Hva er status på bygging av hopp/moduler? Har det skjedd noe i vinter, eller vil det bli invitert til en kveld med bygging osv? Merker at jeg er rimelig klar for å kjøre igjen, så snart denne snøen smelter.
                  -----
                  Atle

                  Comment


                  • Ikke skjedd noe enda. Nå er det avsluttende løp i mustitcupen til helga, så etter dette regner jeg med full aktivitet for å få banen klar.

                    Dersom noen har eller kjenner noen som har en snøfreser tilgjengelig, rop ut En fresekveld på banen er på tide nå!
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

                    Comment


                    • er vi klar for litt dugnad på banen snart klar som et egg jeg og gjerne til helgen

                      mvh kai rønning
                      Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                      x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                      Comment


                      • er vi klar for litt dugnad på banen snart,klar som et egg jeg og gjerne til helgen.

                        mvh kai rønning
                        Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                        x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                        Comment


                        • Hva med søndag?
                          Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

                          Comment


                          • Kai. Du er klar over at denne tråd er 1/10 elektro buggy. Hva angår dugnad på onroad banen, blir dette først efter helgen. Der kjøres NM i Spydeberg i helgen, så onroad gutta må holde fokus på dette. Men regner med at vi får til noget efter helgen.
                            Ole Bro
                            Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                            Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                            Comment


                            • Originally posted by speikey View Post
                              Kai. Du er klar over at denne tråd er 1/10 elektro buggy. Hva angår dugnad på onroad banen, blir dette først efter helgen. Der kjøres NM i Spydeberg i helgen, så onroad gutta må holde fokus på dette. Men regner med at vi får til noget efter helgen.
                              Ole Bro
                              ja det er jeg HELLT KLAR OVER ole bro ,he he er buggy mann jeg vettu som liker homper, det er den lille banen som gjelder i år ser frem til og få en fin el buggy bane ventet lenge på dette og er klar som et egg til og begynne med dugnaden,
                              mvh kai rønning
                              Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                              x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                              Comment


                              • Da er det bare at smøge ærmerne op og komme igang. For i år får vi en knald sommer og en kæmpe fin utesessong på bukta. Tror alle medlemmer ser frem til at startskuddet lyder for utesessongen.
                                Ole Bro
                                Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                                Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X