Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by tesdal View Post
    Jeg vet ikke hvem som er baneansvarlig nå, men om man vil måke snø er det bare å annonsere det og så møter kanskje folk opp, akkurat som på offisielle dugnader. Den kan sikkert kjøres på så snart underlaget er tørt og stabilt. Dersom det skal kunstgress på den blir det sikkert større dugnad i løpet av våren.
    Vervet som baneansvarlig er fortsatt ledig, noen som er interessert?

    (jeg holder i det med kunstgress inntil noen andre evt. melder seg)

    (det er bare å følge med i OMK og evt. andre brev fra OMK, samt å stille på årsmøtene for å holde seg oppdatert)

    Ellers er det bare å ta snøskuffa fatt!
    Life's too short to go slow! www.ymr.no

    Besøk mitt showroom

    Comment


    • Da er det vel min tur til å overta noe av styringen i denne tråden.
      Fra i dag av er jeg baneansvarlig (og allerede løpsansvarlig) for 1/10 buggy i OMK.
      Med Durangoen greit lei av den harde teppekjøringen frister det fælt å gjøre et fremskritt for å få klar lillebanen så fort som været tillater.
      Virker som om jeg ikke er alene om det heller
      Jeg tenkte at om jeg stiller opp i bukta på lørdag, med nøkler, måke og friskt mot kunne det vel være at flere ville henge seg på...
      Snøen begynner å bli tung, så hvis vi skal gjøre noe for å få banen tidligere klar tror jeg det er en idé å komme i gang asap.

      Meld interesse om dere har den, så tar vi det derfra.
      Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
      OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
      Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

      Comment


      • Flott!

        Originally posted by dMon View Post
        Da er det vel min tur til å overta noe av styringen i denne tråden.
        Fra i dag av er jeg baneansvarlig (og allerede løpsansvarlig) for 1/10 buggy i OMK.
        Med Durangoen greit lei av den harde teppekjøringen frister det fælt å gjøre et fremskritt for å få klar lillebanen så fort som været tillater.
        Virker som om jeg ikke er alene om det heller
        Jeg tenkte at om jeg stiller opp i bukta på lørdag, med nøkler, måke og friskt mot kunne det vel være at flere ville henge seg på...
        Snøen begynner å bli tung, så hvis vi skal gjøre noe for å få banen tidligere klar tror jeg det er en idé å komme i gang asap.

        Meld interesse om dere har den, så tar vi det derfra.
        Vil bare si "VELDIG BRA! " - at du tar tak i vervet som baneansvarlig (og løpsansvarlig)!

        ...har dessverre ikke mulighet til å stille selv på lørdagen, men det har kanskje andre...

        Comment


        • Aleksander virker høyst oppegående! Dette tror jeg kommer til å bli knallbra! *applaus*
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

          Besøk mitt showroom

          Comment


          • Supert dMon!

            Comment


            • Gratulerer m tittel som ny baneansvarlig dMon, ser frem til en fin sesong på bukta!

              SHY: hvordan gikk d med kunstgresset jeg tipset deg om?
              Me & My Own Wallet Racing Team
              Team Pampers
              TeamAssoTamiYoko

              Comment


              • Passer dessverre dårlig for meg på Lørdag, får besøk på dagen.
                Men er klar for å bli med ned en dag som jeg har fri, som du sier, sikkert greit å få unna litt snø før den blir for tung.
                Nå har det jo regnet i dag, så er vel allerede ganske tung vil jeg tro...
                Er det noe slags spader eller ryddeutstyr der nede eller må vi ta med alt selv?
                Når åpner bommen der, faste tider eller egentlig stengt hele tiden nå?
                Tilfelle jeg skulle ta en tur på sparket en dag...

                Comment


                • Takk for positiv oppslutning folkens!
                  Ser ut til at dette ikke var den optimale helgen for folk til en liten snørydding, men det er ingen grunn til å legge den ballen død.
                  Etter regnværet i dag tror jeg nok det uansett ville blitt en svært tung økt for å se litt bar bakke.
                  Jeg stikker opp på banen i morgen uansett, om ikke annet enn for å se hvordan ting ligger ann.
                  Jeg regner med det finnes spader o.l der, men tviler på at noen har sett nødvendigheten av måkeutstyr. Hører liksom ikke sammen med årstiden hvor annlegget er i bruk.

                  Oslo motorsenter holder åpent alle ukedager på dagtid, og to kvelder i uka, om noen ønsker å gjøre en innsats på dagtid. Men da bør man nok ha med eget utstyr.

                  Meld fra her om noen finner ut at de har behov for litt fysisk fostring i morgen. Jeg følger med på tråden, om det dukker opp noen.
                  Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                  OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                  Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                  Comment


                  • Jeg har et annet "oppdrag" om dere gidder!

                    Pæra er gått på den første lyskasteren til venstre. Vi trenger å gå opp med stige og ta den ut. Både denne "grå" typen og de sorte er fra Paleet kjøpesenter hvor jeg jobber, vi fikk de gratis. De skal også ha masse reservepærer liggende, som blir kastet om vi ikke ber om dem...

                    Men jeg må ha med den pæra som er gått for å vise den hvilken type det er, og gjerne også en pære fra en sort lyskaster. Så har vi liggende i reserve for fremtiden! (også dette får vi gratis)

                    Lang stige finnes ved store buggybanen, bak "teltet" til Motorsenteret. Husk å legge tilbake etterpå!

                    U fix?

                    NB! Vær forsiktig! Ikke dett ned!!!
                    Life's too short to go slow! www.ymr.no

                    Besøk mitt showroom

                    Comment


                    • Originally posted by SHY View Post
                      Jeg har et annet "oppdrag" om dere gidder!

                      Pæra er gått på den første lyskasteren til venstre. Vi trenger å gå opp med stige og ta den ut. Både denne "grå" typen og de sorte er fra Paleet kjøpesenter hvor jeg jobber, vi fikk de gratis. De skal også ha masse reservepærer liggende, som blir kastet om vi ikke ber om dem...

                      Men jeg må ha med den pæra som er gått for å vise den hvilken type det er, og gjerne også en pære fra en sort lyskaster. Så har vi liggende i reserve for fremtiden! (også dette får vi gratis)

                      Lang stige finnes ved store buggybanen, bak "teltet" til Motorsenteret. Husk å legge tilbake etterpå!

                      U fix?

                      NB! Vær forsiktig! Ikke dett ned!!!

                      Tenker du på den lampa rett før kjøretårnet? Litt klønete å komme til nå med all snøen, i hvertfall alene...
                      Det henger en sort lampe ved tabletop'en som er ganske grei å komme til. Greit med pære fra den?
                      Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                      OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                      Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                      Comment


                      • Ja, det stemmer. Men den er høyt oppe så du må ha en ekstra lang stige, som du kan låne av Motorsenteret. Snøen demper fallet vøtt'!

                        Ja, den sorte ved tabletop'en er fint.

                        Merk pæra ved plattformen med "defekt".
                        Life's too short to go slow! www.ymr.no

                        Besøk mitt showroom

                        Comment


                        • Da skal jeg prøve å få tatt meg en tur innom i løpet av uka.
                          Kommer jeg ikke opp til den som har gått prøver jeg bare på en av de andre grå lampene, så jeg får med meg en pære for å finne typen.
                          Stikke innom deg på paleet med dem bare?
                          Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                          OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                          Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                          Comment


                          • Det er topp!

                            Men jeg må uansett ha begge typene pære. Så vent heller til du får det til i så tilfelle.

                            Thx!
                            Life's too short to go slow! www.ymr.no

                            Besøk mitt showroom

                            Comment


                            • Kan bekrefte at snøen en både våt og tung... Skulle hatt et par tropiske regn stormer og 14 dagers tørke så er den klar.
                              Click image for larger version

Name:	25032010035..jpg
Views:	1
Size:	87.5 KB
ID:	767530Click image for larger version

Name:	25032010036..jpg
Views:	1
Size:	81.5 KB
ID:	767531
                              " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                              Comment


                              • Burde vi vurdert et spann med snøsmelter?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X