Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Veldig bra Truls!
    Her har vi mistet Kais ide om å kunne endre layouten, men fått en bane med masse lange fete svinger. Og steder for påsettere

    Noen som har planer om å yte en innsats i helgen?
    Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
    OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
    Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

    Comment


    • Ja det blir kanskje litt servo killer effekt. men tror ikke rytmen er helt håpløs.

      jeg er klar for helgen.
      " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

      Comment


      • Jeg stiller igjen
        -----
        Atle

        Comment


        • Enda et flott forslag! Mer "flowing" og lettere å komme over store hoppet. Men litt dårligere utnyttelse av arealet.

          Hadde en idé (må bli på lang sikt) om en "Tarzan sløyfe" - å bygge en platting i tre som "henger i trærne" (i realiteten står på påler) utover i "skogen", bak store hoppet...

          Skulle så gjerne blitt med, men er "grounded"

          Single, barnløse - og dere uten halsbånd: MØT OPP!!!
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

          Besøk mitt showroom

          Comment


          • jeg kommer :P men jobber 08.30 - ca 15 så er nok ikke der før 16 på lørdag men kan komme før på søndag xD


            TM
            ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

            Comment


            • Jeg har tenkt å ikke ha bihulebetennelse med feber denne helga, og jeg har levert inn søknad om fri fra barnepass og andre plikter, så jeg kan antageligvis bli med litt i helga. Kan jeg få prøve minigraver, eller var det bare forrige helg?

              Flotte forslag som har kommet inn.

              Kanskje vi kan la oss inspirere av North shore-utforløyper for en Tarzanløype.



              Comment


              • Jeg er med, men trenger kanskje skyss fra Lørenskog.

                Liker begge baneforslagene, men det må være flere større hopp og jeg har noen tanker til svinger... Skal se om jeg skjønner dette 3d-programmet nok etterhvert.
                Martin Sørlie - 1985
                TLR - Absima - Spektrum
                Darkspeed Racing
                www.teamsmallsize.com

                Comment


                • Kommer til helgen jeg også, så sant jeg har noe bil, blir mest sannsynlig ikke å komme imorgen, men lørdag og søndag er fult mulig.
                  TLR 22

                  Comment


                  • er det noe imorra??? da har jeg tenkt meg på 1/8bana hvis den er oppe da:P men er seff med imorra da:P

                    TM
                    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                    Comment


                    • Det skjer ikke noe i dag. Vi møtes 10 i morgen. Martin: får du ikke skyss så si fra. Det ordner vi



                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                      OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                      Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                      Comment


                      • Originally posted by dMon View Post
                        Det skjer ikke noe i dag. Vi møtes 10 i morgen. Martin: får du ikke skyss så si fra. Det ordner vi



                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Yo!

                        I morra jobber jeg, men på søndag kommer Tommy og jeg, og er jeg heldig får jeg med Gunnar også.
                        Martin Sørlie - 1985
                        TLR - Absima - Spektrum
                        Darkspeed Racing
                        www.teamsmallsize.com

                        Comment


                        • " the tarzan slope " kul ide ... ser ut til at det kan bli en produktiv helg.
                          " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                          Comment


                          • Flott at folk kommer!


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                            OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                            Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                            Comment


                            • Jeg liker begge forslagene som er kommet inn, heller litt mot Kai sitt pga utnyttelse av arealet og en lengre bane. Noe aktivitet på Mandag, ser ut som jeg har muligheten da? Skal prøve å komme ned en tur Lørdag, vil gjerne bidra!

                              Comment


                              • jeg kommer på dugnad på lørdagen ,,,,, tengte og nevne at med mitt forslag kan du kjøre begge veier og med venbare bane skilere og flytbare hopp ja da har du 4 BANER og velge mellom ,,,,, mvh kai rønning
                                Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                                x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X