Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg trenger folk i morgen!!!
    Meld dere folkens, og vis at dere duger til mer enn å slite på dekket kun få av oss legger tiden vår i å vedlikeholde.
    Jeg er der fra 10.00


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
    OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
    Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

    Comment


    • dukker opp jeg vettu ...
      " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

      Comment


      • Supert!


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
        OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
        Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

        Comment


        • Møt opp!

          Vi trenger å bli enige om fremtiden for lille buggy banen. Til høsten kommer det kunstgress og før det må banen endres og jevnes ut. Det er flere som kommer med gode ideer om endring på layout, men for at brukerene skal ha noe å si i saken er det viktig at vi møtes og diskuterer forslagene før de evt. settes i gang. På Torsdag kveld møtes vi på banen klokken 20.00.
          Fortsettelsen av dette møtet vil bli dugnad i helgen. Hvilken dag dette blir finner vi ut på torsdag.
          Last edited by dMon; 17 August 2010, 20:21.
          Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
          OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
          Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

          Comment


          • Høsten på lillebanen

            Heisann folkens!
            Litt info om høsten, kunstgress, planer osv.

            Da nærmer Oktober seg med høststormskritt. Som mange av dere sikkert har fått med seg har vi fått "løfte" om kunstgress fra en fotballbane i Oslo som skal legges om i Oktober. I forbindelse med dette kalte jeg inn til et møte på banen for noen uker siden for at brukerne skulle få komme med sine meninger om fremtiden til banen. Tanken min var å legge frem et par forslag til endringer på banen når vi allikevel skulle gjøre om på den. Det vi endte opp med var å bli enige om å planere hele området, for så å legge kunstgress og bygge en helt ny bane oppå. Det eneste som blir stående igjen er The Wall, og The Cliff. En ny trassè vil bli planlagt og de gjenstående modulene integrert i den nye trasseèn.
            Det har kommet inn forslag til ny layout, og om noen av dere har forslag/ønsker så sitt ikke der å hold dem for dere selv! Få det på papiret, og send det til meg så samler jeg alt og legger det frem når vi nærmer oss.

            Alt dette blir mye jobb, men de 8-10 som var på møtet var mer enn villige til å legge ned en god innsats for å få en ny og kul bane å kjøre på til våren.

            Planen er å få gjort så mye som mulig i Oktober. Så det blir en eneste stor dugnads bonanza , så fra 1/10 er sesongen på lillebanen over.

            Vi kommer til å trenge alle villige sjeler for å få banen så bra som vi ønsker, så møt opp på dugnad de tre siste helgene i Oktober. (og sikkert en god del ukedager også) Lurer du på noe rundt dette kan jeg kontaktes her på forumet.

            Vi trenger transport til kunstgresset for å få det til Bukta. Har du, eller kjenner noen som har lastebil med kran? Si fra!

            Vi kan også få bruk for små anleggsmaskiner (bobcat el.) Det samme gjelder her. Si fra om du vet om noe/noen.

            Jeg ser virkelig frem til å kunne åpne banen til våren med ny layout, og nytt dekke. Men dette er ikke noe jeg kommer til å starte på alene, så banen, klubben og brukerne er helt avhengige av at folk stiller opp og tar i et tak.

            Med vennlig hilsen
            Aleksander
            Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
            OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
            Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

            Comment


            • DUGNAD 8-10. oktober

              Første etappe blir helgen 8-10 oktober. Etter den helgen vil banen være stengt ut sessongen.
              Planen for de første dagene er å planere så vi er klare til kunstgress-legging når mattene kommer. Vi må også få kjørt bort leiren vi har liggende på parkeringsplassen.
              Vi legger samtidig drenering så vi senere slipper oppsamling av vann på våte dager.
              Som altid trenger vi folk, og jeg håper at de som tidligere har sagt de vil gjøre en innsats har mulighet til å komme denne helgen.
              I dag har jeg startet på avtaler rundt leie av maskiner til ombyggingen så dette skal være på plass.

              Tegningen under er en målriktig skisse av området. Om noen av dere ønsker å komme med forslag til layout kan det enkelt tegnes på den og tas med på dugnaden.


              Print ut denne og lag forslag til ny layout.
              Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
              OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
              Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

              Comment


              • Nå er jeg ganske ny i Oslo Modellbilklubb, men det er bare å møte opp om en vil hjelpe til? Man trenger ikke å kunne kjører gravemaskiner eller lignende? For der er vel jeg relativt udugelig vil jeg tro :P
                TLR 22

                Comment


                • Kan du bemanne spade og krafse er det mer enn godt nok Kom, Kom!
                  Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                  OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                  Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                  Comment


                  • Er det en Sketchup-fil eller lignende?

                    Comment


                    • Stemmer. Konvertert til jpeg.
                      Den er for stor til å legge ved her...
                      Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                      OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                      Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                      Comment


                      • Legg på geolocation og laste opp til 3D warehouse?

                        Comment


                        • Ikke medlem i OMK enda (må vente på penger etter å ha kjøpt bil for mange av de), men jeg skal prøve å møte opp med godt mot

                          Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                          Comment


                          • Originally posted by Thomaseh View Post
                            Ikke medlem i OMK enda (må vente på penger etter å ha kjøpt bil for mange av de), men jeg skal prøve å møte opp med godt mot
                            Flott!


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                            OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                            Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                            Comment


                            • Flott! Hva landet vi på mht. antall kvadratmeter kunstgress?

                              Send gjerne også ut en "nyhetsmail" fra YMLP så "treffer du flere"!

                              Møt opp mannsterke nå folkens så får vi en "dugnadsfri" bane i årene som kommer!
                              Life's too short to go slow! www.ymr.no

                              Besøk mitt showroom

                              Comment


                              • Jeg stiller – men ble det satt noe klokkeslett, eller er det bare og møte opp når som helst på fredagen? Blir vel stort sett at folk kommer etter jobb.
                                -----
                                Atle

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X