Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Det passer antageligvis aldri, så det er sikkert like greit å bare sette en dato.

    Comment


    • #62
      Ser ut som NM-runden bare er en måned unna – det er kanskje lurt å tenke litt på å gjøre The Cliff™ ferdig? Særlig dersom primus motor og dugnadshelt SHY blir tilnærmet utilgjengelig to uker i nær fremtid.

      Comment


      • #63
        Jepp.. Den trenger en god dugnad gitt.. Var der i går og det er en del røtter og drit som begynner å komme gjennom. I tillegg må vi fikse the Cliff.

        Den funker slik den er i dag, men jeg kan tenke meg at i en finale med 10 biler på likt så vil det være avgjort etter første hopp ut.
        Landingen er alt for smal.

        Ole mente de hadde snakket om et teppe som går ned slik at man kan kjøre eller hoppe ut. Men slikt tar tid så det er viktig å ta avgjørelse på dette før vi setter i gang.

        Jeg er med så sant jeg får barnevakt!
        "The Dagfather" - Dag Mykland
        Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
        XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

        Comment


        • #64
          DUGNAD helgen 5.-6. sep.

          Heyheyhey!

          Inviterer til dugnad neste helg, lørdag den 5. sep og søndag den 6. sep. for å gjøre The Cliff helt ferdig.

          Håper å se mange karer klare til å få dette smooth klokken 12.00 på lørdag!

          Her er en tegning på hvordan det skal bli og hva som må gjøres:



          Med dette får vi:
          - Bedre racing!!
          - Færre knuste biler
          - Chicken-spor for de som vil lumpe over
          - Bedre kjøreopplevelse
          - Og i alt en mye smooothere bane, +++

          OBS! Gammelt bilde, det er bare hoppet og rampen ned som må lages!
          I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
          Team Associated B44.1
          Team Associated B4

          Comment


          • #65
            Skal vi kline en sekk mørtel i berget også for å gjøre den litt mer smooth?

            Hvordan er planen med hoppet? Skal det bygges ramme i tre? Hvor høyt kan det være uten at vi mister sikten?

            Comment


            • #66
              Ser ut som en morsom ide Ole, kommer gjerne å hjelper til om det trengs..
              " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

              Comment


              • #67
                Originally posted by tesdal View Post
                Skal vi kline en sekk mørtel i berget også for å gjøre den litt mer smooth?

                Hvordan er planen med hoppet? Skal det bygges ramme i tre? Hvor høyt kan det være uten at vi mister sikten?
                For å gjøre berget mer smooth, legger vi tepper oppå slik det er nå istedenfor å kline på mer.

                Hoppet bygges i jord.
                Hvor høy det kan være uten at vi mister sikten har jeg ikke regnet på, men det skal ikke bli noe big jump akkurat, så siktet vil ikke bli noe problem.

                I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                Team Associated B44.1
                Team Associated B4

                Comment


                • #68
                  Originally posted by trular View Post
                  Ser ut som en morsom ide Ole, kommer gjerne å hjelper til om det trengs..
                  Det trengs, supert om du kommer til helgen!
                  I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                  Team Associated B44.1
                  Team Associated B4

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Ole-idolet View Post
                    For å gjøre berget mer smooth, legger vi tepper oppå slik det er nå istedenfor å kline på mer.

                    Hoppet bygges i jord.
                    Hvor høy det kan være uten at vi mister sikten har jeg ikke regnet på, men det skal ikke bli noe big jump akkurat, så siktet vil ikke bli noe problem.
                    Lurt med mer tepper! Når vi bygger i jord er det bare å sjekke fra plattformen underveis så blir det helt perfekt.

                    Jeg stiller på lørdag klokka 12.

                    Comment


                    • #70
                      Skal prøve å komme en av dagene ihvertfall. litt usikker på planene for neste helg..
                      " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                      Comment


                      • #71
                        Skal prøve å ta meg en tur jeg også på lørdag...
                        Me & My Own Wallet Racing Team
                        Team Pampers
                        TeamAssoTamiYoko

                        Comment


                        • #72
                          Tør vi håpe på det beste oppmøtet på flere år?!

                          Comment


                          • #73
                            Yo folks!

                            Pga. at vi ikke har nok materialer enda til å bygge ferdig The Cliff, må vi vente litt med det, MEN det er mase annet som må gjøres på banen, så dugnad blir det!

                            Vi får mange gjester fra hele landet pluss mange fra Sverige til NM-runden, så banen må være i topp stand!

                            Her er det som må gjøres:
                            - Gress i banen må fjærnes, gjøre banen mer markert (her er det mye å gjøre)
                            - Feste røret på W.O.D. (det har løsnet flere steder på toppen).
                            - Smoothe ut den doserte svingen før The Cliff/legge på tepper.
                            - Fjærne ugress rundt og på banen (dette er det masse av. Jeg og fadern tok 1 time med bare ugressrydding der på onsdag, ble myye bedre, men fortsatt mye igjen)
                            - Ta trillebårlass med jord bort til banen


                            Ser det er meldt regn på lørdag, men bra på søndag, hva er stemningen for at vi tar det på søndag og ikke lørdag?
                            Hvem kan/hvem kan ikke på de forskjellige dagene?
                            I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                            Team Associated B44.1
                            Team Associated B4

                            Comment


                            • #74
                              Allright, greit vær på lørdag alikavell og ser ut til at det er da de fleste kan, så da blir det lørdag klokken 12, og ikke søndag (for de som vil er det ikke forbudt å ta litt dugnadsarbeid på søndag også)

                              See ya!
                              I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
                              Team Associated B44.1
                              Team Associated B4

                              Comment


                              • #75
                                Hva er det vi trenger for The Cliff™, og hvordan er planen for å ferdigstille den?

                                Har vi alt vi trenger for å feste WOD? Er det noe verktøy man bør ta med om man har?

                                Underlaget ser ut til å være litt sårbart for kraftig regnskyll enkelte steder, er det noe vi kan gjøre for å unngå utvasking? Legge noe over når vi ikke kjører kanskje? Om det blir litt dårlig høstvær risikerer vi at trillebårlassene i praksis er borte til neste helg.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X