Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Får desverre ikke vært med idag må jobbe overtid men lykke til gutter!
    Me & My Own Wallet Racing Team
    Team Pampers
    TeamAssoTamiYoko

    Comment


    • #92
      Ses i kveld folkens!
      I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
      Team Associated B44.1
      Team Associated B4

      Comment


      • #93
        Jeg får heller ikke vært med desverre.. ligger hjemme med bryggende influensa..

        Satser på å bli frisk til helga!
        "The Dagfather" - Dag Mykland
        Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
        XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

        Comment


        • #94
          Satser på å være der i 6-7 tiden.

          Comment


          • #95
            Hva blir det til i morgen, blir det noe dugnad?
            Me & My Own Wallet Racing Team
            Team Pampers
            TeamAssoTamiYoko

            Comment


            • #96
              Jeg kan - som sagt - komme etter 19, men jeg har ingen nøkkel, eller noe annet verktøy, så det blir med føttene, eller det som måtte ligge fremme hvis ikke noen med nøkler måtte se og reagere på dette...

              Comment


              • #97
                Ser ut til at jeg kan komme en tur...Da tar jeg med bilen også, håper på å kjøre litt etterhvert da -Om vi får fixet banen litt.
                Hoppetusse, noen nøkkel?
                Last edited by arnefles; 30 September 2009, 12:11.

                Comment


                • #98
                  Det er enda viktigere med trillebår enn hoppetusse siden vi må kjøre en del jord til banen. Må vi ha nøkkel for trillebår?

                  Comment


                  • #99
                    Tror trillebår bruker på å stå ute etter det jeg har observert...
                    Noen fler som satser på kjøring etter prepping?

                    Comment


                    • Vi pleier vanligvis å begrense kjøring umiddelbart etter prepping, da underlaget bare er jevnt men ikke fast. Andre med enda mer dugnadserfaring kan sikkert si om det er greit å kjøre på banen igjen med det samme.

                      Comment


                      • Originally posted by tesdal View Post
                        Vi pleier vanligvis å begrense kjøring umiddelbart etter prepping, da underlaget bare er jevnt men ikke fast. Andre med enda mer dugnadserfaring kan sikkert si om det er greit å kjøre på banen igjen med det samme.
                        Men da er det vel heller ikke bra nok dagen etter, om det ikke har regnet da?

                        Comment


                        • Jeg tror kanskje det er lurt å vanne på dugnaden. Foran NM-runden stengte vi banen dagen etter dugnad, men antar at en kombinasjon av for lite vann, mangel på bindemiddel, for lite trykk med bare hoppetusse og sikkert andre ting gjorde at dekket ikke holdt på fredagen.

                          Mulig vi på sikt bør ha ekstra tepper vi kan legge over nypreparerte deler så det kan sette seg skikkelig en uke eller mer mens vi likevel kan kjøre.

                          Comment


                          • tar meg en tur innover nå med arbeidslyst i armer og ben... men tar ikke med bilen. blir så fort mørkt.
                            " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

                            Comment


                            • Drar ut jeg også.

                              Comment


                              • La merke til tre-fire biler som dro når jeg kom ca. 19:30, og når jeg kom opp på banen var det ingen der, så da manglet vi vel nøkkel, slik at ikke noe kunne gjøres antar jeg... synd

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X