Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad på Bukta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ble som sagt tipset av Oslo Kommune at de skulle bytte ut kunstgresset på Rodeløkka/Dælenga hvis jeg husker riktig, dette skulle skje i løpet av april 2010. Fikk beskjed om å ta kontakt når April nærmet seg, vet ikke om vi kunne få det gratis men hvertfall for en billig penge.
    Me & My Own Wallet Racing Team
    Team Pampers
    TeamAssoTamiYoko

    Comment


    • Originally posted by chokopops View Post
      ble som sagt tipset av Oslo Kommune at de skulle bytte ut kunstgresset på Rodeløkka/Dælenga hvis jeg husker riktig, dette skulle skje i løpet av april 2010. Fikk beskjed om å ta kontakt når April nærmet seg, vet ikke om vi kunne få det gratis men hvertfall for en billig penge.
      Flott! Er det av den gamle typen med gummikuler?

      Har du navn/tel jeg kan kontakte?
      Life's too short to go slow! www.ymr.no

      Besøk mitt showroom

      Comment


      • Originally posted by SHY View Post
        Flott! Er det av den gamle typen med gummikuler?

        Har du navn/tel jeg kan kontakte?

        Usikker på hvilken type det er men har vært brukt i mange år så er nok av den gamle typen.
        Har klart å slette mailen jeg mottok men skal få tak i tlf/mailadresse så sender jeg det over
        Gi meg noen dager.........
        Me & My Own Wallet Racing Team
        Team Pampers
        TeamAssoTamiYoko

        Comment


        • Det var faktisk "teppe" på hele Lille buggyway for noen år siden, restene av dette ligger her og der ennå.
          Gammel mann med m-chassis

          Comment


          • Så at det var teppe på et av bildene Ole postet på rsb.se. Hvordan fungerte det? Hvorfor ble det fjernet?

            Comment


            • Teppe ble lagt for å minke behovet for dugnader, banen ble ikke så mye brukt før så det grodde ned. Det var on-road og touring som var hot den tiden. Det var vel også planer om å lage m-chassis bane der en gang også. Banen var nedgrodd av ugress da vi gikk på en dugnad for noen år siden, fjernet teppe og la på grus. Offroad skal vel kjøres på "grus", det er da det er morro.
              Last edited by BT50; 5 October 2009, 21:33.
              Gammel mann med m-chassis

              Comment


              • Jeg og Lars fjernet teppene da det var fullstendig igjen/overgrodd...

                OG 2m høyt gress overalt...

                Joda, grus er fint det. Men nå er aktiviteten blitt såpass at slitasjen er blitt et problem. Og kunstgress er noe helt annet å kjøre på enn nålefilt tepper!!!

                Nålefilt blir både litt glatt og også "buklete". Tror ikke vi har noe brukandes igjen av de nå heller. Og de fleste var mer jord enn teppe...

                Mens kunstgresser ligger "put" og drenerer også vann glimrende!

                Tro meg - it's da way!!! Ta en tur til Radøy og prøv selv!
                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                Besøk mitt showroom

                Comment


                • Ikke prøvd kunstgress på elektro men prøvde det på 1/8 truggy i Kristiansand og det var skikkelig gøy!
                  Utrolig grep, men det kan vell kanskje være at det var litt større hjul også.

                  Men er helt enig at Offroad skal kjøres på grus, men når det nå er såpass mange kjørere at det gjør at banen blir skadet så bør det kanskje byttes.

                  Mindre jobb på banen og mindre renhold og slitasje på bilene.
                  "The Dagfather" - Dag Mykland
                  Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
                  XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

                  Comment


                  • Stor takk til alle som har stilt opp på dugnader, spesielt i sommer når jeg ikke har hatt mulighet!

                    Men likevel, jeg er veeeeeeeeeeeldig(!) lei av å jobbe solo på dugnader året rundt... nå blir det "dugnadsfritt"!

                    Om noen vil konkurrere om vervet som baneansvarlig så kom igjen!!!
                    Life's too short to go slow! www.ymr.no

                    Besøk mitt showroom

                    Comment


                    • Originally posted by SHY View Post
                      Stor takk til alle som har stilt opp på dugnader, spesielt i sommer når jeg ikke har hatt mulighet!

                      Men likevel, jeg er veeeeeeeeeeeldig(!) lei av å jobbe solo på dugnader året rundt... nå blir det "dugnadsfritt"!

                      Om noen vil konkurrere om vervet som baneansvarlig så kom igjen!!!
                      Tror ingen klandrer deg for å ikke kunne stille opp i sommer. Du har vell lenge vært et enmannsband i en hobby med mange aktører. og nå har du blitt et tomannsband som krever enda mer planlegging på din side...

                      Så kanskje noen andre vil ta over vervet ja..

                      Men får vi til en skikkelig dugnad når vi får kunstgress så blir det en "dugnadsfri bane" som vi alle stort sett kun kan glede oss over å KUN kjøre på.
                      "The Dagfather" - Dag Mykland
                      Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
                      XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

                      Comment


                      • WOD bør forresten beises med et nytt strøk. Ville vært j... synd om den råtnet! Den var MYE jobb!!!
                        Life's too short to go slow! www.ymr.no

                        Besøk mitt showroom

                        Comment


                        • Det er lett å finne folk som liker å kjøre på grus eller har sterke meninger om underlag. Utfordringen er å finne noen som liker å nyte stillheten på Hvervenbukta i ensomhet 2-3 ganger i måneden mens de kjører grus og lapper hull.

                          Jeg synes forøvrig SHY er en svært god baneansvarlig. Banen har blitt veldig bra, med WOD, The Cliff osv. Baneansvarlig trenger ikke være banevaktmester, det er ingenting i veien for at baneansvarlig delegerer bort vedlikehold. Man kan tilogmed fikse bane helt på eget initiativ.

                          Comment


                          • Takk for det!

                            Og som sagt - helt supert at dere tar noen smådugnader kombinert med kjøring!

                            Vi har flere planer for banen... "Tarzan svingen" f.eks...
                            Life's too short to go slow! www.ymr.no

                            Besøk mitt showroom

                            Comment


                            • Det står ingenting på utvidelsessiden! Skal bilene ut i skogen, opp i trærne?

                              Comment


                              • Top secret...
                                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                                Besøk mitt showroom

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X