Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ingen fatale kræsj, eller uregelmessige bøyepasseringer igår? Unormalt stille....
    Odd-Erik Kanth-Lundem
    www.oms-p.com

    Comment


    • Jeg tilbrakte gårsdagen på Vatnebuvann med testing av ny O-15 båt og O-27 båt
      Tror ikke jeg kan tenke meg noe mer lettvinn motor en CMB 91 RS! Fuel på tanken, litt strøm på pluggen og et ørlite røsk i reima så er den klar til innsats, to knepp inn på dysa og der var vi Båten sto også til forventningene!
      Men nå pakker jeg bagene og drar på jobb. Dere må ha en fin NorgesCup og for de det gjelder, et fint VM
      Jørn Markset

      Lindesnes Modellbåt Klubb

      Comment


      • Ut og lufte redskapen i morgen. Regner med høye hastigheter .
        Click image for larger version

Name:	Edge.jpg
Views:	1
Size:	40.0 KB
ID:	777597
        BHRT/N-492
        AM Conquest 43 m/Zenoah 260 Hornet BHH - AC Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 ProMod CC Racing
        www.bhrt.no

        Comment


        • Originally posted by dragonfly View Post
          Ut og lufte redskapen i morgen. Regner med høye hastigheter .
          [ATTACH=CONFIG]55779[/ATTACH]
          Liavannet da? Klokken?
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • Originally posted by dragonfly View Post
            Ut og lufte redskapen i morgen. Regner med høye hastigheter .
            [ATTACH=CONFIG]55779[/ATTACH]
            Det ser bra ut, fin båt... kommer denne til moss 19-20???

            Comment


            • Originally posted by dragonfly View Post
              Ut og lufte redskapen i morgen. Regner med høye hastigheter .
              [ATTACH=CONFIG]55779[/ATTACH]
              Rundbane eller SAW? Vis oss noen flere bilder, da Åge!!!
              I`m BACK!

              Comment


              • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                Liavannet da? Klokken?
                Hei John Erling.
                Beklager men så ikke innlegget ditt før i går kveld. Vi var litt lenger nord en Åsane denne gangen. Ett vann på Holsnøy .
                Fint sted med ingen nærliggende bebyggelse, bare noen kanopadlere som fikk fart på padleårene da vi hev båtene på vannet .

                Mr Stingray båten er en Sports Hydro med turnfin så den er nok beregnet for rundbane men den går også meget bra rett frem .

                Har ingen planer om NC runder denne sesongen Helge .
                Ligger ved litt bilder og en video.


                Click image for larger version

Name:	010512 1.jpg
Views:	1
Size:	77.1 KB
ID:	777610Click image for larger version

Name:	010512 2.jpg
Views:	1
Size:	71.4 KB
ID:	777611Click image for larger version

Name:	010512 3.jpg
Views:	1
Size:	65.4 KB
ID:	777612Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	58.3 KB
ID:	777613

                Last edited by dragonfly; 2 May 2012, 23:32.
                BHRT/N-492
                AM Conquest 43 m/Zenoah 260 Hornet BHH - AC Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 ProMod CC Racing
                www.bhrt.no

                Comment


                • Hvor blir det av bilder og video fra NC-1, jeg vet det ble tatt mye opp på tape og bilder, men ingen ting blir lagt ut , må man være medlem på Face Book eller Twitter for å se ting som blir lagt ut ? Ikke glem at vi har et forum for dette, HER !!!!!!

                  Kan jo nevne at vi på dagens trening hadde besøk av Steve Larsen fra Harstad, Artic RC. Han kunne fortelle at deres kompis og medlem Wiggo som hadde et hjerneslag ved påsketider i år var besøkt, men dessverre fortsatt er under opptrening etter dette. Tragisk at Wiggo fortsatt ikke er i form nok til å trene på flyging eller båtkjøring. Wiggo var en habil modellflyflyger, samt en modellspeedbåt pilot før den tragiske hendelsen fant sted, Wiggo var hjemme hos meg i Juli 2011 og hentet min tidligere Twister 2, som han gledet seg til å føre videre, det er tragisk når slike ting skjeer, håper på at han kommer seg på beina igjen snarest mulig
                  Last edited by jokko; 27 May 2012, 19:19.
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment


                  • Det var koselig å være ved Sæbyvannet på Lørdag og kikke på litt trening. Hjemme har ikke isen forlatt vannet som vi bruker.
                    Det er trasig med Wiggo.. Det er jerneslag han har hatt..I dag er han 100% hjelpetrengende. Han har veldig lyst til å komme sørover å kjøre båt sammen med dere.Så vi får håpe han blir bedre.

                    Comment


                    • Originally posted by jokko View Post
                      Hvor blir det av bilder og video fra NC-1, jeg vet det ble tatt mye opp på tape og bilder, men ingen ting blir lagt ut , må man være medlem på Face Book eller Twitter for å se ting som blir lagt ut ? Ikke glem at vi har et forum for dette, HER !!!!!!
                      For det første; å legge ut masse bilder her fra et slikt arrangement krever at bildene er under 400kb. Selv et telefonkamera tar bilder i større format enn dette, så da må i så fall noen gidde å gjøre jobben med å krympe dem. Likevel er det en begrensning på hvor mange bilder en kan legge ved pr.post. MYE JOBB... Og forumet er vel ikke beregnet på å være en billededatabase...
                      Facebook = enkelt og raskt.
                      For det andre; hvorfor legger ikke du ut noen her selv?
                      For det tredje; Bilder fra ØMBK`s NC1 kommer snart der de bør ligge; på www.ombk.org
                      I`m BACK!

                      Comment


                      • Dette var en artig video Steve. Hvor mange bøyer klarer Jokko treffe?

                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment


                        • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                          For det første; å legge ut masse bilder her fra et slikt arrangement krever at bildene er under 400kb. Selv et telefonkamera tar bilder i større format enn dette, så da må i så fall noen gidde å gjøre jobben med å krympe dem. Likevel er det en begrensning på hvor mange bilder en kan legge ved pr.post. MYE JOBB... Og forumet er vel ikke beregnet på å være en billededatabase...
                          Facebook = enkelt og raskt.
                          For det andre; hvorfor legger ikke du ut noen her selv?
                          For det tredje; Bilder fra ØMBK`s NC1 kommer snart der de bør ligge; på www.ombk.org
                          Jeg får begynne å ta litt mere bilder selv og legge ut her, men jeg har bare et lite lommekamera og bildene på det er så små så de bør ikke engang krympes for å få lagt de inn her på forumet ! Jeg er enig med deg i at det er knotete å få lagt bildene ut her inne. Grunnen til at jeg ikke tok noen bilder under NC-1, var at jeg var så mye i hentebåten.

                          Det er greit hvis bilder blir lagt ut på ØMBK og andre klubbers hjemmesider, men jeg syns det er for dumt at man må være på Facebook eller på Twitter for å få sett de !
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Originally posted by jokko View Post
                            Grunnen til at jeg ikke tok noen bilder under NC-1, var at jeg var så mye i hentebåten.
                            Det er du hver lørdag, det er jo helt vanlig, så det blir vel ikke tid til så mye fotografering fremover.
                            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                            sigpic
                            For n'te gang Sofus, trykk F5...

                            Comment


                            • Originally posted by harald1966 View Post
                              Dette var en artig video Steve. Hvor mange bøyer klarer Jokko treffe?
                              Artig video for noen kansje,men ikke for de som bruker masse tid og energi på å lage bøyer!
                              Leif Rasmussen Fredrikstad
                              49 mod

                              Comment


                              • Originally posted by Leif Rasmussen View Post
                                Artig video for noen kansje,men ikke for de som bruker masse tid og energi på å lage bøyer!
                                Ta det helt med ro Leif, jeg var ikke borti en eneste bøye på lørdag, men det er flere enn meg som kjører båt på Sæbyvannet !
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X