Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by oddis67 View Post
    Synes 100,- er for billig. Det skal koste å ha det gøy...
    Tror du koste deg skikkelig i går Oddis og var veldig fornøyd med at alt utstyret funket så bra Jeg sa det i går og sier det igjen, den " lille " nye 035 skuta de går utrolig bra, aldri hørt noe navn på den, men vi kan jo kalle den " Yellow Frog "
    Last edited by jokko; 22 April 2012, 22:52.
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • Originally posted by jokko View Post
      Jeg sa det i går og sier det igjen, den " lille " nye 035 skuta de går utrolig bra, aldri hørt noe navn på den, men vi kan jo kallle den " Yellow Frog "
      Ble vel kalt "Angry Bird" i fjor?
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • Jokkos dagbok

        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • Click image for larger version

Name:	angry_birds.JPG
Views:	1
Size:	24.3 KB
ID:	777525..........
          I`m BACK!

          Comment


          • Dagens høydepunkt forrige lørdag. Jokko kjører hydro for første gang.

            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • Slik går det når Harald bruker eksospipa som rampe for hoppe.
              Click image for larger version

Name:	2012-04-22-035.jpg
Views:	1
Size:	29.8 KB
ID:	777527 Click image for larger version

Name:	2012-04-22-036.jpg
Views:	1
Size:	26.1 KB
ID:	777528
              N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
              MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

              Comment


              • Tack Harald för alla filmer som läggs ut. Roligt att se ett gäng "mycket" gasglada herrar! Påminner lite on US-racing,,,,, kör så det ryker ,,,och ryker det inte så kör ändå! Blås på!!!!!! Kul att se att Annninihillatiatorerna går bättre nu, dom går nu lika fort som Sigma'n men kanske inte lika stabilt, men med lite skruvning på setup'en så kommer nog stabiliteten. Men för all del så set nu till att det inte blir några "Drag-queen's" av dom för då ä de ba å fäll in årorna å åk hem! Tack ännu en gång, hoppas att snart få träffa alla i "rövargänget" från landet i väster. Vi i norra Svedala får nog vänta 3-4 veckor på islossningen, men den som väntar på något,,,,,,,,,,!

                Rille

                Comment


                • Originally posted by harald1966 View Post
                  Dagens høydepunkt forrige lørdag. Jokko kjører hydro for første gang.

                  Sæbyvannet`s raskeste båt så langt denne sesongen
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment


                  • Nå lurer jeg bare på hvor det ble av filmen hvor jeg filmet deg ute på tur i hentebåten, Harald??? Ble kanskje ikke noe av den?
                    "You don't need balls to get to the Worlds"
                    sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                    Comment


                    • Jeg Synes det ikke er på sin plass og bruke forumet til å prøve å drite hverandre ut. Det er mange som leser her som ikke er i miljøet, og de må jo bli skremt av å lese kommentarene.
                      Jeg mener at dette forumet har blitt veldig personlig i det siste.
                      MVH

                      Rudi Arnesen

                      Comment


                      • Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                        Jeg Synes det ikke er på sin plass og bruke forumet til å prøve å drite hverandre ut. Det er mange som leser her som ikke er i miljøet, og de må jo bli skremt av å lese kommentarene.
                        Jeg mener at dette forumet har blitt veldig personlig i det siste.
                        Det er "kjoereregler" for bruken av forumet her. Som regel faar vi som er moderatorer her med oss ting som begynner aa skeie ut og ordne opp i det. Uansett kommer en langt her med vanlig folkeskikk. For denne ene topic "For Pratesyke Modellbaatfoerere" er det litt mer userioese ting som sies og det er OK. Skittkasting er selvfoelgelig ikke OK, men dette som skrives i de siste dagene her er vel mer intern spoek i Oestfold klubben...

                        Hvis det er mange som ikke er enige i det saa si ifra saa skal vi stramme opp denne ene topicen litt mer!


                        ...
                        Stein Tumert N-217
                        Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                        CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                        Comment


                        • Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                          Jeg Synes det ikke er på sin plass og bruke forumet til å prøve å drite hverandre ut. Det er mange som leser her som ikke er i miljøet, og de må jo bli skremt av å lese kommentarene.
                          Jeg mener at dette forumet har blitt veldig personlig i det siste.
                          Som du sikkert vet Rudi, så er akkurat denne tråden for pratesyke og vi kan stort sett skrive om det vi vil ! Tror ingen i ØMBK, andre klubbe, eller folk flest blir vonbråtene for litt kjappe kommentarer og heftige video snutter !

                          Forøverig så er det veldig lite innlegg fra andre klubber, tror vel at du kanskje er litt missundelig når du ser hvilken fantastisk gjeng som samles hver lørdag hos ØMBK og har det gøy ! Hvis du ikke tåler å lese dette, anbefaler deg heller å begynne å samle på frimerker eller å anskaffe deg et herbarium !
                          Last edited by jokko; 23 April 2012, 19:03.
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Det kan de vel ta når de er å kjører.Ikke vente til de kommer hjem å så la sin frustrasjon komme ut her på forumet,ta det der å da.Det er nok kunn på fleip alt,men hvis det skremer bort noen som kunne tenke seg å begynne denne hobbyen/sporten så er det ikke bra.Vi vill jo at så mange som muligt skal komme å kjøre ikke skremme dem bort,skriv så det apellrer til å begynne med dette.
                            sigpicØivind Reppen
                            http://ombk.org

                            Comment


                            • Hvis det ikke er lov til å slenge litt med leppa på en kameratslig måte, som det blir gjort her begynner det å bli vanskelig. Det finnes sikkert miljøer hvor dette ikke skjer. Men hva slags og hvor, vet ikke jeg. Bedehuset kansje
                              N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                              MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                              Comment


                              • Jeg luftet kun tanker rundt dette med at personer som ikke kjenner dere eller meg eller nå hvem det er kan bli reserverte mot å ta kontakt.
                                Det er litt viktig å se hele bildet.
                                Jeg personlig bryr meg den døyt om noen slenger kommentar til hverandre, jeg har da vært flink til det selv.
                                MVH

                                Rudi Arnesen

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X