Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by oddis67 View Post
    Noen som vil bli frakjørt på Sæbyvannet imorgen?
    Oddis, nå ser det ut til at Ole Petter og tar oss en tur, men hvis det regner så kommer ikke jeg !
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • Det blir ikke noe kjøring på meg i dag, uvist om Ole Petter kommer !
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • Gidder ikke i dette været jeg heller...
        Odd-Erik Kanth-Lundem
        www.oms-p.com

        Comment


        • Jeg var der en tur får å kikke litt på båtkjøringen.. Men det var ingen som kjørte i dag.. En av bøyene deres har løsnet. den ligger 6-7 meter fra kaia.

          Comment


          • Er det noen som har tenkt å kjøre på lørdag?
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • Originally posted by steve larsen View Post
              Jeg var der en tur får å kikke litt på båtkjøringen.. Men det var ingen som kjørte i dag.. En av bøyene deres har løsnet. den ligger 6-7 meter fra kaia.
              Åsså stakk du fra Sledeveien før jeg rakk hjem også...
              Er det pent vær på lørdag blir det nok mye folk der!
              I`m BACK!

              Comment


              • Originally posted by steve larsen View Post
                Jeg var der en tur får å kikke litt på båtkjøringen.. Men det var ingen som kjørte i dag.. En av bøyene deres har løsnet. den ligger 6-7 meter fra kaia.
                Vi som bor her østpå er litt pysete når det gjelder dårlig vær, skjønner du Steve

                Den løse bøya er sikkert den Harald pleier å kjøre på
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • Johnny Stingray: Ja jeg var bare innom en lynvisit Jeg møtte deg på tur tilbake.. Jeg kjørte en sølvgrå Raw 4 i dag..
                  Jeg reiser hjem på Fredag og kommer ikke sørover igjen før 2 Mai.

                  Jokko: Vi er ikke så nøye med om det regner litt oppe i nord. Vi må bare kjøre så mye vi klarer før isen legger seg igjen. Vi får vel ikke kjørt noe før i mitten av Mai..

                  Comment


                  • Originally posted by harald1966 View Post
                    Er det noen som har tenkt å kjøre på lørdag?
                    Vi får vel se om vi får kjørt litt på lørdag også Harald, du trenger jo å trene litt på disse nye mellombøyene

                    Var inne å så på YR nå, og det er meldt snø natt til lørdag, så du som bor så nærme får ta med deg snøskuffe Iflg. Yr blir det greit fra kl 12 og utover ettermiddagen, men best og mildest blir det senere utover kvelden og natta, så kanskje vi skulle tatt et mørkekjøringskurs utover med hodelykt og lanterner

                    Moro blir det uansett, bare folket stiller opp
                    Last edited by jokko; 19 April 2012, 23:46.
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • Originally posted by jokko View Post
                      Iflg. Yr blir det greit fra kl 12 og utover ettermiddagen, men best og mildest blir det senere utover kvelden og natta, så kanskje vi skulle tatt et mørkekjøringskurs utover med hodelykt og lanterner
                      Imorgen blir det flatt vann og flatt jern!
                      Nå skal båter og videokamera lades!
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • Originally posted by harald1966 View Post
                        Imorgen blir det flatt vann og flatt jern!
                        Nå skal båter og videokamera lades!
                        Vg i går så vel ut som dere i øst skulle få vinter igjen,, ikke bra..

                        Comment


                        • Da får Leif kjøre noen runder med isbryteren først.
                          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                          sigpic
                          For n'te gang Sofus, trykk F5...

                          Comment


                          • Håper det er inkludert strøm når vi nå skal betale for overnatting på sæby... ?

                            Comment


                            • Originally posted by Helge Normann View Post
                              Håper det er inkludert strøm når vi nå skal betale for overnatting på sæby... ?
                              Ja, hvis du finner et ledig støpsel der på kjøreplassen, så er det bare å plugge inn Helge
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • Originally posted by Helge Normann View Post
                                Håper det er inkludert strøm når vi nå skal betale for overnatting på sæby... ?
                                Ikke noe strøm, men det koster nå så mye å leie og tømme dassen at vi er nødt til å ta betalt. Etter at "alle" begynte å campe der har mengden som skal leveres økt såpass mye at vi er nødt til å dekke inn kostnaden. Det samme gjelder "søpleberget" som også har økt tilsvarende.
                                ØMBK gjør absolutt ikke dette for å bli "rike", hvis noen skulle tro det!

                                Alternativet er jo selvsagt Utne Camping, 15 km unna, med alle fasiliteter, samt strømtilknytning, kabel-TV og Internet for alle til 150,- pr. døgn for standplass, eller rom/hytte fra 550,- pr. døgn.
                                I`m BACK!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X