Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JohnnyStingray
    He-he..... Og hvem skal være fotograf, tro??? Bare venter på å bli spurt...
    Mine referanser:
    Dream on!!!! Ozzy??? Har du lyst til å fotografere????
    "You don't need balls to get to the Worlds"
    sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

    Comment


    • Originally posted by JohnnyStingray
      He-he..... Og hvem skal være fotograf, tro??? Bare venter på å bli spurt...
      Mine referanser:
      På tide å våkne... hadde vi hatt så mange fine damer i klubben så hadde det vært kø fra E6 og til Sæbyvannet hver trening... men for all del... vi har da ei men tviler på om ho setter seg oppi Donzien sin for å bli fotografert
      Da skal i tilfelle jeg ta med video kameraet.....
      Odd-Erik Kanth-Lundem
      www.oms-p.com

      Comment


      • jepp

        Jeg skal bli ivrigere med fotoapparatet, synes vi må ta flere bilder.. Video snutter kan komme som en bonus... Men sist var jeg så ivrig på å kjøre, fordi en pølsemaker sa han skulle kjøre møkka av meg


        Seff kan jeg være fotograf,,er gratis til og med
        sigpic
        http://www.kyosho.no/

        Comment


        • Originally posted by OZZY View Post
          Seff kan jeg være fotograf,,er gratis til og med

          Såpass billig ja! 8-) Bare du ikke er av den sleasy typen fotograf så...... :wink:
          "You don't need balls to get to the Worlds"
          sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

          Comment


          • Originally posted by Black Pearl View Post
            Bare du ikke er av den sleasy typen fotograf så...... :wink:
            Det sier du... husker et visst bilde av en "rørleggerprekk"
            Odd-Erik Kanth-Lundem
            www.oms-p.com

            Comment


            • he he

              Jeg er ikke den Aktuell Raport typen nei,,men det frista en gang å zome fælt.. Var så mye mannfolk på tapen. Men kom fort på at det ikke var deres kamera... Da var det lissom ikke så morro alikevel... Eru med Hilde

              Rørlegger sprekken min er på tape overalt Må værra no gærn med bukse linninga
              sigpic
              http://www.kyosho.no/

              Comment


              • Originally posted by OZZY View Post
                Jeg er ikke den Aktuell Raport typen nei,,men det frista en gang å zome fælt.. Var så mye mannfolk på tapen. Men kom fort på at det ikke var deres kamera... Da var det lissom ikke så morro alikevel... Eru med Hilde
                Åjada... husker den du....:mrgreen: :grin: Litt sleasy er du da. Stemmer det.
                "You don't need balls to get to the Worlds"
                sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                Comment


                • Originally posted by oddis67 View Post
                  Det sier du... husker et visst bilde av en "rørleggerprekk"
                  hehe..... litt moro må jo jeg ha det og.... Det er litt av et syn når man står på øvre brygge og ser ned på flytebrygga skal jeg si deg..... Synd jeg ikke har skikkelig vidvinkel linse.......
                  "You don't need balls to get to the Worlds"
                  sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                  Comment


                  • hmmm

                    For å lage en historie kort greide jeg å svelge en z skrue til drivedogen, den driter jeg i å lete etter.... Men er dette en eventyr z skrue?. Ikke en forbanna z skrue jeg har passer, ikke den til ferullen heller.... Er det noen som skal oppover på lørdagen som har en slik z skrue... Jeg aner ikke faen hva som er så spess med den... Di z skruene til ferulen går 2 , 3 runder neri men der stoppern.. Forbanna dritt,, ere no amerikanske greier detta eller????

                    Er drivedog 1\4 tomme fra Orbitten jeg har....
                    sigpic
                    http://www.kyosho.no/

                    Comment


                    • Originally posted by OZZY View Post
                      For å lage en historie kort greide jeg å svelge en z skrue til drivedogen, den driter jeg i å lete etter.... Men er dette en eventyr z skrue?. Ikke en forbanna z skrue jeg har passer, ikke den til ferullen heller.... Er det noen som skal oppover på lørdagen som har en slik z skrue... Jeg aner ikke faen hva som er så spess med den... Di z skruene til ferulen går 2 , 3 runder neri men der stoppern.. Forbanna dritt,, ere no amerikanske greier detta eller????

                      Er drivedog 1\4 tomme fra Orbitten jeg har....
                      Du må nok ha tommes skrue.... har forbanna meg litt over dette selv.
                      Gjenger konsekvent opp til mm gjenger om det er mulig. TOMMER SUGER !
                      Mo®ten - Full knotroll !!

                      Comment


                      • Ozzy: Ring Orbiten. Hvis han ikke har på lager, så fikser han nok en til deg i kveld

                        Comment


                        • ja ja

                          Originally posted by Øyvind! View Post
                          Ozzy: Ring Orbiten. Hvis han ikke har på lager, så fikser han nok en til deg i kveld
                          Veit var der i går, men skal jeg dra 6 mil for en z skrue????? Prøvde å gjenge den ut til 4 mm i går... Tappen min knakk som potetgull Nå sveiser jeg den fast

                          Ja Kløvfjell er forbanna irriterende å stå å fikle med disse ubrako nøkklene. Etter et mekkeraid i vinter klarte jeg og blande alle disse små umbrako nøkklene. 30 stykker som ser like ut og det er den siste du prøver som passer

                          Men hvor får man kjøpt orntlig gjeneutstyr. Kjøpte den " dyreste " på clasern... Den duger vel kun til plastikk,alu og messing.....
                          Last edited by OZZY; 6 July 2007, 10:23.
                          sigpic
                          http://www.kyosho.no/

                          Comment


                          • gjeng ganger???

                            Originally posted by OZZY View Post

                            Men hvor får man kjøpt orntlig gjeneutstyr. Kjøpte den " dyreste " på clasern... Den duger vel kun til plastikk,alu og messing.....
                            Husk å kjøpe gjengeolje da blir det som å gjenge i smør!!!!!!!
                            LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                            "I`M FAST"

                            Comment


                            • Originally posted by OZZY View Post
                              Der er det stille som nøkken, funker e mailen til webmaster nå??? Eller kan du sende meg en pm med e mailen di Kjell Vidar.......

                              Tenkte å snekkre sammen no,,vi må ha mere stæsj på sia... Tross alt feteste sia i Norge Så kom igjen alle mann.... Ellers så må jeg skjerpe inn på bøyene
                              ja det skal fungere det Øystein... men gi meg ett ring når du har sendt mail... så skal vi se.
                              Kjell Vidar Hanssen 1969
                              http://www.hanssen-racing.com
                              http://www.ombk.org

                              Comment


                              • [QUOTE=JohnnyStingray;158116]Jeg synes alle medlemmene, ihvertfall de som er aktive, burde skrive to-tre linjer om seg selv og skuta/skutene, og bli presentert sammen med noen fine bilder med båtene. Jeg kan gjerne ta bilder hvis dere bare tar med båtene til Sæbyvannet en lørdag. Er også behjelpelig med å skrive noen fine ord hvis det skulle være ønskelig.
                                Og så burde vi klare å ta et fellesbilde av medlemmene med båter i løpet av sommer`n, slik de utenlandske klubbene gjør.
                                [QUOTE]

                                Jepp jeg er klar med ett helt tastaur og pågangsmot. Problemet er bare det at jeg i 2 uker til er opphengt i jobb. Men etter det er jeg arbeidsledig.... så er det noen som har noe jobb tilbud så kom igjen
                                Kjell Vidar Hanssen 1969
                                http://www.hanssen-racing.com
                                http://www.ombk.org

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X