Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by harald1966 View Post

    Rille du får ta med deg båten på flyet og komme ned til Østfold en tur mens du venter på våren. Dessverre blir det ikke noe løp i Karlstad i år ser jeg. Vet du hva som er grunnen til det?

    Video kommer etterhvert.
    Harald, det snöar fortfarande här, bra för skidåkningen! Tack för inbjudan, skulle vara roligt!! Du rädd för att få smisk eller,,, jag i min litenhet kan ej utröna om varför inte Karlstad. Sluta pladdra å lägg ut lite filmer nu,, ja sitt å vääääääntar!!!!

    Rille

    Comment


    • Nå tror jeg at jeg har funnet ut grunnen til at noen videoer blir grumsete og dårlig kvalitet.
      Hvis jeg bruker det dyre videoredigeringsprogrammet Adobe Premiere Elements blir kvaliteten dårligere enn om jeg bruker billigprogrammet Windows Movie Maker. Hvem skulle trodd det???
      Nå kan dere sammenligne kvaliteten...

      Denne første videoen av Johnny er redigert med Adobe Premiere Elements.
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • Den neste videoen av Are, Jarle og meg med hver vår Anni er redigert med Windows Movie Maker.



        Legg merke til at det er en "knapp" under videoen hvor man kan velge kvalitet ift bredbåndhastighet. Velg den beste oppløsningen.
        Last edited by Haralde66; 15 April 2012, 23:32.
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • Godt at du finner ut av det Harald, det billigste er ofte best, den dyreste varianten er jo helt ubrukelig Nå venter jeg bare på en heftig video av min Whiplash, redigert på billig måten
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • Originally posted by harald1966 View Post
            Den neste videoen av Are, Jarle og meg med hver vår Anni er redigert med Windows Movie Maker.



            Legg merke til at det er en "knapp" under videoen hvor man kan velge kvalitet ift bredbåndhastighet. Velg den beste oppløsningen.
            Harald, du nevnte litt lengre opp i tråden at du var gær`n på meg fordi jeg hadde subbet litt borti bøye 6 slik at det lå noe isopor og fløyt i vannet og at du derfor fikk ødelagt din båt Se nøye på videoen du nå selv har lagt ut, du hadde jo lørdagens desidert største fulltreffer på bøye 2

            Ja, du trenger nok å forsterke båtene dine, hvis du ikke er bedre til å kjøre båt enn dette
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • På tide at du går til optikeren? Det ikke bøye 2!
              Båten ligger i spor 4, kanskje 3. Det er den j€v£@ isoporbit som du skulle ha plukket opp etter at du maltrakterte bøye 6! Dette var forøvrig den eneste stoppen Annihilatoren hadde ila lørdagen, så jeg er temmelig nøgd.

              Fra nå av skal jeg jage deg ut i hentebåten for å rydde banen hver gang du ødelegger en bøye, og det skjer omtrent hver lørdag.
              Last edited by Haralde66; 16 April 2012, 00:09.
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • Piloten må være våken og se alle farer, vet du Harald Du er kanskje ikke informert om de nye bøyereglene for 2012 hvor det legges ut det som kalles mellombøyer, så det var bøye 1 1/2 du traff
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • Originally posted by harald1966 View Post
                  Hvis jeg bruker det dyre videoredigeringsprogrammet Adobe Premiere Elements blir kvaliteten dårligere enn om jeg bruker billigprogrammet Windows Movie Maker. Hvem skulle trodd det???
                  Det har nok noe med innstillingene aa gjoere Mr. Harald....


                  ...
                  Stein Tumert N-217
                  Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                  CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                  Comment


                  • Originally posted by harald1966 View Post
                    Den neste videoen av Are, Jarle og meg med hver vår Anni er redigert med Windows Movie Maker.



                    Legg merke til at det er en "knapp" under videoen hvor man kan velge kvalitet ift bredbåndhastighet. Velg den beste oppløsningen.
                    Det er en fornøyelse og se hvordan den gule DF`n ligger sist og bare rolig og beherket avanserer oppover. Etter bare tre runder ligger den som nr. 1
                    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                    Comment


                    • Vilket fin väder ni har, jag blir lätt avis på er Kul med en bra körplats och kompisar att köra med. Jag vet inte hur mycket ni drack kvällen innan men jag tycker att ni vinglar lite i slutet av rakorna. Spola kröken och bli stadig på handen!!!!

                      Rille

                      Comment


                      • Originally posted by Are17 View Post
                        Det er en fornøyelse og se hvordan den gule DF`n ligger sist og bare rolig og beherket avanserer oppover. Etter bare tre runder ligger den som nr. 1
                        Blir nok mer motstand på NC1.
                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment


                        • Hmmm.... Jeg titta akkurat på en gammel video av Sonic`n min, og den ække mye andeledes enn disse Anni`ene, gitt... (kødda!)
                          Jeg la spesielt merke til at de gjør noe rart med nesa ut av sving...? Aner ikke hvorfor, men faktisk gjorde de det samme alle tre...? Så ut som om det måtte korrigeres en god del. Vet ikke om dere merket det selv, men i forhold til en vanlig DF (sammenlignet med Anders sin nybygde) gikk de ikke like "pent". På rolig vann gjorde de det ikke, men når det var mange på vannet og en del bølger var det tydelig.
                          Dette er absolutt ikke noe kritikk på noen som helst måte, men jeg hadde sett for meg at de var like lettkjørte som en vanlig DF... Regner med at det kommer seg med litt justering av oppsett, for dere er vel ikke helt ferdig enda går jeg ut fra.
                          I`m BACK!

                          Comment


                          • App for småbåter.

                            Dette må vel være noe for oss småbåtførere.

                            N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                            MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                            Comment


                            • "Still inn maksavstand du tror du orker å ro til og få opp en oversikt over hvilke muligheter du har..."
                              I`m BACK!

                              Comment


                              • Noen som vil bli frakjørt på Sæbyvannet imorgen?
                                Odd-Erik Kanth-Lundem
                                www.oms-p.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X