Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jokko View Post
    Så det var du som fikk kloa i den tilslutt ! Jeg fikk et tilbud på den via Jørn for snart to år siden, men jeg hadde jo aldri trodd jeg skulle kjøre hydro og jeg vet jo ikke om det er noe jeg kommer til å fortsette med heller, håper å få prøvd den jeg har kjøpt av Rune på lørdag, begynner å bli nervøs bare ved tanken ! Den du nå har, er jo kjempe fin og den kommer jo til å parkere alt av sport gashydro ! Det er egentlig rart at ikke flere har satset på slike hydro i denne klassen, spesielt hvis de har tenkt seg til VM.
    Mye av det at det ikke er så mange som ikke kjører sånne er vel at de er litt vanskeligere å sette opp å gå perfekt i vannet, det er jo ikke så lenge siden tore hilde kjørte sånn,, odd erik, jørn og kjell har jo hatt.... men denne er jeg bare helt utrolig fornøyd med... men vi får se når den blir testet i race.... for trening og race er jo 2 forskjellige ting...

    Comment


    • ! Den du nå har, er jo kjempe fin og den kommer jo til å parkere alt av sport gashydro ! Det er egentlig rart at ikke flere har satset på slike hydro i denne klassen, spesielt hvis de har tenkt seg til VM.[/QUOTE]

      Kanskje den ikke parker alt av gas hydro siden det ikke er så mange som kjører rigger i denne klassen.........
      2 fast 4 U - kanskje.....

      Comment


      • Originally posted by Helge Simonsen View Post
        ! Den du nå har, er jo kjempe fin og den kommer jo til å parkere alt av sport gashydro ! Det er egentlig rart at ikke flere har satset på slike hydro i denne klassen, spesielt hvis de har tenkt seg til VM.
        Kanskje den ikke parker alt av gas hydro siden det ikke er så mange som kjører rigger i denne klassen.........[/QUOTE]
        Sant det, folk ga de litt fort opp syns jeg,, men jeg har enda litt for peilling på disse til å si det men jeg er fornøyd med denne så langt.

        Comment


        • Originally posted by Helge Normann View Post
          Mye av det at det ikke er så mange som ikke kjører sånne er vel at de er litt vanskeligere å sette opp å gå perfekt i vannet, det er jo ikke så lenge siden tore hilde kjørte sånn,, odd erik, jørn og kjell har jo hatt.... men denne er jeg bare helt utrolig fornøyd med... men vi får se når den blir testet i race.... for trening og race er jo 2 forskjellige ting...
          Ja, hvor ble de av alle de du nevner der ? i 2011 kan jeg ikke huske å ha sett noen av de, men nå kjørte jeg bare tre av nc-rundene. Den til Oddis kjøpte Kai, men jeg så aldri Kai kjøre med den og ikke husker jeg hvem han solgte den videre til. Magne kjøpte vel en fra Jørn eller Kjell Gunnar, men jeg vet ikke hvem som har den nå. Det er jo mulig at disse gutta har tatt vare på de selv.

          Vi får håpe at du får dette til å fungere Helge, det skal bli moro å følge med, men pass på at den er hel til VM !
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • Originally posted by petrol View Post

            Dere er også innvitert til buskerud rc båt klubbs nc 2, det går midt i drammen sentrum, så blir vell årets begivenhet, og det klart beste arrangemang,,,, velkommen skal dere være,
            Drammen sentrum sier du.....
            Mer nøyaktig, hvor planlegger dere å ha kjøreplassen? Hvordan er parkeringsmulighetene der?
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • Originally posted by jokko View Post
              håper å få prøvd den jeg har kjøpt av Rune på lørdag, begynner å bli nervøs bare ved tanken !
              Da tar jeg med Whip'n min også, så har du noe å sammenligne med.
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • Idag i Sverige så firar vi RCMK:s stora dag, -SKÄR-torsdag!

                Ho, ho, ho, ha, ha.,,!

                Rille

                Comment


                • Hei Rille.
                  Har du fått ferdig DF-dødaren?
                  I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                  sigpic
                  For n'te gang Sofus, trykk F5...

                  Comment


                  • Rille er for opptatt med å by på en USA-rigger, han...
                    I`m BACK!

                    Comment


                    • Originally posted by harald1966 View Post
                      Drammen sentrum sier du.....
                      Mer nøyaktig, hvor planlegger dere å ha kjøreplassen? Hvordan er parkeringsmulighetene der?
                      Det er godt med parkeringsplasser på toppen av Spiralen, Harald Så er det bare å bære alt du har med deg ned til Brakerøya, hvor kjøreplassen er, det er bare ca. 7-8 km. unna, men tungt å gå opp igjen
                      Last edited by jokko; 5 April 2012, 22:25.
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • Evt så er vel Togstasjonen ganske så nære elva
                        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                        Comment


                        • Originally posted by john_erlingbakke View Post
                          Evt så er vel Togstasjonen ganske så nære elva
                          Ja, det er riktig, men dårligere muligheter til parkering der Sjøsetting fra stasjonsområdet er mulig og med en god sender med bra rekkevidde, så er det bare å dra skrått nedover elva og over på den andre siden til kjøreplassen

                          Fra spøk til alvor, det skal bli veldig moro å kjøre løp på Drammenselva, og kjenner jeg Thor og resten av Drammen`s gjengen riktig, så blir nok alt i vater, nok en gang
                          Last edited by jokko; 5 April 2012, 22:39.
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Var bare Onkel Otard som måtte slippe til ett øyeblikkk
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                              Rille er for opptatt med å by på en USA-rigger, han...
                              Jon, du anar inte hur nära du är. Jag hejdade mig i sista sekunden med inköpet av US rigger, har nog många obyggda båtar hemma. Men jag kanske kan överraska ändå, självklart så är US prylar med i bilden men nu även Norra Europa

                              Rille

                              Comment


                              • Originally posted by harald1966 View Post
                                Hei Rille.
                                Har du fått ferdig DF-dødaren?
                                Jag vet inte om det är någon DF-dödare för jag har inte kört mot någon DF 53:a ännu. Dom där (DF 53rna) måste först visa sig värdiga för att möta spjutet från Polcirkeln, likt en boxares väg fram till titel matchen Ni som har isfritt å kör DFrna kan väl lägga ut en snutt på youtube så vi snögubbar från norr får se, det vore roligt!

                                Harald, ingen är helt färdig. Jag har nu tre färdiga skrov, en likt fjolårs båten och två olika varianter på den. Jag tror, jag vet att dom kommer att gå fort men frågan är bara om dom får för många dåliga egenskaper, ex i sväng. Går det dåligt så är det bara att; -Gör om och gör rätt!!!!

                                Rille

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X