Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JohnnyStingray
    Jeg stiller muligens med ny båt i klubbkonken. Prøver å prute litt på denne nå... http://www.rcuniverse.com/market/item.cfm?itemId=290631
    Pervers skute....

    Hvilken klasse hadde du tenkt å kjøre i Jon.? Ser for meg at du blir litt alene i turbinklassen framover :mrgreen:

    Tror ikke helt den blir noen slager med zenoah. Det blir nok i hvert fall usansynlig vanskelig å få 120 knop med 26 ccm gas ombord.

    Comment


    • Som nevnt et annet sted så er det fullt mulig å kjøre unlimited i klassen som vi ønsker demokjøring på i år. Vi trenger bare å bygge ferdig noen båter.
      Jørn Markset

      Lindesnes Modellbåt Klubb

      Comment


      • Jeg sitter her med kveldscognacen og litt papirarbeid, det er rally på eurosport og tanken slo meg; HVA VIL SKJE NÅR DE KOMMER I ET SATANS DRIV OG KARTLESEREN PLUTSELIG HOLDER KJEFT...??? Noen som har noen idè? Kanskje Grassbonden vet litt om det??
        Jørn Markset

        Lindesnes Modellbåt Klubb

        Comment


        • Originally posted by Jørn Markset View Post
          Jeg sitter her med kveldscognacen og litt papirarbeid, det er rally på eurosport og tanken slo meg; HVA VIL SKJE NÅR DE KOMMER I ET SATANS DRIV OG KARTLESEREN PLUTSELIG HOLDER KJEFT...??? Noen som har noen idè? Kanskje Grassbonden vet litt om det??
          Det kan du faktisk spørre min gamle kartleser om på NC2. Han skal være med dit...
          Odd-Erik Kanth-Lundem
          www.oms-p.com

          Comment


          • Ja... Det er andre man også kan spør om det... :mrgreen:
            Jørn Markset

            Lindesnes Modellbåt Klubb

            Comment


            • Originally posted by JohnnyStingray
              Noen som har hørt noe fra Hr. Marles i det siste??? Han var veldig til å maile for en uke siden, men siden ble det stille...
              Ikke når jeg maser om at han ikke har belasta VISA`n engang skjer det noe.... Ja; jeg vet dere advarte meg.... Men han har ihvertfall ikke tatt betalt enda heller, da...
              Gir`n 1 uke til, så kanselerer jeg bestillinga, og bestiller god-sakene andre steder...

              Nei han har vi ikke sett....
              Jeg tror han er på race i Oudenaarde, men det var fram til 28, og så er det vel en dag eller to å reise hjem
              Last edited by Jørn Markset; 29 May 2007, 23:38.
              Jørn Markset

              Lindesnes Modellbåt Klubb

              Comment


              • Originally posted by JohnnyStingray
                Noen som har hørt noe fra Hr. Marles i det siste??? Han var veldig til å maile for en uke siden, men siden ble det stille...
                Ikke når jeg maser om at han ikke har belasta VISA`n engang skjer det noe.... Ja; jeg vet dere advarte meg.... Men han har ihvertfall ikke tatt betalt enda heller, da...
                Gir`n 1 uke til, så kanselerer jeg bestillinga, og bestiller god-sakene andre steder...
                Som jeg skrev i en annen tråd bestilte jeg Prestwich pipen + noen andre små ting tirsdag/onsdag i forrige uke, varene ble sendt torsdagen (fikk sporingsnummer) og jeg hentet hele sullamitten på Posten på lørdagen. Fort og greit . Ser ut som jeg har hatt flaks.

                Har også bestilt en pipe fra pipemakeren i Benelux, men han hadde litt lenger leveringstid. Så den blir nok ikke sendt før om 2-3 uker. Så gjelds det bare å få testet de ut ....
                Eirik Engevik (1972)
                www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                Comment


                • Originally posted by eirik72 View Post
                  Som jeg skrev i en annen tråd bestilte jeg Prestwich pipen + noen andre små ting tirsdag/onsdag i forrige uke, varene ble sendt torsdagen (fikk sporingsnummer) og jeg hentet hele sullamitten på Posten på lørdagen. Fort og greit . Ser ut som jeg har hatt flaks.

                  Har også bestilt en pipe fra pipemakeren i Benelux, men han hadde litt lenger leveringstid. Så den blir nok ikke sendt før om 2-3 uker. Så gjelds det bare å få testet de ut ....

                  Du er en av de heldige, lurer på hva du har gjort med ham...
                  Jørn Markset

                  Lindesnes Modellbåt Klubb

                  Comment


                  • Originally posted by JohnnyStingray
                    Ja det lurer jeg på også!:-o Sånn som jeg ble kompis me`n den kvelden vi mailet frem og tilbake......
                    Vel; vi får se... Han var jo imponert over de norske båtene, så kanskje han rett og slett ble misunnelig når jeg sendte han bilde av skuta mi?
                    Juling og bank pleier hjelpe.
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • Hva er en konkasanse? Tror det må være et lokalt østfoldutrykk...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
                      ref: http://home.no.net/roy28/medlemskap-info.htm

                      Comment


                      • Tractor pulling

                        Denne linken fant jeg et annet sted på forumet. Lyden av modellen med turbinmotor er så rå at jeg la den ut her også.

                        RC Tractor Pulling demo at the yearly "modelbouwdag" at Conrad, Boekelo, Netherlands

                        Comment


                        • Kjendis?

                          Comment


                          • Originally posted by JohnnyStingray
                            Skikkelig rettskrivning var det i artikkelen også;
                            - vel-ter
                            - fjernkontrol-len
                            - innsat-sen

                            Tror Hilde skulle vært en tur den nede og kjørt noen tester på skrive- og lesevansker..

                            Flott kjørt, Jørn! Bilder av skuta????

                            Jørn Markset

                            Lindesnes Modellbåt Klubb

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray
                              Skikkelig rettskrivning var det i artikkelen også;
                              - vel-ter
                              - fjernkontrol-len
                              - innsat-sen

                              Tror Hilde skulle vært en tur den nede og kjørt noen tester på skrive- og lesevansker..
                              De har jo klart å dele orda riktig da.......men ikke uten linjeskift lissom... :mrgreen:
                              "You don't need balls to get to the Worlds"
                              sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                              Comment


                              • Skal vi kjøre båt eller skrive stil?
                                Jørn Markset

                                Lindesnes Modellbåt Klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X