Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JohnnyStingray
    I dag kl. 10.00 har jeg tatt en viktig beslutning; Det skal aldri handles hos Prestwick Models og Dave Marles fra min side igjen!
    Naa maa du vaere litt taalmodig Jon. Etterhvert burde du vite at det tar vinter og vaar naar du bestiller noe fra dette susehuet, Dave Marles, borte i England. Det eneste som hjelper er aa true med juling og e-poster til VISA. Midre serioes fyr finnes ikke. Han kommer aldri til aa laere heller, for han har allerede blitt sjelt ut paa de fleste baatforum world wide.
    Maser du lenge nok saa kommer nok delene, kanskje til neste sesong...
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • ja da er det fredag igjen og ikke minst ferie så da starter jeg ferien med en liten tur til arendal i helgen:razz: så er det noen som vet om hotel eller motel med ledig seng så si i fra men har jo telt også. så arendal blir det..
      cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
      kai bråthen. ø.m.b.k.

      Comment


      • lykke til!!

        Originally posted by katta View Post
        ja da er det fredag igjen og ikke minst ferie så da starter jeg ferien med en liten tur til arendal i helgen:razz: så er det noen som vet om hotel eller motel med ledig seng så si i fra men har jo telt også. så arendal blir det..
        Det er visst noen ledige senger i Farsund har jeg hørt,
        her i Arendal har hotellromma vært fullbooka leeeeeeeeeenge!!!!!!!
        LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
        "I`M FAST"

        Comment


        • Originally posted by BANANAZ RACING View Post
          Det er visst noen ledige senger i Farsund har jeg hørt,
          her i Arendal har hotellromma vært fullbooka leeeeeeeeeenge!!!!!!!

          Var innom Arendal i fjor rett før GP. Vi skulle videre dagen etter, så det gikk greit med hotellrom den ene natta, men natta etter var det smekk fullt.
          På hotellet fortalte de at det var fullbooka allerede før løpsdatoen ble annonsert fordi teamene booker på forhånd, og i tillegg er det endel mennesker som bestiller hotellrom på mistanken om at ting skjer den en helga.
          Hotellrom kan jo avbestilles, så teoretisk sett kan man jo bestille for hver helg hele sommeren
          (man må bare være påpasselig å avbestille de andre helgene)

          Comment


          • Originally posted by JohnnyStingray
            Har funnet enda en tuned pipe til Zenoah som vistnok skal være bra....denne heter Salvatore. Noen som har vært borti den?

            Mvh
            Pipe-Landslaget
            Du kan jo også prøve pipen til CC Racing i USA, ect. også motor-modding han gjør med 260'en. http://www.hometown.aol.com/CCRacingEngines/page5.html
            Eirik Engevik (1972)
            www.etracingteam.com | www.srcbk.org

            Comment


            • hmm

              Ellers ligger det en Jeroen pipe i Hobøl til salgs, jeg fikk den ikke til
              sigpic
              http://www.kyosho.no/

              Comment


              • Originally posted by OZZY View Post
                Ellers ligger det en Jeroen pipe i Hobøl til salgs, jeg fikk den ikke til
                Det var synd, har du snakket med Jeroen?
                På den Zenoah'en han modifiserer har han funnet at 33cm fra flange til den tykke delen av pipen er det som fungerer best.
                Jeg har ikke fått testet min ennå, er jo litt spent ...
                Eirik Engevik (1972)
                www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                Comment


                • hmmm

                  Veit da faen, har testa alt fra 29 til 40.- fikk den til å slå inn en gang på 34 cm. Det var på slutten av langsia....... Kjipt at noe er så hårfint,,prestepipa hiver jeg bare rett på.......

                  Men trodde jeg måtte gå innover på bendet da pipa slo til på slutten,,men det var helt feil...Etter jeg begynte nedkappinga gikk den surere og surere.. Kjiipt når bendet koster 500 spenn.....

                  Så må begynne på nytt med et nytt bend, blir alu nå i første omgang... Hvis ikke selger jeg hele pipa og går for preatepipa hele veien....
                  sigpic
                  http://www.kyosho.no/

                  Comment


                  • Det høres kjipt ut ja. Det kan jo være at pipen ikke "passer" med modding av Zenoah'en ..... ikke vet jeg. Har du prøvd med forskjellige propeller og?
                    Eirik Engevik (1972)
                    www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                    Comment


                    • he he

                      Originally posted by eirik72 View Post
                      Det høres kjipt ut ja. Det kan jo være at pipen ikke "passer" med modding av Zenoah'en ..... ikke vet jeg. Har du prøvd med forskjellige propeller og?
                      Har bare 2 en propshop og en x470/3 dem funker som faen med prestepipa. Blir det til at jeg må bytte propeller for og få jævelen til å gå. gir jeg faen. Har nemlig to skuter med zenoah... Greit og ha dem relativt like...... Men måtte bare teste denne Jeroen... Ikke verdens undergang. Eneste minuset er å se om man klarer å lirke ut en prestepipe til....
                      sigpic
                      http://www.kyosho.no/

                      Comment


                      • Originally posted by OZZY View Post
                        Ellers ligger det en Jeroen pipe i Hobøl til salgs, jeg fikk den ikke til
                        så den er for salg nå altså blir det kjøring på deg til lørdag eller??
                        cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                        kai bråthen. ø.m.b.k.

                        Comment


                        • Originally posted by JohnnyStingray
                          Tror nok vi må ta et pipe-røker møte i Bergen på NC3...
                          jæ tar nok røkinga på vær trening jæ da. så nå har jeg fikksæ mæ en bedre stol som er bedre å sitte på jæ må jo ha det bra når jeg sitter å ser dere kjører båter
                          cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                          kai bråthen. ø.m.b.k.

                          Comment


                          • nei

                            Originally posted by katta View Post
                            så den er for salg nå altså blir det kjøring på deg til lørdag eller??
                            Tror ikke det blir no kjøring her på en tre uker tid, ferie etc..... Men samma det, kjørt nok i det siste. Kjøpt meg en lekebil jeg øver ratting med... Samt deltaforcen er i atomer... Det samma med Sonicen
                            Last edited by OZZY; 24 July 2007, 15:27.
                            sigpic
                            http://www.kyosho.no/

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray
                              Jeg kommer og jeg tror nok skolebrød-bakersken Black Pearl også kommer.
                              Jada. Ho kommer! :mrgreen: Med skolebrød selvfølgelig!
                              "You don't need balls to get to the Worlds"
                              sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                              Comment


                              • Originally posted by JohnnyStingray
                                Jeg kommer og jeg tror nok skolebrød-bakersken Black Pearl også kommer.

                                Er på ferie denne uka, så vi kommer ikke, men kanskje neste helg hvis motoren er på plass i Koreaprammen til da

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X