Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Øyvind! View Post
    Kai og Leif tar det relativt easy ser det ut som :razz:
    Bare tilsynelatende....... de var litt bekymra de og gitt.... :grin:
    "You don't need balls to get to the Worlds"
    sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

    Comment


    • pffffffff

      Nå har jeg pussa og knukka, endelig passer pipe og bend i hop. Metall sløyd er ikke tingen for meg..Holder meg til havy metal.... En ting jeg skal ønske meg til jul er digetalt skyvelær... Grader meg her og grader der...Neste gang dynamitt.
      sigpic
      http://www.kyosho.no/

      Comment


      • Originally posted by JohnnyStingray
        Noen som har lagt merke til at Harald er borte? Har`n ikke fått kobla seg opp "over there" eller er forumet stengt for US citicens???:wink:
        vi er vel ikke svære nok lenger vel:grin: :grin: for er ikke alt svært over dammen æ:grin: :grin:
        cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
        kai bråthen. ø.m.b.k.

        Comment


        • ngp

          Originally posted by JohnnyStingray
          Ååååå, jeg vet ikke det! Bare se på oss gutta i ØMBK; nå har vi 3, TRE(!), racing team med skikkelige logoer, og proffnivået nærmer seg Gjeldsten og Dubai-tilstander!
          Så jeg synes snart vi må ha parade gjennom stedene vi skal kjøre NC-runder også, jeg, slik som "de store gutta" gjør...

          Flotte racing-logoer, Ozzy og Oddis! Velkommen etter! Skal dere også ha fan-shop på NC3?
          TØFT!!!!!
          Men det er jo i Arendal det skjer i helga ,dere skal vel dit!!!!!!!!!!!!!

          LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
          "I`M FAST"

          Comment


          • nei

            Originally posted by JohnnyStingray
            Skal dere også ha fan-shop på NC3?
            Nei,,,men skal dele ut flygeblad om Skatteetaten
            sigpic
            http://www.kyosho.no/

            Comment


            • Originally posted by OZZY View Post
              Nei,,,men skal dele ut flygeblad om Skatteetaten

              Ja, de fleste må jo ta slike oppdrag for hovedsponsoren sin :mrgreen: :mrgreen:

              Comment


              • Originally posted by OZZY View Post
                Nei,,,men skal dele ut flygeblad om Skatteetaten
                "Hvordan jobbe svart uten å bli tatt" og "Hvordan snyte på skatten"? :mrgreen:
                "You don't need balls to get to the Worlds"
                sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                Comment


                • Å nei du...

                  Originally posted by Black Pearl View Post
                  "Hvordan jobbe svart uten å bli tatt" og "Hvordan snyte på skatten"? :mrgreen:
                  Å nei du her blir det fakta og rosenrød reklame
                  sigpic
                  http://www.kyosho.no/

                  Comment


                  • Hello

                    Originally posted by JohnnyStingray
                    Noen som har lagt merke til at Harald er borte? Har`n ikke fått kobla seg opp "over there" eller er forumet stengt for US citicens???:wink:
                    Hei.
                    Har ikke vaert saa mye online i det siste nei. Lang tur...
                    Vaeret er bra om dagen.... Har hatt 30-35 varmegrader siden vi landet i NY city sist uke. Etter et par dager i Big Apple leide vi en Trail Blazer og kjoerte hele veien til OK city. Aner ikke hvor mange km, men det var laaaaangt. Brukte tre dager.
                    Baatene ligger i containeren som kommer om noen uker.
                    Kjoerte dere paa loerdag?

                    Naa maa jeg gaa. Poolen venter... It's hot these days! 8-)
                    By the way, how's the weather back home folks?
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • Originally posted by harald1966 View Post
                      Hei.
                      Har ikke vaert saa mye online i det siste nei. Lang tur...
                      Vaeret er bra om dagen.... Har hatt 30-35 varmegrader siden vi landet i NY city sist uke. Etter et par dager i Big Apple leide vi en Trail Blazer og kjoerte hele veien til OK city. Aner ikke hvor mange km, men det var laaaaangt. Brukte tre dager.
                      Baatene ligger i containeren som kommer om noen uker.
                      Kjoerte dere paa loerdag?

                      Naa maa jeg gaa. Poolen venter... It's hot these days! 8-)
                      By the way, how's the weather back home folks?
                      så været er nesten som her hjemme da
                      cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                      kai bråthen. ø.m.b.k.

                      Comment


                      • Er innmari solbrent for tida, men det verste er denne intense varmen dag etter dag.
                        Er omtrent bare inne foran airconditionanlegget for ute er det rett å slett uutholdelig.

                        Comment


                        • Originally posted by Øyvind! View Post
                          Er innmari solbrent for tida, men det verste er denne intense varmen dag etter dag.
                          Er omtrent bare inne foran airconditionanlegget for ute er det rett å slett uutholdelig.
                          Idag er det litt smaasurt her borte. Bare 33 varme i skuggen
                          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                          sigpic
                          For n'te gang Sofus, trykk F5...

                          Comment


                          • he he

                            Originally posted by harald1966 View Post
                            Idag er det litt smaasurt her borte. Bare 33 varme i skuggen
                            Du får kose issa di i sola du sjantis, mens vi koser oss med høye brøl og sjøsprøy Og hissige rooster tails
                            sigpic
                            http://www.kyosho.no/

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray
                              I dag kl. 10.00 har jeg tatt en viktig beslutning; Det skal aldri handles hos Prestwick Models og Dave Marles fra min side igjen! Uansett hvor bra saker han har, så er det rett og slett uforskammet å ikke engang svare på mail når jeg spør om når jeg kan forvente å ha de bestilte varer i posten. Spesielt når VISA-kortet blir belastet umiddelbart etter at bestilling er lagt inn.
                              Og at han er på nett har jeg bevis på, da han figurerer på div. utenlandske båt-forumer daglig. Dermed finnes det ingen unskyldning!
                              Jeg er en tolmodig fyr, og bare jeg får en dato gjør det ingen ting om det tar et halvt år før jeg får det.

                              Jeg vet dere advarte meg, men jeg skulle ha det råeste, og gav han en sjangs likevel. Never again!!!

                              Gudsjelov har jeg fått tunedpipe`n, og den skal jeg aldri selge, for som sagt; han lager bra saker. Men å få tak i en ny innen rimelig tid regnes herved som umulig.

                              Nå skal jeg satse på å kvale til VM i 2010 i O35, bare for å kjøre han i senk!

                              Dette var dagens frustrasjons-utbrudd... Og så er jeg like blid igjen.
                              Som du selv sa så blir mange advart, men like forbanna gjør dem akkurat som deg og bestiller likevel... Og oppnår i all vesentlighet akkurat samme som deg... Så lenge det er nok godtroende folk som allikevel vil prøve gidder ikke Dave å løfte en finger for å bli mer vettug.
                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment


                              • Originally posted by Jørn Markset View Post
                                Som du selv sa så blir mange advart, men like forbanna gjør dem akkurat som deg og bestiller likevel... Og oppnår i all vesentlighet akkurat samme som deg... Så lenge det er nok godtroende folk som allikevel vil prøve gidder ikke Dave å løfte en finger for å bli mer vettug.

                                Sente en mail angående pipe etter jeg leste innlegget til Jon nå i dag.
                                I løpet av en times tid svarte han at pipa hadde han på lager og den kunne sendes allerede i morgen.
                                Jeg sendte så en ny mail der jeg kalte han for en forbannet løgner som absolutt burde gjøre noe med servicenivået sitt og seriøsiteten sin.

                                Tror nok egentlig jeg bare kan drite i å bestille noe fra han heretter, for nå har jeg nok skaffet meg en uvenn tenker jeg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

                                Men hva gjør vel det. Skal heller kjøre potteløs enn å gi visanummeret til han

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X