Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jepp

    Skal gå over tingene snart, men det har vært båt puss hele uka

    Er det noen som skal trene i morra?????? Er skuta til Ertnesen klar?
    sigpic
    http://www.kyosho.no/

    Comment


    • hehe

      Originally posted by JohnnyStingray
      Vi kommer ihvertfall med Donzi`n. Hilde trenger kjøretrening, og med div. nytt snadder fra Nilsen Racing Products, skal det bli fart i sakene.:mrgreen:
      Nå (kl. 00:25) er jeg på vei ut i garasjen for å prøve å hive sammen Off Topic`n, slik at jeg får testa 231` m/prestepipe og div. andre mods. Var jo mye å gjøre på den motor`n...
      Det vil si klokka 12 det, fru Hilde og Keiko står jo ikke opp før
      sigpic
      http://www.kyosho.no/

      Comment


      • Originally posted by OZZY View Post
        Det vil si klokka 12 det, fru Hilde og Keiko står jo ikke opp før
        Er vel en anne Keiko og som ikke akkurat er oppe i otta eller? :mrgreen:
        "You don't need balls to get to the Worlds"
        sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

        Comment


        • Når har du prestemotoren klar igjen, Jon?

          Comment


          • Originally posted by JohnnyStingray
            Ja si det du..... Nå har jeg enda flere prosjekter som trenger overhaling og skal snart være klare igjen, så det står i kø i garasjen min akkurat nå...:???:
            Faren min har døpt om båten min til "Havaristen"........
            "You don't need balls to get to the Worlds"
            sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

            Comment


            • Glemte du å ha i flyteelementer eller?
              Hvordan klarte den å synke??

              Comment


              • Originally posted by JohnnyStingray
                Men nå er vi ferdige med det, og ser fremover. En erfaring rikere...:wink:
                Tror ikke den slepper så lett her Ertnes

                Selv er jeg grisefornøyd med dagen, dfn går grisefort. Det hjalp med Prestepipa og sette 3pkn på rett modell...!!!!

                Og jeg ble overaska at Sonicen i det heletatt funka. Jeg er ingen båtbygger, jeg har brukt opp bannekvota for denne uka Personlig så synes jeg Sonicen er Dødsrå å kjøre, samt den hever alene kjøring med maaaage hakk... Jeg har aldri stått å hyla slik på brygga uder kjøring, den har skikkelig WOW egenskaper.... Men kjedlig ble det med flatt vann

                Om dette er noe racebåt eller ikke gidder jeg ikke å diskutere... Smaken er som baken Men vi ser jo at utviklinga i Zenoah klassen også utvider seg noe inni helvete... Koster fort FLÆSK å ha den kjappeste skuta... Men foreløpig er ikke det noe problem... Er ikke altid den raskeste skuta som kommer i mål. Så lenge det ikke er Lødda eller Noddeland bak spakene da Det ble jo bevist i Arendal... Så folk kan blodtrimme det dem vil, jeg koser meg med STOCK og med 400 kroners mod

                Nå begynner bjellene mine å bli varme, var kaldt 4 meter neri Sæbyvannet gitt....
                sigpic
                http://www.kyosho.no/

                Comment


                • Originally posted by OZZY View Post

                  Om dette er noe racebåt eller ikke gidder jeg ikke å diskutere... Smaken er som baken Men vi ser jo at utviklinga i Zenoah klassen også utvider seg noe inni helvete... Koster fort FLÆSK å ha den kjappeste skuta... Men foreløpig er ikke det noe problem... Er ikke altid den raskeste skuta som kommer i mål. Så lenge det ikke er Lødda eller Noddeland bak spakene da Det ble jo bevist i Arendal... ...

                  Arendal er historie vet du... Neste gang er det kanskje deg som kommer først til mål...
                  Takker Kai, Øystein og Leif for artige fighter idag. Dette blir bare mer og mer morsomt... Leif er bare alt for vanskelig å komme forbi... Brukte nesten hele lørdagen på det, og når det først gikk, ble jeg som vanlig for ivrig... Blir nesten litt sliten av meg selv... Men men slik er det bare...
                  Odd-Erik Kanth-Lundem
                  www.oms-p.com

                  Comment


                  • Originally posted by JohnnyStingray
                    Ikke spør.... Det var bare en liten svikt hos mek`n hennes...
                    Men nå er vi ferdige med det, og ser fremover. En erfaring rikere...:wink:

                    Dette trengs en nærmere utdyping til en stakkar som kjeda vettet av seg på jobben i dag i stedet for å overvære seansen på Sæbysjøen.
                    Saken kan bare ikke legges lokk over. Er rene Stalin-Sovjet dette :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

                    Comment


                    • he he

                      Originally posted by oddis67 View Post
                      Arendal er historie vet du... Neste gang er det kanskje deg som kommer først til mål...
                      Takker Kai, Øystein og Leif for artige fighter idag. Dette blir bare mer og mer morsomt... Leif er bare alt for vanskelig å komme forbi... Brukte nesten hele lørdagen på det, og når det først gikk, ble jeg som vanlig for ivrig... Blir nesten litt sliten av meg selv... Men men slik er det bare...

                      Med litt mer bak Cognac i huet så mister du sikkert ikke huet....

                      Ja det er slik jeg vil ha det på trening, det er sykt morro.... Leif er vrien ja. Men han har jo noen runder på samvittigheten..... Men du kan bare forsette med ordtaket ditt... Ligge breit, jeg ligger tight all the way

                      Cyclonen din går sykt bra Oddis, flott skue. Skal bli spennede å se antenne formasjonene dine i Bergen.....
                      sigpic
                      http://www.kyosho.no/

                      Comment


                      • [QUOTE=OZZY;159174) Men vi ser jo at utviklinga i Zenoah klassen også utvider seg noe inni helvete... Koster fort FLÆSK å ha den kjappeste skuta... Men foreløpig er ikke det noe problem... Er ikke altid den raskeste skuta som kommer i mål. Så lenge det ikke er Lødda eller Noddeland bak spakene da Det ble jo bevist i Arendal... Så folk kan blodtrimme det dem vil, jeg koser meg med STOCK og med 400 kroners mod
                        QUOTE]

                        Det er ikke så forbaska dyrt,Ozzy
                        260 pum med 257 gasser
                        1600kr med frakt fra usa levert på døra
                        en tur til holland for trimming kr 1360,- med frakt t/r
                        altså en blodtrimma motor for under 3000,- er ikke dårlig det

                        men som sagt,det er ikke den raskeste skuta som vinner!!!
                        jeg skal iallefall prøve å komme i mål i minst ett zenoah heat denne sesongen.tror den bananbåten min har litt angst når det gjelder racing
                        ellers går den som ett olja lyn
                        har du hørt noe fra tresko pipa i det siste???
                        LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                        "I`M FAST"

                        Comment


                        • æsj nei

                          Nei han tresko mannen er det tyst fra. Trur ikke den pipa noen gang kommer. Men venter det av litt tel, ellers bestiller jeg en ny prestepipe. I såfall har jeg 2 prestepiper og et ballespark til gode

                          Leif husk jeg er en statens mann og sånn lovligsett så beregner jeg alltid med moms og toll.. HA HA HA.... Det er ikke dyrt, men nå ser jeg på di forskjellige motorene som dukker opp. Varierer prisen en god del. Nå ere en trima Jero motor en trimma hornet samt en trimma dave motor ute i zenoah land. Hvilke som er best aner jeg ikke.... Hva Stin har husker jeg ikke..... Men jeg tror jeg kommer langt med en stock motor som er Orbit eller Lødde trimma. Samt 257 mod gasser.. Samt litt annet snacks.... Er faktisk drit glad i min 231 Men jeg ser jo fremmover sjæl.. Men jeg har på 1 år gått fra 35kmt til 80 kmt... Så jeg kan holde meg der litt til......
                          sigpic
                          http://www.kyosho.no/

                          Comment


                          • Originally posted by OZZY View Post
                            Nei han tresko mannen er det tyst fra. Trur ikke den pipa noen gang kommer. Men venter det av litt tel, ellers bestiller jeg en ny prestepipe. I såfall har jeg 2 prestepiper og et ballespark til gode
                            Hvordan betalte du tresko-mannen? Kanskje det er kluss med betalinga??
                            (Han burde jo i så fall sagt fra hva som skjer)

                            Comment


                            • tja

                              Originally posted by Øyvind! View Post
                              Hvordan betalte du tresko-mannen? Kanskje det er kluss med betalinga??
                              (Han burde jo i så fall sagt fra hva som skjer)
                              Fått kvitto fra banken for ca 6 uker sia... Med navn og adresse til Herr Jero på. Mer kan ikke jeg gjøre, samt fått mail fra ham en stund tilbake at han var på vei til å sende...Men det var 1 uke før Arendal Jeg gidder ikke å mase på folk jeg gir spenn......
                              sigpic
                              http://www.kyosho.no/

                              Comment


                              • Originally posted by OZZY View Post
                                Fått kvitto fra banken for ca 6 uker sia... Med navn og adresse til Herr Jero på. Mer kan ikke jeg gjøre, samt fått mail fra ham en stund tilbake at han var på vei til å sende...Men det var 1 uke før Arendal Jeg gidder ikke å mase på folk jeg gir spenn......

                                Ja, det skulle jo være unødvendig.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X