Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grattis Jon!

    Comment


    • Gratulerer Jon

      Originally posted by Black Pearl View Post
      Jon har bursdag i dag, og for anledningen så har selvfølgelig den snille kona hans kjøpt nok en båt til han! :mrgreen:
      Grattis med dagen Jon.
      Hva er det du har kjøpt til han Hilde? Er det en Zenoah Catte

      Tenk å ha en slik kone :smile:

      Lykke til i NC-4 begge to.
      BHRT/N-492
      AM Conquest 43 m/Zenoah 260 Hornet BHH - AC Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 ProMod CC Racing
      www.bhrt.no

      Comment


      • Grattis med dagen Jon!! Sees vel i morra tenker jeg,som fan så må jeg vel komme å støtte opp:mrgreen:
        Tommy Frydenlund.. (76.mod) N-715
        www.ombk.org -- www.Hamar-rc.no -- www.Norcc.com

        Comment


        • Grattis med dagen Jon du er heldig du som har kone med samme Hobby smak.Snakkes på lørdag
          ja det er på tide at du drar med deg skroget og båten din sydover Thommy he he
          Martin Holst (1967)
          www.mhrcboats.piczo.com
          Zigma 62` CMB 35rs .Sprint cat 42` Zenoah 260.

          Comment


          • grattulerer med dagen jon
            klaus toppe 1974

            Comment


            • Originally posted by JohnnyStingray
              Nei Katt har jeg fra før, og han heter Truls... Nå går det nok mer mot fugl denne gang.... Så kan dere tenke litt på den, tenker jeg.:wink:

              Ja, den kona er det ikke mange som har maken til, det skal være sikkert. Hva hadde kona deres sagt om ho fikk en 3PK til bursdagen sin, tro??? Og når fikk dere noe annet en underbukser og sokker selv av henne? Men så er jeg jo grei jeg også, da. Makan til kar, osv....*glis*
              Gratulerer med dagen og ny Colibri Johnny. Det kan jo ikke være noe annet, selv om jeg vet at du sikler på Blast Cat
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • Ole Bjørn har tatt frem horna igjen ser jeg. Det blir spennende å følge O-35 nå. Mange som kan vinne sammenlagt.

                Zenoah klassen er bestandig spennende med så mange deltakere.
                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                sigpic
                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                Comment


                • Originally posted by JohnnyStingray
                  And 10 points goes to.....HARALD!:grin: Hilde har vist avtalt levering av en Colibri fra Leif. Og GJETT om den skal bli et "smykke" av en båt, da!:mrgreen: Rart egentlig.......å glede seg til vintersesongen, liksom....

                  Og for dere som aldri har sett Colibri; tidenes råeste skikkelige offshorebåt...... Overpowerd & superlight;
                  Har du fått deg Colobri Jon ?????
                  Er jeg ike alene om å ha Verdens vakreste båt lenger nå da :???:
                  Men du Jon ikke legge på dekoren før vi har fått laget noen til meg og da, jeg kan bli ille snill vis du får til det :grin:.
                  Vi kan jo snakke om en grei langtidskontrakt med dykking etter Både Donzièr, Colibrièr og Sonicèr, husk det er dypt ute ved Ertnes svingen
                  Kim Borg
                  N-704
                  Ombk

                  Comment


                  • Originally posted by ZigmaRacing View Post
                    Har du fått deg Colobri Jon ?????
                    Er jeg ike alene om å ha Verdens vakreste båt lenger nå da :???:
                    Men du Jon ikke legge på dekoren før vi har fått laget noen til meg og da, jeg kan bli ille snill vis du får til det :grin:.
                    Vi kan jo snakke om en grei langtidskontrakt med dykking etter Både Donzièr, Colibrièr og Sonicèr, husk det er dypt ute ved Ertnes svingen
                    Den tror jeg jammen vi skal slå til på gitt! :mrgreen: Ertnes-gropa er lei innimellom!
                    "You don't need balls to get to the Worlds"
                    sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                    Comment


                    • Originally posted by Black Pearl View Post
                      Den tror jeg jammen vi skal slå til på gitt! :mrgreen: Ertnes-gropa er lei innimellom!

                      Er ille lei den ja. tror det er noe med dårlig grunnarbeid i planneringa der, er ikke altid lett å svinge uten om alle dumpene hehehehe.
                      Kim Borg
                      N-704
                      Ombk

                      Comment


                      • Originally posted by ZigmaRacing View Post
                        Er ille lei den ja. tror det er noe med dårlig grunnarbeid i planneringa der, er ikke altid lett å svinge uten om alle dumpene hehehehe.
                        Du sier noe der, Kim..... :mrgreen: Du må forresten orden med signaturen din! :grin: Selv om alle skjønte vel hvem du var når det ble nevnt dykking og Donzi i en og samme setning.....
                        "You don't need balls to get to the Worlds"
                        sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                        Comment


                        • Originally posted by JohnnyStingray
                          Du skal se mye før øya detter ut....
                          Denne ligger tilsalgs på tyske ebay nå.... Noen må ha misforstått fæææælt...

                          Den skulle man hatt i bølgene på NC4.
                          Man kunne like godt satt motoren på et spett

                          Comment


                          • ...men hva kan det brukes til?
                            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                            sigpic
                            For n'te gang Sofus, trykk F5...

                            Comment


                            • Jeg driver å rydder som fanken i kjelleren, man finner jaggu mye rart under esker, papp og annet tjafs. Se for eksempel her, Oddis, ei kasse med .90 motorer! Skulle satt dem i en båt å kjørt så jævelsk ifra deg at du ikke fatta hva som slo...
                              Poppa opp en Zenoah Cat også gitt, se støvet da, helt forjævlig!!! Og en motor som lå i trillebåra under søpla
                              Attached Files
                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment


                              • ha ha

                                Originally posted by Jørn Markset View Post
                                Jeg driver å rydder som fanken i kjelleren, man finner jaggu mye rart under esker, papp og annet tjafs. Se for eksempel her, Oddis, ei kasse med .90 motorer! Skulle satt dem i en båt å kjørt så jævelsk ifra deg at du ikke fatta hva som slo...
                                Poppa opp en Zenoah Cat også gitt, se støvet da, helt forjævlig!!! Og en motor som lå i trillebåra under søpla

                                Jøss driver du å rødder bort kiloene
                                sigpic
                                http://www.kyosho.no/

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X