Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
    Vbullein v4 er ikke ferdig "fikset" enda så det er litt rotete.
    xilian gjør nok så godt han kan med og få det ferdig.
    Dette er nok heller ikke skinnet vi kommer til og bruke.
    La oss håpe at "skinnet bedrar" som det heter. Vi mennesker liker det vi allerede kjenner godt, vettu. Ække store forandringene som skal til før misnøyen kommer til uttrykk. Kunsten er jo å gjøre forandringene så små og over tid at folk egentlig ikke legger merke til dem (eks. Coca Cola-logoen).
    Lykke til, gutter, men ikke gjør dette altfor moderne, da!
    I`m BACK!

    Comment


    • Re: TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

      Enig med deg Johnny. Synes selv ikke den nye layouten er noe tess. Kanskje vi skal opprette en Facebook gruppe . Dog er det noen nye funksjoner som er kjekke. Du bruker jo iPhone så da kan du installere app'en tapatalk, så slipper du gå innom browseren.
      Eirik Engevik (1972)
      www.etracingteam.com | www.srcbk.org

      Comment


      • Johnny, send PM til Xillian med kommentarer om det nye designet.

        Saa langt ser det ut som et skritt tilbake...


        ...
        Stein Tumert N-217
        Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
        CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

        Comment


        • Jeg må si det er mye vanskeligere og lese og få overblikk over alle trådene nå enn før.

          Comment


          • Siden med oversikt over tråder sier Viser tråder 1 til 11 av 11. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg kommer videre til 2,3 osv.. Er det noen som vet det
            N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
            MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

            Comment


            • ikke helt sikker på hva du mener nå, men i bunn og topp har du en sak for å gå fra side til side.
              Eller.. har du satt opp at den ikke skal vise alle tråder som eksisterer?

              Ta en titt på http://forum.radiostyrt.no/vb/profil...do=editoptions og trådvisningsvalg.
              Der kan du velge hvor langt tilbake i tid den skal vise tråder.
              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
              - NiceShot.no

              Comment


              • Ta alt av kommentarer vedr. oppgraderingen her --> http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...tte-med-nye-RS!
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • Siden er er så jæ>li daut her om dagen, så tenkte jeg at jeg skulle vise litt av hva min gamle kompis Oddis drev med når han var liten...



                  Når han ble 16 gjorde han tilsvarende med en tilårskommen McCormic. Og jeg satt på...
                  I`m BACK!

                  Comment


                  • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                    Siden er er så jæ>li daut her om dagen, så tenkte jeg at jeg skulle vise litt av hva min gamle kompis Oddis drev med når han var liten...



                    Når han ble 16 gjorde han tilsvarende med en tilårskommen McCormic. Og jeg satt på...
                    Trodde det først var Emil i Lønneberget, men jammen er det Oddis i en yngre utgave, kult stunt dette Oddis ! Du er ikke eldere enn at fargefilmen var oppfunnet, var bare sorthvit den gangen jeg vokste opp ! Jeg lurte litt på hva MCCormic var for noe, så jeg måtte inn på nettet for å sjekke dette, trodde først det var en skrive feil og at det var MCCosmic, altså Leif R. i vår rc-båt verden, men der toK jeg feil, det er jo en traktor type, slik er det å være oppvokst som storbygutt ! Det skrives MCCormick, Johnny !

                    Til deg Oddis ! Barnebarnet mitt fikk en slik traktor av meg for noen år siden i John Deere utgaven med noe større bakhjul, tror du at du greier å gjenta dette stuntet igjen på en slik leke traktor i dag ? Hvis du greier det, får du en flaske av din favoritt cognac av meg ! Klar for en konkurranse ?

                    PS ! Stuntet må vare i minst 15 sekunder, det samme som i dine yngre dager !
                    Last edited by jokko; 5 March 2010, 22:50.
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                      Siden er er så jæ>li daut her om dagen, så
                      Ja nå er det dødt her.
                      Kan ikke du spa på med litt bilder i den prosjekttråden du aldri fullførte?

                      Var det du Johnny som filmet Oddis? Det stemmer liksom ikke med vinkelen...?

                      Forøvrig har jeg vært og sett på båtkjøring idag. Jeg tok ikke med noen båter selv, men det var behagelig temperatur, 18 grader.
                      Har isen smeltet på Sæby nå?
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • Originally posted by harald1966 View Post
                        Har isen smeltet på Sæby nå?

                        Neppe, men prøv igjen rundt St. Hans. I følge Jon var det 50 cm is i forrige uke, og det har neppe tinet veldig siden da

                        Comment


                        • Snøsmelting

                          Originally posted by Øyvind! View Post
                          Neppe, men prøv igjen rundt St. Hans. I følge Jon var det 50 cm is i forrige uke, og det har neppe tinet veldig siden da
                          Ja, men i dag så har faktisk litt av snøen begynt å smelte. Så kansje vi kan kjøre på Sebyvannet før St. Hans.
                          N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                          MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                          Comment


                          • Øyvind! regner du du trenger co pilot i år?
                            Stiller gjerne i år også
                            Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                            Comment


                            • Regner med at det må bli litt kjøring i år også, så CO-pilot er bra å ha

                              Comment


                              • Hobbymesse Bergen
                                Hei.
                                Denne helgen har vi i BHRT en ”stand” på Hobbymessen her i Bergen.
                                Hobbymessen spenner over ett bredt område som tog, biler, fly, kunstnere, husfliden osv.
                                En del hobby forhandlere er også med på denne messen.
                                Fint for oss å få vise frem nitro/bensin båter og forklare publikum om denne sporten.
                                Attached Files
                                BHRT/N-492
                                AM Conquest 43 m/Zenoah 260 Hornet BHH - AC Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 ProMod CC Racing
                                www.bhrt.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X