Og slik ble baksiden av panelet
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Scottish Fifie 1:12
Collapse
X
-
-
-
-
-
-
-
-
Da har jeg fått montert ferdig kameraet i tønna. Jeg har også gjort om på kamera i styrhuset, da det stod litt for langt fra vinduene, da stolpen i mellom glassene tok for mye av bildet. Jeg brukte en Hitec HS-765HB seilservo som dreier 180 grader, og monterte kamera på en lang servoarm. Til 'tilt' bruker jeg en HXT500.
Her er en liten video som viser hvordan det fungerer:
Peppern75
http://www.smartweb.no/
Comment
-
-
Så endelig videoen din. Veldig imponert over hva du har fått til. Håper du legger ut film fra de to små kameraene og!Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)
Comment
-
Kjøpte siste "Modell og Elektronikk". Hederlig omtale av båten der
Antar du har artikkelen selv. Nå får du bare skaffe deg "Oculus Rift" og sette inn stereokamera...
ØivindSankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15
Comment
-
Videoer kommer, bare båtsesongen starter igjen. Den "gamle" videoen er jo ganske dårlig, håper det blir bedre med annen kameraplasering + de små kameraene er noe bedre.Originally posted by Kyrremann View PostSå endelig videoen din. Veldig imponert over hva du har fått til. Håper du legger ut film fra de to små kameraene og!
Har kjøpt bladetOriginally posted by oih View PostKjøpte siste "Modell og Elektronikk". Hederlig omtale av båten der
Antar du har artikkelen selv. Nå får du bare skaffe deg "Oculus Rift" og sette inn stereokamera...
Øivind
. Kunne vært gøy med skikkelige briller og stereokamera. Får teste litt med det jeg har først
Peppern75
http://www.smartweb.no/
Comment
-
-
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment